Mój ogród w sielskim klimacie

Mój ogród znacie od każdej strony, zasypuję Wam zdjęciami w mixach, na instagramie. Coraz bardziej zarasta, powiększa się i nareszcie jest czas na ukrycie się w nim. Czekałam na to długie lata, mimo to nie jest jeszcze tak zarośnięty, zakryty, odizolowany od reszty jakbym chciała, ale to już piękne zaczątki tajemniczego ogrodu są. Uwielbiam w nim spędzać czas, żałuję tylko, że gdy chcę odpocząć muszę przyjechać w niedzielę lub rowerem, bo w inne dni to praca na budowie i w ogrodzie raczej nie idą w parze z miłym, czystym odpoczynkiem. Ale już nie długo, już za chwilę będzie tego w nadmiarze. Wszystko czeka, rośnie, zmienia się. A ja jestem niesamowicie zadowolona. Zapraszam do obejrzenia moich ulubionych zakątków w strefie relaksu na wsi, w moim magicznym ogrodzie. W sielskim, wiejski stylu...

Koc, pled, świeca beton Kik
Książka otwarte.eu 
Kosmetyki, Bielenda, Dax Sun,
świeczki, tealight passio24.pl
inne dekoracje pepco, domowebrudy, hand made, 

Komentarze

  1. Co ja bym dała za ogród! pozostaje mi tylko balkon ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie miejsce przydałoby się również i mi... Pięknie to wszystko stworzyłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moj ogrod jest juz rownie zarosniety prze drzewko i kwiaty. Za to lubie go najbardziej , bo na hektarowym ogrodzie jest coraz piekniej.
    Cudowne masz to miejsce do czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja co chwilę coś dosadzam, kupuję drzewa , krzewy a nawet tego nie widać, bo mam ogromny ogród, ale kiedyś będzie jeszcze lepiej

      Usuń
  4. Piękne ujęcia! W takim miejscu to można odpoczywać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia, ale jeszcze lepszy klimat tego ogrodu, jestem oczarowana!
    Na żywo musi wspaniale wyglądać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, na żywo jest jeszcze więcej, bo tutaj raptem pokazałam dwie małe części, zapewniam, ze jest więcej

      Usuń
  6. W takim ogrodzie to można się relaksować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z każdym rowkiem ogród wygląda coraz piękniej. Wspaniałe stworzyłaś tam miejsce i wiem jak dużo pracy w to włożyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny ogród! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokazywałam dla Męż a jaki masz raj i oboje wzdychalismy do tych zdjeć! Strasznie nam się marzy taka własna oaza spokoju. Pięknie masz Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno kiedyś się Wam spełni, tego życzę. Choć to ciężka praca to bardzo satysfakcjonuje. Dziękuję

      Usuń
  10. Jakie śliczne zdjęcia, muszę Ci przyznac że z takiego ogródka to ja bym się chyba nie ruszyła, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my wprawdzie to się nie ruszamy, jak nie praca, to odpoczynek:) bardzo lubi go upiększać, ciągle nam mało. Zresztą mamy dużą działkę to jest na czym poszaleć

      Usuń
  11. Wiesz, że Twój ogród bardzo mi się podoba:) W każdym jego zakątku widać Twoją rękę i detale jakimi go upiększasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe miejsce do wyciszenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. super zdjęcia, masz cudowny , klimatyczny ogród i dom

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Uwielbiam takie ogrody! Zawsze mi szkoda że w Polsce taka jest pogoda jak jest i często te ładne rzeczy na ogrodach mokna 😢

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz piękny ogród i z każdym zdjęciem widać, że wkładasz w niego dużo pracy i serca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie, staram się, ale zawsze mi mało.

      Usuń
  16. Świetnie to zorganizowałaś :) Ma klimat ten Twój ogród, szkoda że lato trwa tak krótko... :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie, ślicznie to stworzyłaś, rewelacja 😍 👍

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowity ogród - sporo pieknych kwiatów, wszystko kwitnie..dosłownie jak w raju. Czy ktoś to projektował? Jak wygląda pielęgnacja?

    Mój blog: Malbud

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty