Foto mix 22 - Listopad

Dziś leniwa niedziela, więc zapraszam Was na krótki wpis, a raczej zdjęciowy. Na temat co się działo u mnie w listopadzie. Bardzo szybki przegląd. Jeśli Wam mało to na masę zdjęć zapraszam jak zwykle na instagram. Tam dzieje się o wiele więcej. 

1. Świeto Zmarłych. Czas przemyśleń i zadumy...
2. Koniec roku się zbliża, więc kalendarze na 2015 rok poszły w ruch. W grudniu mam więcej wydatków, więc lubię rozłożyć sobie na miesiące pewne zakupy.
3. Przygotowania do zimy. Skarpetki kupione. Choć śnieżnej zimy brak to odczułam mocny mróz. Niezastąpione dla zmarzluchów takich jak ja. 
4. Drobne zakupy,
5. Zapas pysznych herbatek z Biedronki.
6. Bo mało mam botków:) czasnabuty.pl
7. Piękna marynarka z besima.pl
8. Drobna przekąska. Owoc granatu jest przepyszny.
9. Pasowanie na 1-klasistę. Całe szczęście, że już po. 
10. Pyszny obiadek.
11. nowości z kupbuty.com
12. Udane zakupy z sh 
13-15. Dla udowodnienia, że nie tylko jem słodycze. Na obiad jest to co w wielu polskich domach. Przepyszny żurek, krokiety i typowy filet z kurczaka, ale w wersji z gyrosem. 
16. Udany ShinyBox
17. Wspaniałe konfiturowe bordo 04 Bell,
18. Listopadowe nowości Bell, 
19-20. Przyszła na chwilę zima. Pięknie sypnęło... przez jeden dzień trawy nie było widać.
21. Coraz bliżej święta, akcja mandarynki. Uwielbiam.... 
A na instagramie, więcej świątecznych akcentów zapraszam....


Komentarze

  1. ja też uwielbiam mandarynki:)
    u mnie troszkę śniegu ma spaść jutro, po raz pierwszy w tym roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie zapwoiadająna dziś wieczór, wtedy to byłby 3 raz:)

      Usuń
  2. Torebka z 11 jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje miksy są rewelacyjne! Nic, tylko oglądać i się inspirować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nie padał jeszcze śnieg w tym roku, ale wcale na niego nie czekam :) Mandarynki mmmm uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham mandarynki. Botki świetne sobie kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te herbatki <3
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawią mnie te nowości bell :) a u mnie jeszcze nie było śniegu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty z 11 bardzo wpadły mi w oko :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie mogę jeść cytrusów :( alergia :( świetny mix zdjęć :) lubię ten rodzaj wpisów na Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój syn jak przesadzi z ilością mandaryne tez kończy się wysypką;/
      ciesze się, że tak dobrze przyjąl się foto mix:)

      Usuń
  10. Mam dwie herbatki z Green Hills, mandarynki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny mix, super zdjęcia :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia obiadki pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię u kogoś takie mixy zdjęc oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ładny mix :) aż miło pooglądać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem na bieżąco z instagramem:) Uwieeelbiam herbatki z biedronki!

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie całe szczęście ani grama śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię oglądać takie mixy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, hej co to za nowości Bell?! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię oglądać Twoje mixy - narobiłaś mi checi na żurek i chyba będę musiała w tygodniu zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia, lubię takie mixy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też lubię herbatki z Biedry:) Żałuję tylko, że niektóre smaki są sezonowe...
    Lakier z Bell ma piękny odcień.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty