Sukienka pudrowy róż z koronką

Ponad miesiąc temu pokazywałam Wam piękną sukienkę na instagramie i zrobiła ona duże wrażenie. Chciałam Wam ją pokazać w lepszej, całej okazałości i oto ona.
Jest idealna na lato, bo jest krótka, w pastelowym odcieniu. Bez względu na rodzaj obuwia i stylu nie sprawia problemu. Posiada ładne wykończenie przy szyi i ramionach w formie ponadczasowej koronki. To dodaje jej takiej elegancji, szyku.
Z jej długością przy osobach wysokich pojawia się problem, ale może też posłużyć jako tunika. Jako, że jestem niska i staram się nie zginać do przodu zbyt bardzo na małe, codzienne/casulaowe wyjścia sprawdza się.
Sukienka - dresslily.com
torebka - manzana.pl
zegarek - nn
bransoletki - nn

Komentarze

  1. Śliczna sukienka, nie wspomnę o figurze i reszcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka. Bardzo podoba mi się ten kolor różu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. a dzięki, stare jak świat, ale bardzo je lubię:)

      Usuń
  4. Śliczna stylizacja.. i wszystko pięknie do siebie pasuje pod względem struktur materiałów, wzorów i kolorów. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna sukienka, uwielbiam pudrowy róż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez lubię ten kolor, od wiosny oszalałam na jego punkcie:)

      Usuń
  6. Twój kolor włosów idealnie pasuje do sukieneczki, pozdrawiam :)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj właśnie taki wypłowiały i trzeba farbować:)

      Usuń
  7. piękna sesja, ładnie wyglądasz i plener piękny

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja dla odmiany napiszę, że masz piękny uśmiech :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz w niej bardzo zgrabnie :) na mnie na pewno byłaby za krótka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, ogólnie należy do tych krótkich, a na wyższe osoby, to już tym bardziej jak tunika ewentualnie

      Usuń
  10. Bardzo kobieca ;) Ładnie Ci w takich kolorach;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz. Bardzo podoba mi się takie połączenie.

    Super
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie jest Ci w różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boski zegarek! :) Zastanawiam się nad zakupem drewnianego zegarka.. co myślisz o tego typu dodatkach muchy woodworld.
    Świetny blog! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty