The Beauty Jungle, czyli Shiny Box Sierpień 2017

Sierpniowa edycja Shiny Box to Welcome to the Beauty Jungle. Powiew egzotyki, dzikiej natury w kosmetykach, jego dzikim pięknie hmm... brzmi ciekawie prawda. Zapraszam do obejrzenia co u mnie się znajdowało, są różne wersje boxów, więc sami przekonajcie się co mi się trafiło.
1. Cztery Pory Roku, Balsam do ciała, produkt pełnowymiarowy, cena: 7,99zł/250ml
2. SheFoot, Domowe Spa dla stóp: Maska +Peeling, produkt pełnowymiarowy, cena: 5,31zł/16ml
3. Dr Barbara, Voucher, Pakiet Gold, cena: 369zł/3 miesiące
Jeśli ktoś ma ochotę to oddam w dobre ręce (podam kod)
4. Efektima, Chusteczka brązująca do ciała, produkt pełnowymiarowy, cena: 1,87zł/szt.
5. AA, Kremowa emulsja do mycia Tucuma, produkt pełnowymiarowy, cena: 10,99zł/400ml
6. Delia, Farba do włosów Cameleo Omega, produkt pełnowymiarowy, cena: 9,50zł/szt.
7. Donegal, Szczoteczka do brwi, produkt niespodzianka.
Z tego co wyczytałam w zakładce Niespodzianki, to serum do głowy i cienie to produkty niespodzianka zamienne. Wymienionych jest kilkanaście. Z tego co ja widzę, otrzymałam aż 3 łącznie z szczoteczką do brwi Donegal. Chyba, że się mylę.

Constance Caroll, Metaliczny cień, produkt pełnowymiarowy, cena: ok.10zł. Już mam jeden jasny róż,  o TUTAJ,  a ten będzie do niego idealnie pasował.
Elfa Pharm,  Vis Plantis, Betula Alba Care, Serum do skóry głowy
Niestety moje pudełko nie zawierało kosmetyku Kueshi, a szkoda.
Okładka Magazynu wierciła mi w głwoie, gdzieś w pamięci ją miałam i w końcu przypomniało mi się. Ta kobieta ze zdjęcia pojawiła się już w Serii Mollon Pro oraz magazynie Dr Irena Eris Sense of Beauty.
Pudełko zawiera same przydatne kosmetyki, nawet mi się spodobało, szczególnie, że pojawiła się moja ulubiona farba do włosów. No cóż to trochę ryzyko, bo nie wiadomo kto na jaki odcień trafi. Mi trafił się ciemny brąz, choć wolałabym jasny brąz. Ale i tak zużyję. Wolałabym, aby vouchera nie było, i coś innego się pojawiło. Szczoteczka też mi się z Donegal nie trafiła. Fajna byłaby opcja wyboru pomiędzy kosmetykami przed zakupem, co myślcie o tym. Może mniej byłoby wpadek.
Oczywiście cały zarys szaty graficznej nie można nie skomentować, przepięknie współgra z letnim sezonem. Bardzo mi się podoba.

Opcja sierpniowego boxa jest jeszcze dostępna, a Shiny Box szykuje się już na szkolną piękność Beauty school

Komentarze

  1. Cień jest świetny :)
    Ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż jedna osoba, której się spodobała zawartość :D Chętnie dorzucę swoją farbę w barwach dzikiej pantery ;))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Voucher i farba to według mnie ryzykowne dodatki :D Wolałabym zamiast tego inne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam chyba na dziesięciu blogach co Dziewczyny pokazywały swoje Boxy i ogólnie kosmetyki fajne, prócz tej farby. Jak dla mnie Kompletny nie wypał, zeby taki produkt dawać do zestawu :( Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem fanka boxow ale zdjecia rzeczywiście sa piekne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj jest ryzyko, ale czasem naprawdę trafiają się perełki, dziękuję staram się

      Usuń
  6. Fajna zawartość :) jedynie farba mi nie pasuje bo od jakiś 3 lat nie farbuję włosów

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja trafiłam z odcieniem farby idealnie, ale i tak uważam, że to nie jest zbyt rozsądny pomysł dodawać takie produkty do pudełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To serum do skóry głowy to prezent dla ambasadorek Shiny Boxa, dlatego było poza pudełkiem.
    Jak dla mnie zawartość średnia. Tylko pędzel jest u mnie fajny.

    OdpowiedzUsuń
  9. zawartość bardzo przeciętna, jedynie serum do głowy wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam tego pudełka, ale nie żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale, że farba do włosów? Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pudełeczko zachęca do zamówienia, jest przepiękne! <3
    Cień metaliczny totalnie w moim guście!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna zawartość

    chciałam takie pudełko zamówieć ale nie potrafie

    https://emilia-skucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Po pierwsze piękne zdjęcia! Aż przyjemnie się na nie patrzy! Po drugie chyba trafiłaś jak mało kto, bo najbardziej się mi podoba Twój cień! No i farba- mało kto trafił na odpowiedni kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. najbardziej podobaja mi sie te cienie które widziałam w tych pudełkach na innych blogach :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że nie dostałaś kosmetyku Kueshi :( coraz częściej mam wrażenie, że te pudełka są pakowane w sposób bardzo chaotyczny, bo ciągle pojawiają się jakieś niedociągnięcia

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że nie dostałaś Kueshi :( jeśli chodzi o całe pudełko to według mnie mogło być lepiej, ale da się przeżyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne to pudełko :) ładny ten kolorek cienia do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawa zawartość pudełeczka :) Kosmetyki zawsze się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niektóre produkty są fajne, inne niekoniecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. jak dla mnie szału nie ma. Może Kueshi Ci doślą? I fajnie, że farba w miarę trafna, bo ja blond dostałam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam mieszane odczucia co do tego zestawu. Włosów nie farbuję, więc u mnie farba się nie przyda, chusteczka samoopalająca też nie wzbudza mojego zachwytu. Ale cieszę się, bo trafiłam na pędzelek do brwi z Donegal, spiralki nie używam. Nie jest to zły zestaw, ale bywało lepiej, dużo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczerze mówiąc to jest średnia zawartość. Jakoś żadna firma która ma boxy w tym miesiącu się nie postarała ;) U mnie z Liferią jest też średnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi z sierpniowego ShinyBoxa najbardziej podoba się motyw pudełka :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten box mnie nie zachwyca, tak jak pozostałe w tym miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty