Mollon Pro, Nowa kolekcja lakierów hybrydowych Paradise Garden w 6 wspaniałych pastelowych odcieniach

Na sklepowej półce Mollon Pro pojawiły się hybrydy z nowej kolekcji Paradise Garden, Hybrid Shine. Zostały one przeniesione ze zwykłych lakierów Extreme na hybrydy. To 6 wspaniałych, wręcz fenomenalnych pastelowych odcieni rajskich kwiatów. Dla mnie bomba! 
212, Morning Fog
213, Blue Linen
214, Heather
215, Magnolia
216, Oleander
217, Pink Tulip

Jestem fanką takowych jasnych, pastelowych kolorów, dla mnie to cukiereczki idealne na wiosnę/lato. Nawet i zimę, czemu by nie.
Tak fajnie się złożyło, że zastanawiałam się jaki kolor nałożyć i do drzwi zapukał kurier, ach. A moim oczom ukazała się piękna kolekcja. I dopiero w tym momencie miałam mętlik w głowie co nałożyć. Bo wszystkie są piękne. Ale zdecydowałam się jak nigdy na dwa naraz, na 212 i 215.
Wspaniały szary, nie kiedy wpadający w jasny błękit oraz pudrowy jasny różowy Barbie. A według producenta to morning fog(212) i magnolia (215).
Jestem nimi oczarowana, już drugi dzień je nosze i co chwilę na nie zerkam. Oszaleć można. Mam nadzieję, ze zaskoczą mnie trwałością.
Na zachętę dodam zdjęcia pierwszych dwóch odcieni jak się prezentują. Bo akurat wypadło robienie zdjęć kiedy już je miałam drugi dzień na sobie. W kolejnych wpisach wspomnę o ich trwałości. Bo producent zapewnia nas o 3 tygodniach, dzięki lakierowo-żelowej formule.
Bo co do odcieni, pięknego basku i wyglądu, samego wykończenia nie można im nic zarzucić. Paznokcie są od pierwszej chwili twarde, mniej narażone na uszkodzenia. Dzięki hybrydom ciągle mam długie paznokcie nawet bawiąc się w ogrodnika i pomagając na budowie.
Nałożone są tylko dwie warstwy. A zazwyczaj jasne odcienie potrzebują więcej. Już jest sukces.
Hybrydy z nowej kolekcji Paradise Garden możecie dostać tutaj sklep.mollonpro.com w cenie 35zł/szt. Są w małych, praktycznych buteleczkach 8ml, nie te co z serii Jungle by night większe. Unikatowa formuła pozwala na korzystanie ze wszystkich lamp UV, LED i CCFL.
Rajski ogród na paznokciach. Brawo! Odcienie wymiatają! 

Jeśli chcecie być na bieżąco, to warto obserwować kanał na facebook.com/MollonPRO/

I jak się wam podoba nowa kolekcja Paradise Garden?

Komentarze

  1. Akurat tych jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne pastele. podobają mi się te kolory

    OdpowiedzUsuń
  3. Marki nie znam, ale kolorki prezentują się pięknie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem uczulona na semilac i od pół roku szukam nowej firmy. Indigo mi nie sprzyja tak samo. Jestem zakochana w kolorze blue linen. Jest podobny do Blue Hawai z innej firm na która tez mam uczulenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kolory :-) o tej marce nigdy nie slyszalam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolorki, jestem zachwycona! <3
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię pastelowe kolory, mam kilka hybryd tej marki, tej kolekcji akurat nie znam

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ale śliczne kolory. Uwielbiam takie pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczne kolory! podobaja mnie sie pastele ale u innych, u siebie wole zdecydowane i mocne kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty