Pharmaceris, Delikatne mleczko oczyszczające do twarzy


Witajcie Kochani
Dziś recenzja gościnna. Mało, kiedy takie się u mnie znajdują. Ale ze względu na kosmetyk, jaki dziś chce pokazać byłam skłonna go oddać siostrze do testowania i  do zużycia.
Od dłuższego czasu mleczka do twarzy odstawiłam na boczny tor, gdyż jak Wiecie jestem fanką mieli. I raczej tak zostanie. Z reguły mleczka Pharmaceris czy Lirene zazwyczaj u mnie działały. Z tym, że jednak wolę płyny i nie chcę do tej metody wracać.
Poprosiłam siostrę o wady i zalety Delikatnego mleczka oczyszczającego do twarzy. Polecanego do cery z naczynkami. Nowa formuła ma za zadanie skutecznie oczyszczać i zmniejszać zaczerwienienia. A zobaczcie jak jest: 
Zalety:
- dokładnie zmywa makijaż (w tym oczy: tusz, eyeliner)
- dobrze zmywa zanieczyszczenia
- nie podrażnia skóry, ani oczu, nie szczypie
- oczy nie są zamglone jak przy innych mleczkach
- przyjemnie pachnie
- Skóra staje się gładka i czysta,
- pozostawia skórę nawilżoną
- brak ściągnięcia skóry
- bardzo wydajne

Wady: Brak 
Jestem miłośniczką mleczek do demakijażu i dla mnie ten kosmetyk jest doskonały. Nie widzę w nim wad. Mam delikatne zaczerwienienia, ale to mleczko nic nie zmieniło. Ale też i nie podrażniło mojej skóry. Jestem z niego zadowolona, bo dobrze oczyszcza. Jeśli lubicie mleczka to polubicie się z nim tak samo jak ja.

Jak myślicie spodobałoby się Wam to mleczko?Czy jak Wera Wolicie płyny micelarne?

Komentarze

  1. :) Ja także bardzo polubiłam kosmetyki pharmaceris..faktycznie są godne polecenia..

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jakos średniawo lubię mleczka ;/ :D jedynie toleruję Be Beauty z Biedro ;) buziam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja póki co oczyszczam micelem z biedronki i jest dla mnie najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam problemy z naczynkami i co chwile coś podrażnia mi buzie. Może skuszę się, przy okazji promocji w SP :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesli nie zmniejszylo zaczerwienien to obietnice producenta sa niespelnione :)

    Mleczek nigdy nie lubilam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo, że samo mleczko tego nie zlikwiduje, ale przynajmniej jak pisze, że nie podrażnia to dobrze
      Za to krem z tej nowej formuły jest genialny,

      Usuń
  6. Nie przepadam za mleczkiem do demakijażu ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś śmietankę do demakijażu była wporządku tylko bardzo ciężka

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś używałam różne mleczka i je bardzo lubiłam, teraz z nich zrezygnowałam. Używam hydrolatów, oleju do mycia twarzy, pianki...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię mleczka, tego akurat nie miałam, ale mogę polecić śmietankę do demakijażu Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mleczek nie używam
    ale chyba kupię piankę myjąca ale innej linii Pharmaceris ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. do tej pory nie lubię mleczek, są dla mnie strasznie niewygodne

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja mama tego uzywa ( ja jej czasem podbieram ) i kosmetyk spisuje się dobrze! Zapraszam na nowy post poświęcony pewnemu kontrowersyjnemu artyście :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. to coś dla mnie, bo wlasnie zaczelam serię u kosmetyczki i moja skora jest mega zaczerwieniona :P dzięki!

    zapraszam na moją aktualizację włosową - diametralna zmiana po dwóch miesiącach! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zdecydowanie wolę płyny micelarne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mleczek nie lubię, jakoś się do nich zraziłam.
    Wolę płyny, bądź chusteczki i żel.

    OdpowiedzUsuń
  16. dawno nie używałam mleczka, a lubię je :) może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też jestem miłośniczką mleczek ale tego jeszcze nie próbowałam :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. nie przepadam za mleczkami, wolę płyny dwufazowe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie podzielam Twoją sympatię do miceli:) Są o wiele przyjemniejsze w stosowaniu. Nie spływają z wacika, nie pozostawiają tłustawej warstwy...

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię i mleczka i micerale :)

    OdpowiedzUsuń
  21. niestety mleczka to nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja cera nie toleruje mleczek więc raczej się do nich nie przekonam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam za mleczkami,wolę płyny micelarne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. na razie przerzuciłam się na płyny, ale chyba wrócę do mleczek, płyny mnie nie zachwyciły jak na razie.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja również już jakiś czas temu przestawiłam się na płyny micelarne i całkowicie zrezygnowałam z mleczek. mimo tego że mam cere naczynkową a produkt na prawdę wygląda na ciekawy to chyba raczej nie wróce do tego typu produktów

    OdpowiedzUsuń
  26. ja go nie doceniałam, tzn, stało sobie, ale myślę użyję i teraz zmywam nim makijaż oczu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty