Catrice 030 My Cafe Av Lait At Notre-Dame

Cześć dziewczyny

"Nudny" lakier na paznokciach z
Catrice 030 My Cafe Av Lait At Notre-Dame




To mój pierwszy taki odcień,
z którego nie jestem zbytnio zadowolona.

Odcień źle wygląda na moich paznokciach,
 jakoś tak hmm...jakby tu nazwać dziwnie,
czuję się nie swojo, taki odcień pomarańczowej bladoty, wyblakłe,
co nie bardzo mi się to podoba.

Druga sprawą jest szybkie odpryskiwanie lakieru,
nie wiem, może akurat kiedy miałam nim pomalowane
coś robiłam więcej niż zazwyczaj, ale to w sumie nie możliwe,
bo kilka razy malowałam i robiłam różne rzeczy,
a na drugi dzień widać ogromne odpryski  na krawędziach paznokci.
Więc u mnie to nie przejdzie, aby malować co drugi dzień,
Bo nie mam na to czasu.




 A najgorsze jest jeszcze, że strasznie długo schnie,
później trzeba sporo czasu uważać,  aby gdzieś nie zahaczyć,
bo zostawią wgniecenia na paznokciach, niezbyt to ładnie wygląda.
I całkowicie u mnie odpada

Potrzeba 2, a nawet 3 warstw dla lepszego wygląda,
bo inaczej przebija, robi małe smugi.
Możliwe gdyby odcień mi przypasowało
ocena byłaby wyższa, a tak 2+/5


tutaj 2 warstwy, górne zdjęcie posiada 3


Myślałam, że zakocham się w tym kolorze,
bo tak było na początku na pierwszy rzut oka w buteleczce,
 lecz niestety stało się inaczej,
mówi się trudno to tylko lakier:P

Pojemność 10ml
Cena: ok.10zł

Komentarze

  1. No powiem Ci, że nudziak ładny i przyjemny jak na moje oko;)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidzę szczerze lakierów, które długo schną a o tych Catrice słyszałam dużo nie fajnych opinii.

    Kolor nie jest taki zły ale jak odpryskuje to też nie fajnie ;/

    szkoda

    OdpowiedzUsuń
  3. Aj....a miałam ochotę na ten lakier :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten sam kolor i bardzo mi podpadował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w sumie kolor wcale nie jest taki zły ale za te odpryskiwanie to ja podziekuje ;|

    OdpowiedzUsuń
  6. niektórym pasuje ten kolor, ale ja też mam za bladą karnację do niego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Normalne lakiery Catrice bardzo lubię.Ale te z serii Nude są koszmarne.Miałam jeden, robił koszmarne zacieki i wyglądał jak tandetna perła z lat 80.Fuuj.
    W dodatku buteleczka mi sie rozwaliła w dłoni, pękła ot tak.Nigdy więcej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor. Miałam lakier z Catrice, ale nie byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie kolorki ;) Jednak jesli strasznie długo schnie to juz nie jest dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. odcień bardzo ładny, jednak co z tego jak jakość kiepska :(

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam jeden lakier z Catrice i tez potrzebuje on ze 3 warstwy :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że to jednak kiepski produkt. Ładnie się prezentuje. Ostatnio uwielbiam mleczne kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mleczne uwielbiam, ale pokażę wam piękny mleczny, bo testuję nowy:)
      a ten catrice to szkoda gadać:(

      Usuń
  13. Ja nie umiem się przekonać do nudziaków na paznokciach, trudno jest dobrać odpowiedni do koloru skóry, mnie się to jeszcze nie udało-(

    OdpowiedzUsuń
  14. no niestety często kolor lakieru nie idzie w parze z jakością, a szkoda...grunt wtedy to dystans i stwierdzenie "trudno, to tylko lakier" idealnie go obrazuje :)

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda że aż tyle warstw trzeba ..

    OdpowiedzUsuń
  16. jeśli długo schnie, to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. jeśli długo schnie to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor mi się podoba, szkoda, że Ci nie podpasował i jakościowo niezbyt...

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam nigdy lakieru Catrice, ale ten kolor jest śliczny. Szkoda, że z trwałością juz tak super nie jest ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor jest rzeczywiście trochę nieciekawy:) też nie lubię jak lakier na drugi dzień odpryska.

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj po mojej długiej przerwie:) Lakier ma rzeczywiście specyficzny kolor,ale nie wygląda wcale dziwnie wg mnie przynajmniej. Może jak opalisz się na lato, to będziesz bardziej zadowolona z efektu :-) A co do trwałości to polecam Ci użyć jakiś top coat np. z essence.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zostałaś otagowana. 50 Pytań do..
    Zapraszam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałam kupić nudziaka właśnie z Catrice i mi Pani w sklepie odradziła. Powiedziała, że im nie wyszły, bo mają słabe krycie. Widzę, że miała rację.

    OdpowiedzUsuń
  24. Widać na zdjęciu, ze troszeczkę inny jest odcień na paznokciach i w buteleczce.

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo nie lubię jak na lakierze odbija mi się np wzorek z kołdry brrr

    OdpowiedzUsuń
  26. Nudziaki Catrice mają to do siebie, że dosyć słabo kryją. Też nie przepadam za tą serią ale kolorowe są o wiele lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie lubię jak lakier długo schnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie bardzo podobają mi się kolory nude na paznokciach są takie co mi się podobają,ale to muszą być naprawdę przyciągające oko,ten akurat mi się nie podoba nawet w buteleczce jakby był jaśniejszy to już by mi się podobał:))

    OdpowiedzUsuń
  29. mam jeden lakierek Catrice, ma mega wielą szczotę, a ja małe pazurki, no trwałość kiepska ;/

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolory mają śliczne,ale reszta pozostawia,wiele do życzenia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty