Perfecta, Express Slim, Tarcza antycellulitowa, Booster wyszczuplający

Tarcza antycellulitowa to nowy kosmetyk Perfecty w formie spray do ciała. Booster wyszczuplający to taki preparat wyszczuplająco-antycellulitowy. Pomaga wzmacniać działanie wyszczuplające. Wydawać się może, że mowa o dwóch kosmetykach, a jednak jest to jeden. Wzmacniacz wyszczuplający. Jak jest w rzeczywistości z tym działaniem antycellulitowym, wyszczuplającym, sami się przekonajcie?

Sama forma aplikacji w sprayu zaciekawia. Bo do tej pory jeszcze nie miałam do czynienia z kosmetykiem wyszczuplającym w tej formie. Oczywiście taka aplikacja w niczym nie przeszkadza, nawet ułatwia. Nie musimy dużo tego nakładać, a będzie odpowiednia ilość.
Konsystencja w opakowaniu wygląda jak zważona masa, ale stosuję się ją jako spray i wtedy tego nie widać. Lubię zaglądać w różne zakamarki stąd to odkrycie.
Konsystencja jest bardzo lekka, szybko się wchłania, nie zostawia na skórze żadnej tłustej, ani lepkiej warstwy. O tej porze roku taka szybkość wchłaniania jest niezastąpiona.
Bardzo podoba mi się zapach. Jest świeży, rześki, trochę taki cytrusowy, oceaniczny. Bardzo energetyzujący, dający chęć do działania.

Tarcza antycellulitowa to jeden z 5 kosmetyków serii Express Slim, linii wyszczuplającej. Uwielbiam tego typu kosmetyki i mogę śmiało stwierdzić, że ten stał się również moim ulubieńcem. Po pierwsze sama aplikacja w formie spray do mnie przemawia. Lekka i szybko wchłaniająca się konsystencja, świeży zapach, jak i również świetne działanie. Bo tego nie można mu odmówić.
Przede wszystkim preparat świetnie wygładza skórę. Lubię to uczucie po tego typu kosmetykach. Delikatnie nawilża. Niby nie jest to tego typu produkt, ale fajnie by było, aby coś tam nawilżał, i nie wysuszał skóry. Ten nie wysusza, ale tez nie nawilża mocno. Po kąpieli z olejkiem skóra nie wymaga dodatkowego nawilżenia, więc się nie czepiam, że jest ono ze strony boostera delikatne.
Jego podstawową funkcją jest zmniejszenie cellulitu już w 7 dni. Trochę to nie możliwe. Ale w tym czasie zauważycie na skórze wspaniałe wygładzenie o czym wspomniałam wyżej. Skóra staje ujędrniona, taka ekstra. Podoba mi się ten efekt. Systematyczne stosowanie eliminuje nadmiar skórki pomarańczowej, a także przyczynia się do ładniejszego wyglądu skóry. W samym dotyku skóra jest o wiele lepsza niż po zwykłym balsamie. Przyjemne uczucie troszczenia się o prawidłową pielęgnację skóry.

Według producenta booster pomaga pozbyć się toksyn w środku, oczyści skórę i pomoże swobodnie przemieszczać się płynom. Dzięki czemu spalanie tłuszczu następuje szybciej, zamiast się odkładać. Wiadomo, ze do tego wszystkiego potrzebna jest zbilansowana dieta i ruch, dużo ruchu. A tego typu kosmetyki są tylko uzupełnieniem, małym dodatkiem wspomagającym nasze odchudzanie, wyszczuplenie.

Cieszę się, że mogłam poznać jego dobre działanie na sobie. Posiadam jeszcze inne starsze preparaty Perfecty tego typu i one zawsze dobrze u mnie działają.
Dodam, że booster wyszczuplający nie ma żadnych efektów chłodzących, ani grzejących. Jest zupełnie jak tradycyjny balsam, choć z lepszym działaniem ujędrniającym i wygładzającym.

Booster wyszczuplający to koszt ok.21zł/200ml w sklep.dax.com.pl


Lubicie tego typu kosmetyki wyszczuplające?

Komentarze

  1. Nie spodziewałabym się takiej konsystencji w środku:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie najważniejszy jest trening :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam go chyba ostatnio na promocji w Rossmannie, ale nie skusiłam się bo nie wiedziałam czy jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Można się wspomagać takimi kosmetykami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że wygładza skórę, to już całkiem sporo

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam okazji testować tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a warto dla samego efektu wygładzenia skóry

      Usuń
  7. mam ten kosmetyk i faktycznie wygładza skórę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam go od wczoraj i ciekawi mnie efekt

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze to już dawno przestałam wierzyć w tego typu preparaty

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty