Floslek, Arnica, Przeciwzmarszczkowy krem Arnikowy

Od dawna wiadomo, że arnika jest zbawienna dla naszej skóry. Ma działania lecznicze, stosowana jest w medycynie. Działa na wiele schorzeń. Pomaga przy siniakach, stłuczeniach, oparzeniach, ukąszeniach owadów. Dzięki niej unikniemy cierpienia szybciej zagoi rany, uśmierzy ból.
W kosmetyce też jest uwielbiana, więc firmy często wykorzystują jej dobre działanie dodając do danego produktu. I dziś zapraszam Was do zapoznania się z takim kosmetykiem. 
Opakowanie: Mała tubka „stojąca na głowie” zapakowana w kartonik. Tubkę odkręcamy. Nie przepadam za takimi rozwiązaniami zdecydowanie wolę pompki lub w słoiczku. Ale wszystkiego nie można mieć.

Konsystencja: Lekki, beżowy krem. Szybko się wchłania. Nadaje pod makijaż. Nie zostawia żadnych lepkich czy klejących się warstw. Jest delikatnie natłuszczany. Ale nie świeci się mocno na twarzy. 
Zapach: Krem jest bezzapachowy. Choć wyczuwam specyficzny zapach dla firmy. Mi raczej nie przeszkadza. A i tak się ulatnia. Bo nakładam go pod makijaż i już nie czuję.

Działanie: Mój wiek to już pora na takie przeciwzmarszczkowe kremy, więc coraz częściej występują w mojej pielęgnacji. Staram się zapobiegać, bo zmarszczek już nie wyleczymy. Chociaż można je jeszcze spłycić. Choć sporo mimicznych od dawna mam to akurat ten krem nie usunął ich całkowicie, ale możliwe, że coś w środku zmienił. Tego nie wiem. Ale wiem jak się sprawdza na skórze na zewnątrz.
Po nałożeniu kremu w pierwszych dniach oprócz nawilżenia nic specjalnego się nie działo. Dopiero z czasem zauważyłam poprawę.
Krem lekko nawilża, sama jego konsystencja jest lekka, więc przyjemnie się go nakłada. A w tej chwili, gdy jest ciepło to takie kremy są zbawieniem. Nie kleją się, ani nie lepią. I nadają pod makijaż.
Skóra jest elastyczna, lekko napięta, gładka, przyjemna w dotyku. Lekkie podrażnienia szybciej się goją. Łagodzi, więc różne stany podrażnień. W tym także różne strupki, czy małe pryszcze.
Odnośnie likwidacji naczynek to żaden krem tego nie wyeliminuje. Ale drobne zaczerwienienia delikatne zatuszuje i zdecydowanie w jakiś sposób od środka wzmacnia naczynka. Albo tylko sama w to wierzę. 
Krem w żaden sposób nie podrażnił mnie, ani nie uczulił.
Warto go spróbować, bo krzywdy Wam nie zrobi. Mi przypasował. Sprawdza się pod makijaż, lekko nawilża, nie zapycha i fajnie napina skórę. Dba o nasze zmarszczki i jednocześnie o drobne problemy z naczynkami.

Krem kosztuje 19,99zł/50ml. W tej chwili jest na promocji 14,99zł w sklepiku Floslek

Jestem ciekawa jak zapatrujecie się na kosmetyki z Arniką? Lubicie stosować?

Komentarze

  1. Tego kremu jeszcze nie miałam ale bardzo lubię kosmetyki Floslek .

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kosmetyki Flos-Lek dlatego też bardzo chętnie wypróbuję owy kremik :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Flos-Lek miałam kremy do twarzy i pod oczy. Było OK, ale bez rewelacji..

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena całkiem przyjemna:). Ale przeciwzmarszczkowy nie dla mojej skóry.

    Miałam już Bourjois i bardzo sobie chwaliłam! Ale teraz chciałabym spróbować tej osławionej Biodermy właśnie, coraz bardziej mnie kusi;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Flos-Lek ma świetne kosmetyki! Szkoda, że tak słabo dostępne stacjonarnie. Ciężko dostać cokolwiek poza żelami pod oczy ze świetlikiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten krem, ale częściej niż ja używa go moja mama, która ma cerę naczynkową. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja z Floslek'a mam wersję Arnicową na sińce. Dodam z czasem posta ale przyznam że działa dobrze (przynajmniej w moim przypadku). :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie na stałe gości żel arnikowy na stłuczenia i siniaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam żel pod oczy z arniką, właśnie z flosleku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze przeciwzmarszczkowych kremów nie potrzebuję :) Ale krem ciekawy, ja mam problem, ze znalezieniem kremu, który nadaje się pod makijaż, cieszę się, że ten akurat w tej roli się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kremy i maści arnikowe to zbawienie na moje posiniaczone nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam jeszcze tego kremu, ale wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam maść arnikową i żel. Maść jest warta uwagi, łagodzi podrażnienia i przyspiesza wchłanianie siniaków.

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam z tej serii krem-żel pod oczy, ale niestety nie zniwelował moich fioletowych sińców :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam maść arnikową i stosuje ją pod oczy, jest bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam krem pod oczy z arniki też z flos-leku ale zbytniego wrażenia na mnie nie zrobił. Może po prostu jeszcze nie uwierzyłam w cudowne działanie arniki

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również nie przepadam za nakrętkami... Ostatnio używam pasty do zębów, w której wykorzystano to rozwiązanie. Jej wydobywanie stanowi swoistą gimnastykę.

    Cieszę sie, że znalazłaś dobry krem nawilżający o lekkiej formule, który sprawdzi się latem:)

    OdpowiedzUsuń
  18. przykre , że ja za niedługo będę musiała już sięgać po kremy przeciwzmarszczkowe..a może to już ??? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeciwzmarszczkowy- to coś dla mnie:D
    Z Floslek używałam tylko kremów-żeli na powieki i pod oczy, całkiem dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jeszcze nie miałam okazji używać żadnego kosmetyku z arniką, o ile dobrze pamiętam. Tego kremu też jeszcze nigdy nie miałam, ale kosmetyki tej firmy bardzo lubię. Ale w takie działanie przeciwzmarszczkowe kremów nie wierzę. Jak chcemy usunąć zmarszczki to do gabinetu medycyny estetycznej należy się udać, a jak chcemy zapobiec to filtry nakładać- w mojej opinii, oczywiście :)
    Chociaż ta nielepka konsystencja kusi, tak jak i elastyczność skóry no i jak dla mnie zachęcająca forma tubki, to jednak na dzień już nie chcę stosować kremów, a z kolei na noc owlę wybierać te mega extra totalnie mocno nawilżające, więc ten chyab odpada ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam,ale wydaje się fajny

    OdpowiedzUsuń
  22. Polecam z Flosleku żel pod oczy, właśnie z arniką :) redukuje on sińce i obrzęk

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy produkt, z ciekawości kupię go mojej mamie. Ona lubi kremy z Flosleku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty