Szary i bordo

Szary to bardzo modny kolor tego sezonu. Dla wielu wcale nie jest on kolorem. Choć jednak swoje plusy ma. Mimo wszystko lubię go:)Do stylizacji wraz z tym kolorem gdzie padło na płaszcz i długi sweter, aby ożywić całość dołożyłam czerwień i bordo.
Uwielbiam bordo, choć tak mało rzeczy mam o tej barwie. Trzeba to będzie zmienić.
Set zamykają piękne wysokie kozaki oficerki. Z ozdobnym zamkiem i ćwiekami obok niego.

Jest szaro, ale wcale nie nudno:) 
Foto: fotomaniak.webnode.com

Płaszcz- nn(sh)
Komin- nn
Sweter – nn (sh)
Rękawiczki- textil

Komentarze

  1. uwielbiam szarości tego sezonu

    ______________________________
    military fashion
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi odpowiada takie połączenie kolorystyczne :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfekcyjne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka :) szarość z bordem ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba połączenie tych dwóch kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. torebka prezentuje się przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię bordo, też mam komin w takim kolorze ;)
    i fajny sweter z sh :)

    OdpowiedzUsuń
  8. komin i buty, to bym Ci kradła, Wero, oj kradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super. Całość bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Odcienie szarości nie wyjdą z mody. :-) Wyglądasz świetnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też w sumie lubię szarość od czasu do czasu, zwykle łączę ją z bielą albo jakimś mocniejszym kolorem np. czerwienią lub różem.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne połączenie kolorystyczne, lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Komin i rękawiczki świetnie się wyróżniają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie dłuższe swetry - całość bardzo w moim stylu - a kozaczki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zdecydowanie nie jest nudno! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty