Wakacyjny niezbędnik z Dove, Rexona, Vaseline, Timotei i Toni&Guy

Latem ograniczamy kosmetyki, lubimy poczuć się lekko, czasem nawet bez make up,u. Choć posiadamy małe listy kosmetyków niezbędnych na różne okazje, w tym wakacje, które muszą się znaleźć jako podstawowe kosmetyki. 

Zbierając je w całość wychodzi całkiem spora ilość, bez których nie wyobrażamy sobie żyć. Zarówno u kobiet jak i u mężczyzn grają one dużą rolę.
Facetom nie trzeba dużo, taki ich must have to żel, szampon i antyperspirant.
Dove Men posiada ciekawa serię orzeźwiająco-chłodzącą na te letnie dni. Rexona nie zapomni o zabezpieczeniu przed nadmiernym poceniem się. Przy okazji otoczy ciało mężczyzny wspaniałym rześkim, cytrusowym męskim zapachem. Uwielbiam czuć ją na męskim ciele mojego wspaniałego mężczyzny. 

Dove, Men+Care, Szampon+ Odżywka Fresh Clean 2in1,
Dove, Men+Care, Extra Fresh, Żel pod prysznic
Rexona, Aventure 24h   
Dla nas kobiet również żel, szampon i antyperspirant to podstawa. Choć lubimy jeszcze bardziej zadbać o nasza skórę w tym dłoni czy ust i w tym przypadku ważny jest kosmetyk wielofunkcyjny jak wazelina Vaseline, którą znam od dawna.
Vaseline, Wazelina
Dove, DermaSpa, Goodness, Balsam do ciała
Dove, Derma Spa, Intensive, Krem do rąk
Dove, Go Fresh, Żel pod prysznic
Umyć skórę żelem to jednak dla mnie za mało potrzebuję jeszcze później balsamu do ciała. A Dove posiada takie, które odpowiednio pielęgnują skórę z zostawiają na niej charakterystyczny zapach nowej linii.
Dove, Go Fresh, Antyperspirant 
Dove, Go Fresh, Mydło w kostce
Na szybkie odświeżenie włosów też mam radę Tony&Guy uraczy nas matowym efektem na włosach szybkim odświeżeniem i orzeźwiającym zapachem. Zresztą czy to suchy czy tradycyjny szampon zawsze jest tego wiele do wyboru.
Toni&Guy, Suchy szampon do włosów, Instant Refresh Dry Shampoo
Timoeti, Pure, Odżywione i lekkie włosy
Wbrew pozorom skóra latem również potrzebuje odpowiedniej pielęgnacji, nie tak intensywnej jak zimą, ale lekka konsystencja jak i treściwe działanie są na wagę złota i dostarczą tego czego będziemy potrzebować. Opalanie, wiatr, piasek to wrogowie skóry, a my przecież tak lubimy z tego korzystać. I warto zaopatrzyć się w adekwatny do pory roku zestaw.
Ten wakacyjny niezbędnik to 11 produktów dla kobiet i mężczyzn w rozsądnych cenach. Kosmetyki zadają o każdą partię ciała gdziekolwiek będziemy, szczególnie gdy wybieramy się na wakacje i nie wiemy co skompletować. Bez wydziwiania, dostępne w zasadzie wszędzie, nawet w znanej wszystkim Biedronce. Dla mnie to tzw. Pewniaki. Przydają się wszędzie i o każdej porze roku. Mam tu też swoje perełki jak, np. Balsam, żel czy krem do dłoni Dove, a nawet wielofunkcyjną wazelinę. I lubię do nich wracać.

Komentarze

  1. super, że też masz ten bogaty niezbędnik, świtny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem, jak pachnie dezodorant Go fresh

    OdpowiedzUsuń
  3. Od lat wybieram antyperspiranty z Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Może kiedyś moje chociaż w części będą takie ładne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Dove, świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasyczny zapach Dove jest moim ulubionym chociaż nie gardzę też cytruskami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Timotei kokosowy mam, i już się nie mogę doczekać, aż zacznę go używać;-)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super produkty :) Zaciekawił mnie szampon Timotei i chyba sobie go przetestuję :)

    www.meriwild.com

    OdpowiedzUsuń
  9. co nie wejdę do Ciebie to ciągle jakieś cuda pokazujesz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żele Dove są świetne. Za to mydełek w kostce nie polubiłam. Miałam kilka wersji, ale w ogóle nie chciały się pienić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam żele Dove i ostatnio polubiłam spraye pod pachy:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty