Szampon Babydream

Cześć dziewczyny

Szampon Babydream


 polecany tylko i wyłącznie dla dzieci
ma też inne zastosowanie np. do mycia pędzli.
Ale u mnie sprawdza się w swojej roli 
czyli szamponu dla dzieci
 i niech tak zostanie.

Szampon zamknięty w ślicznym
niebieskim opakowaniu
 z motywem motyli.
Otwór szamponu jest idealny
 wylewa się w sam raz.

Konsystencja lejąca, przeźroczysta,
bardzo dobrze się pieni, idealnie myje,
niestety bardzo plącze długie włosy,
więc jak dla mnie odpada, musze się ratować odżywką,
a na dodatek mam suche włosy po nim,

Natomiast dziecko nie, dla niego jest dobry,
 włoski później tak ładnie pachną,
(zapach oczywiście typowy dla dziecięcych kosmetyków)
są odświeżone, gładkie i błyszczące. A u mnie tak nie ma:(
Jest bez SLS.

Wydajność bardzo duża,
 gdyż wystarcza tylko jedno większe dozowanie
i pieni się niesamowicie

Dostępny tylko w Rossmann,
 kupiłam go na promocji za 2,49:)

Jak za taką cenę dla dziecka śmiało można kupować,
sprawdza się dobrze na krótkich włosach 3/5

gorszym kosmetykiem z tej serii okazał się lotion do ciała,
 o którym pisałam tutaj

Komentarze

  1. kupiłam sobie ten szampon bo cena zachęca:) używałam kilka razy wieć nie mogę dokładnie powiedzieć jak i czy działa, na razie po prostu myje bez rewelacji. Zaleta jest brak SLS

    OdpowiedzUsuń
  2. ja go stosuje od paru dni i rowniez zauwazylam ze placze wlosy, ale moje po nim nie sa wysuszone wiec widac to kwestia indywidualna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja Go mam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kiedyś go lubiłam ale teraz już nie bo siano mi z włosów robił- a do pędzli będzie ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam przez długi czas, ale zrezygnowałam i obecnie używam innych szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś ten szampon i byłam bardzo zadowolona. Włosy były wspaniale miękkie, gładkie i lśniące. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam go, najczęściej używam do mycia pędzli, ale włosy też czasem mi się zdarzy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. czaiłam się na ten szampon ale dzięki Twojej recenzji sobie go podaruję ;) mój szampon dla dzieci ze Schleckera jest niewydajny, ale nie plącze aż tak tragicznie włosów :) wiadomo, nie są śliskie jak po silikonowym szamponie, ale nie ma tragedii :) kosztował mnie ten szampon coś ponad 4 zł za 200 ml

    OdpowiedzUsuń
  9. Zużywam już jego 3 butelkę. Też mam długie włosy, które się plączą ale zawsze przed myciem nakładam olej, a po odzywkę i włosy rozczesują się bez jakiegokolwiek problemu.

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam bambi, super oczyszczał ale niestety splątywał włosy ... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak wykończe radicala to się za niego biorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam go :) Teraz kupiłam alterrę, ale jednak wrócę do szamponów bez silikonów

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam szampon dla dzieci z Hipp i też strasznie plątał mi włosy :]

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie sprawdza się super do mycia pędzli i skóry głowy (resztę myję odżywką;))

    OdpowiedzUsuń
  15. hej :) na poczatku myslalam, ze to Ty myjesz nim wlosy ;D

    jaki szampon polecasz wiec do dlugich wlosow?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja go bardzo lubię, rewelacyjnie zmywa oleje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie nie lubię jak plącze mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie miałam jeszcze okazji wypróbować kosmetyków dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam ten szampon, ale więcej go nie kupię - testowany na zwierzętach :/

    OdpowiedzUsuń
  20. moje włosy też były tępe po jego używaniu.
    wykończyłam go myjąc pędzle :D
    Wera, co jest tłem Twoich zdjęć? ;>

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię go, ale stosuję tzw. metodę kubeczkową, bo umycie włosów samym szamponem, bez uprzedniego rozcieńczenia go, grozi niesamowitym kołtunem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od zawsze nalewam szampon na dłoń i później na głowę, nigdy nie robi mi kołduna, akurat ten plącze

      Usuń
  22. Jesli wolno spytac: ile Twoje dziecko ma lat?

    Mowilas, ze on SLSow nie ma- to moze byc przyczyna platania wlosow, chyba, ze uzywalas inne bez SLSowce dla siebie...

    Ja uwazam, ze dorosly i dziecko maja inne potrzeby, inna skore itp. I np. chetnie uzywam oliwki dla dzieci(do ciala czy demakijazu), ale np. szampon wydaje mi sie, ze na dluzsza mete nie bylby dobry, wlasnie ze wzgledu na inny 'wlosw'.

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uzywam do zmywania olejów z włosów i mycia pędzli:) jak za tą cenę jest ok:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie za bardzo się u mnie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Używam go do mycia pędzli i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. uzywam go , placze moje wlosy , sa dluzsze wiec musze uzywac odzywki ;p
    tez skorzystałam z promocji i kupiłam dwie buteleczki ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. nie miałam go jeszcze i ciągle nie mogę się wybrać po niego heheh;)







    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak ja go nie lubię,nie mogę na niego patrzeć:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty