Shiny Box - Grudzień 2014 - Stop nietrafionym prezentom

Gdy zobaczyłam kilka pierwszych wpisów na temat grudniowego Shiny Boxa nie byłam zbytnio zadowolona, ot taka sobie zawartość. Nie wiem czy te zdjęcia były tak złe, czy jak. Pudełko nie zrobiło na mnie dużego wrażenia. A tak szczerze to nie przyglądałam się jemu jakoś szczególnie. Gdy przyszło moje mega ciężkie i wypchane po brzegi pudełko oniemiałam z radości. Tyle wspaniałych kosmetyków i w dodatku zupełnie dla mnie nowości. 
Jak dla mnie Shiny Box w tym miesiącu ogromnie się postarał i myślę, że akcja Stop nietrafionym prezentom totalnie się sprawdziła.
Wreszcie luksusowe kosmetyki. Na pewno mogę zaliczyć do nich Pose, Lierac, Organique i Pat&Rub. Świetna robota!
Z tych jestem najbardziej zadowolona. Z reszty także, bo chętnie je poznam. Choć tylko wazelinę już znam, mam jedno opakowanie i pisałam całkiem niedawno opinię o niej o tu.

Zawartość wszystkich pudełek grudniowego Shiny Boxa lekko różniła się kremami Pose.
Reszta kosmetyków była już taka sama. Zobaczcie co było u mnie.

1. Pose, Luksusowy Krem pielęgnacyjny, produkt pełnowymiarowy- ok.100zł
2. Lierac, płyn micelarny, 65ml/200ml
3. Organique, cynamonowe mydło glicerynowe, 14,90/100g
4. APC, Zestaw cieni sypkich + brokat-produkt pełnowymiarowy-41,50/3szt.
Ten brokat jest świetny. Idealny na Sylwestra będzie:)
5. Vaseline Intensiv Care, Balsam do ciała, produkt pełnowymiarowy-14,50/50ml
6. Vaseline Intensiv Care, Wazelina, produkt pełnowymiarowy-6,50zł/50ml
7. Signal, Pasta do zębów- gratis- 13,50/50ml
+ prezenty dla członkiń Klubu VIP
8. Pat&Rub, rozgrzewający balsam do rąk,- produkt pełnowymiarowy-39zł/100ml
9. Love Me Green, naturalny olejek relaksujacy do masażu i kąpieli- produkt pełnowymiarowy- 39,90zł/100ml
10. Prezent od Shiny Box Przypinka

Jak widzicie warto być w Klubie członkiń VIP, gdyż w tym pudełku trafiły się świetne prezenty.

Zawartość pudełka to 9 produktów, w tym 6 pełnowymiarowych. Wynik bardzo dobry!

Jestem ciekawa jak Wam się widzi ostatnia w tym roku zawartość Shiny Boxa?
Ucieszyłybyście się z takiego prezentu?

*Jedyny problem taki, że zawartość grudniowego Shiny Boxa została wyprzedana. Nie bądź w tyle, pilnuj Shiny Box FB i wyczekuj kolejnej edycji.

Komentarze

  1. Ja jestem zadowolona z zawartości oprócz cieni - niestety nie dla mnie, nie lubię brokatu i miałam problem z ich otworzeniem, a tak po za tym - bardzo fajne pudełko.
    Szybko im się sprzedało, chyba, najszybciej ze wszystkich ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spisali się wg mnie. Jedyne co mi się mało podoba to pasta, chociaż wiadomo, że zużyć się ją zużyje. Ale ogólnie ciekawe kosmetyki tam włożyli i szczerze żałuję, że pudełeczka nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wersja VIP jest naprawdę niezła, ale w podstawowym wydaniu niestety nie powala :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, cudowna zawartość, bardzo by mnie satysfakcjonowała <3

    OdpowiedzUsuń
  5. sama bym taki box przyjęła;)

    _________________________________
    two pre Christmas suprises
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. pudełko słabe wg mnie, całość ratują tylko te prezenty dla VIPów :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo zacny prezent zrobili na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całe pudełko ratuje krem wg mnie , No i jeszcze prezenty dla VIP Najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znalazłabym w tym pudełku nic dla siebie ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego pudełeczka najbardziej zainteresował mnie krem do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne pudełko. Krem Pose mnie zainteresował, no i cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawartość naprawdę fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. cień brokat nawet mnie zachwycił, na pewno wyczarujesz z niego piękny makijaż, fajne pudełko

    OdpowiedzUsuń
  14. najlepsze te prezenty VIP, bo samo pudełko jak dla mnie nietrafione

    OdpowiedzUsuń
  15. również dostałam produkty Vip i jestem bardzo zadowolona z zawartości pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie pudełko świetne - a prezenty dodatkowe zdecydowanie mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. och zazdroszcze Ci tego shiny boxu! :))

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. też mam pudełeczko i jestem zadowolona z niego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. A mnie jakoś te pudełeczka nie kuszą;P

    OdpowiedzUsuń
  21. Wersja Vip jest wspaniała, ale mi akurat subskrypcja nie odpowiada. Wolę kupić pakiety 3-miesięczne, które opłacę wcześniej, i to na początku miesiąca (bo wówczas mam wypłatę), niż odczuć utratę pieniędzy na koniec miesiąca, gdy u mnie ostatki. ;) Na pakiet 12-miesięczny mnie nie stać, by tak jednorazowo wyskoczyć, więc Vipem nie zostanę nigdy. Chyba, że zmienią zasady. ;) Ale paczka świetna. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty