Home decor for Christmas

Święta tuż tuż, a ja chciałabym pokazać Wam jak się do nich przygotowuję w formie dekoracji. Mój dom praktycznie od 5 grudnia tętnił życiem świąt. Cieszę się nimi jak najdłużej. Ale zaraz po świętach, sylwestrze i ewentualnie po Trzech Królach czar pryska i wszystko wraca na strych. Dlatego cieszę się ta chwilą.....

W tym roku było bardzo łatwo zadbać o dekoracje począwszy od wszędobylskiej Biedronki. Tam pół polski zrobiło swoje zakupy do ozdabiania domu na święta. O Pepco niestety nie wspomnę ani słowa, gdyż nie posiadam tego sklepu u siebie. Ale wiele z Was tak. I Tam też można było się konkretnie obładować.

1. Przygotowania świąteczne warto sobie osładzać:P
2. Trochę pierwszych dekoracji z Biedronki i nie tylko. Przede wszystkim świetne lampki gwiazdki.
3. Poisencja- Gwiazda Betlejemska
4-6. Rózne oblicza światełek. Moje zawisły na firance. Pięknie się prezentują.
7. Kalendarze adwentowe.
8. Moja choinka z szyszek. Jak ją wykonać pokazywałam tutaj. Służy mi już drugi rok. A światełka w niej nie plączą się po całej choince.
9. Pierwsze przymiarki dekoracyjne.
10. Choinka na szybie. Zdjęcie robione telefonem pod światło. Świetnie wyszło.
11. Stroik na stół z zywej gałązki świerka. Można wykonać takze ze sztucznej. Jak zrobić tu
12. Choinkowa Milka musi być.
13. Zlecenie od siostry. Duża choinka ze światełkami nr 2.
14. Mikołajkowa Wera:P
15. Światełka wszędzie...
16. Dekoracje w kuchni. Kula na patyku:) jak zrobić tutaj
17. Moja wieczorem
18. W przedświatecznym nastroju. Kawka i pierniczki. Pyszności.
19. Nowa dekoracja z kory i szyszek.
20. Na stole.
21. Stroiki na drzwi. Produkcja w toku:) Jak zrobić tutaj.
22. Zimne ognie.
23. Świątecznie tu świątecznie tam:)
24. Nawet w łazience nie może zabraknąc świątecznej atmosfery. Zimowa edycja limitowana Isany jest przewspaniała.
25. Choinka z szyszek jeszcze raz.
26-27. C.d ozdób stroiki 
28. Ostatnie dzieło, czyli Duża choinka ze swiatełkami dla siostry i mała bez światełek dla mnie.

 Zapraszam Was serdecznie na instagram jesli amcie ochotę do mnie zaglądać:D
Uwielbiam ten czas. 
A czy w Waszych domach już świątecznie?

Komentarze

  1. Pięknie. Śledzę twoje zimowe zdjęcia na instagramie i nie mogę się napatrzeć ;)
    Ja dopiero od wczoraj zaczęłam coś stroić. Wcześniej nie było jakoś siły i czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że sie podoba. Choć powiem, że co chwila coś zmieniam, gdyż nowe dochodzi:)
      Jeszcze zostało kilka dni, więc na pewno znajdziesz czas:)

      Usuń
  2. Świąteczna milka obowiązkowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale u Ciebie świątecznie jest! Pięknie! Ja nie mam nic prócz świątecznych zapachów Yankee. Koniec końców skuszę się pewnie na jakiś drobiazg, ale nic do mnie nie przemawia póki co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie wszystko przemawia co świąteczne, tylko funduszy brak. Nie mogę przechodzić obojętnie obok takich rzeczy. Pewnie wykupiłabym pół sklepików w mieście:)
      A ja znowu nie mogę palić wosków i nie mam ani jednego:P

      Usuń
  4. Pięknie! :) Mój domek jest już ozdobiony od początku grudnia, dziś w końcu ustroiłam choinkę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też zaczęło się od początku miesiąca strojenie:)

      Usuń
  5. ojezuuu jak u Ciebie świątecznie! Ja nigdy nie mam czasu by zrobić takie rzeczy, a trochę szkoda : c dobrze, że chociaż moja mama robi tak jak pryzjeżdzam do domu na święta : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie świątecznie się u Ciebie zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam wolę minimalizm w ozdobach świątecznych tyle co świeczki i może ozdobne poduszki a takich bibelotów nie lubię w sklepie to ładnie wygląda ale w domu już mi się tak nie podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie ozdoby. Nie mogę się im oprzeć. Więc minimalizm nie jest u mnie mile widziany; )

      Usuń
  8. Ale u Ciebie świątecznie Kochana! U mnie na razie porządki trwały, jutro ubieramy choinkę i dekorujemy dom :) Udzielił mi się twój świąteczny zapał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porządki mam za sobą. Dobrze ze ci się udzielił; )

      Usuń
  9. Ale u Ciebie piękny świąteczny klimat :) ta choinka z szyszek mnie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana nie tylko ciebie. Każdy jak ją zobaczy to wzdycha. Zresztą ja też; ))

      Usuń
  10. Fajnie że masz tyle czasu żeby wykonać te wszystkie ozdoby. ja pracuję praktycznie od rana do wieczora i raczej coś kupię niż zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Wiele to wyjaśnia. W twojej sytuacji to samo bym robiła

      Usuń
  11. Ale u Ciebie pięknie ;) Ja dopiero będę stroić moje mieszkanko, dzisiaj skończyłam sprzątać i piec ciasteczka więc jutro zajmę się strojeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie :). Świetnie się prezentują te choinki z szyszek :). Mydełko z Isany też mam i uwielbiam, a i w gazetce dzisiejszej dojrzałam także żel pod prysznic z tej serii ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam te Twoje ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, pięknie, pięknie :) Twój domek musi ślicznie wyglądać :) ja wczoraj ubrałam choinkę i kupiłam w Pepco śliczny wianuszek, dołożyłam do niego kilka dekoracji i świeczuszkę i pięknie prezentuje się on na naszym stole :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Takie wianki są super. Niestety nie mam pepco i ubolewam nad tym

      Usuń
  15. ale pyszna czekoladka:D


    Wesołych, magicznych świąt Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne te dekoracje, od razu można poczuć klimat Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. i mój dom pomału nabiera świątecznej atmosfery :) choć choinka będzie pewnie dopiero w Wigilię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo świątecznie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękne dekoracje! Widać, że masz do tego rękę, super:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam na nowy post z wigilii klasowej ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko wygląda wspaniale :) Też skusiłam się na ta lampki w gwiazdki oraz co roku kupuję Gwiazdę Betlejemską, są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja kupiłam sporo świątecznych dekoracji, ale raczej do zdjęć na bloga niż do ozdabiania domu. U mnie zazwyczaj jest tylko choinka i tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo klimatycznie jest już u Ciebie:) U mnie Mama wyciągnęła z szaf wszelkie możliwe ozdoby świąteczne, a choinkę ubieramy w Wigilię. Czekoladę milka "winter" kupiłam Ukochanemu do paczki "podchoinkowej", ale dopiero u Ciebie widzę jak świetnie ona wygląda :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty