Ciepłe dodatki


I kolejny miesiąc przed nami, ostatni w roku. Tym razem iście świąteczny i dla wielu z Was prezentowy, jeszcze tylko w tym wszystkim brakuje mi śniegu. Ale podobno przed nami sroga zima, tak ostrzegają nas Amerykanie:) Piękna pogoda w tym roku rozpieszczała Bieszczady, więc nie mam, co narzekać. Trochę mrozu nie zaszkodzi. 

Coraz zimniej, a że każdego dnia wychodzimy z domu postanowiłam zaopatrzeń się w ciepłą nową czapkę. Jej kolor bardzo mnie zauroczył, wcześniej kupiłam jak pamiętacie komin w tym odcieniu, więc będą do siebie pasować.
Zastanawiam się tylko czy te dwa błyszczące guziki nie są tandetne, widziałam, że są na kleju, więc chyba je odczepię.

Będąc w SH znalazłam płaszcz H&M prawie nówka za 17,50, uważam, że to najlepszy zakup, jaki mogłam poczynić, w tym płaszczu chodzę ponad miesiąc, a nie miałam okazji Wam pokazać:) Dodatkowo znalazłam jeszcze fajny szal(3zł ten na górnym zdjęciu) także bordowy, więc nie mogłam się oprzeć. No cóż komin i szal w tym samym kolorze, ale będą na zmianę:)

A Wy zaopatrzyłyście się już w ciepłe dodatki?


Komentarze

  1. czapki już mam ale butów nadal brak a szukam takim porządnych i nie z chin

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam ciepłe dodatki jeszcze z tamtego roku:)
    kiedyś też upolowałam super płaszcz w SH:) kupiłam go za 40zł, a później sprawdziłam ile normalnie kosztuje i byłam w szoku, bo aż...600zł!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna czapa i szalik i kurteczka- tak ja już mam pełne wyposażenie czekam na mrozy :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci się udało z zakupem płaszcza :)! Ja uwielbiam ciepłe czapy i kominy - mogę mieć ich tysiąc :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam z poprzednich lat szaliki i czapy:) też by odkleiła te "cekiny" jeśli się tylko da;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak też myślę zrobić, żeby je odkleić:P

      Usuń
    2. ja też bym odkleiła;)

      super kolor czapki i komina;)

      Usuń
  6. Świetne zakupy, a czapka ma niesamowity kolor :) Ja bym z niej odczepiła te guziki :) No i płaszczyk elegancki.

    Ja zaopatrzyłam się już wcześniej w ciepłe rzeczy na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze muszę się zaopatrzyć w ciepłe kozaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio polubiłam dodatki w tym kolorze. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety, nie w moim stylu. :( Ale o gustach się nie dyskutuje. :) Ja wczoraj kupiłam kozaki i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, bo ja lubię proste rzeczy, nie wydziwiane, dziwną modą:P

      Usuń
  10. Piękny kolor! Do twarzy Ci w nim!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz:) ja jeszcze nie zaopatrzyłam się w dodatki na zimę :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się już dawno zaopatrzyłam, poszukuję takiej czapki w takim kolorze jak Ty masz ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już dawno przygotowana jestem do zimy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja niby tez byłam, ale nowa czapka się przyda:)

      Usuń
  14. Za 17,50 to całkiem niezła okazja ;) Zapraszam do mnie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do twarzy Ci w tym kolorze. Ja bym te cekiny odkleiła, niby źle nie wyglądają ale nie lubię takich dodatków ;)
    Ja jak widziałaś kupiłam cieplutki szal, czapki nie lubię nosić i rzadko to robię ale mam z tamtego roku. Przydały by mi się rękawiczki, niby mam ale na palcach od paznokci zrobiły mi się lekkie przetarcia i pewnie niedługo będą dziury ;p. Przydałaby mi się nowa kurtka ale nic ciekawego nie widziałam. Jedna co prawda była fajna, przymierzyłam dwa rozmiary - normalny który noszę i większy. Niestety jedna była idealna ale raczej nie mogłabym założyć grubszego swetra a w drugiej wyglądałam jak wieloryb ;/. Także ja też już jestem przygotowana do zimy i jestem ciekawa jaka ona będzie w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No 13 zł płaszcz pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Do twarzy Ci w takich kolorach!

    Kupiłam sobie ciepły beret i on miał takie same kryształki. Odczepiałam je ale pozostał okropny ślad po gorącym kleju. Jako że na codzień używam takiego kleju to wiem że bardzo ciężko się go z ciuchów pozbyć. Ja swój beret zamoczę, wrzucę do zamrażarki i wtedy ten klej POWINIEN ODPAŚĆ. Jeśli się tak nie stanie to nie wiem co ja z tymi plamami zrobię;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zabierałam się ostatnio za odklejenie i dzieje się tak jak piszesz. Są ślady po kleju i ciężko się ich pozbyć;/

      Usuń
  18. do twarzy Ci w czerwieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja kupiłam sobie tylko puchową kurtkę (a w sumie raczej płaszczyk, bo sięga do połowy ud). pozostałe zimowe elementy garderoby (wełniany płaszcz, buty, szaliki, czapki i rękawice) zostały mi z zeszłego roku.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam ciepłe czapki i szale, które mogą być naprawdę efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no ja juz wcześniej zainwestowałam w ciepłe dodatki....

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakupy w SH są rewelacyjne ;) Ja ostatnio tylko tam się ubieram, szal za 3 zł? płaszcz za 17 ? Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja już mam ciepłe rzeczy na zimę a Tobie super w bordzie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeżeli chodzi o dodatki to u mnie prym wiedzie szarość :) A drugi komplet mam w kolorze brudnego różu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja zaopatrzyłam się jak na razie w rękawiczki, a czapki jeszcze szukam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty