Nawilżający żel do mycia twarzy Massage Effect BeBeauty


Nawilżanie twarzy stawiam na pierwszym miejscu,
 zaczynając od kremów, po żele do mycia, maseczki itd....
Spory czas temu skusiłam się dzięki waszym opiniom na micela z Biedronki,
spodobał mi się, a teraz przyszła pora na

Nawilżający żel do mycia twarzy
Massage Effect BeBeauty



polecany do skóry normalnej i mieszanej,
ma za zadanie odświeżać i nawilżać.

Żel stoi na głowie, w miękkiej przeźroczystej tubce,
która ma bardzo dobry otwór,
wydobywający odpowiednią ilość żelu z drobinkami.

Pachnie zupełnie jak krem Nivea, przyjemna gęsta konsystencja,
która nie pieni się, ale to nie sprawia żadnego kłopotu.


Żel dobrze zmywa zanieczyszczenia,
a także świetnie się sprawdza w oczyszczaniu twarzy po makijażu,
nie zmywa go, ale radzi sobie z dokładnym oczyszczeniem,
lepiej niż samą wodą, przecież to oczywiste.

Wydajność tego żelu jest niesamowicie wielka,
wystarcza mi kropla rano i wieczorem, przez 2 miesiące.

Żel jak wspomniałam wyżej ma w sobie drobinki masujące
koloru niebieskiego, które podczas mycia rozpuszczają się.

Skóra po tym żelu jest fajnie nawilżona, miękka, nie czuć szczypania
ani szorstkości na twarzy.
Nic więcej nie wymagam. Mi tam odpowiada:) 4/5
lepszych nie znam, po których nie mam wysypu pryszczy.

Dostępnośc : Biedronka
Cena: ok.5zł/  150ml



Komentarze

  1. ja też właśnie go używam :) ale lubię drapanie tego drugiego wariantu peelingującego i chyba jego kupię następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego 3 peelingującego jeszcze nie miałam, ale wszystko przede mną:)

      Usuń
  2. co ide do biedronki to go nie ma :((

    OdpowiedzUsuń
  3. nie próbowałam jeszcze żadnego żelu z biedronki. Muszę w końcu się zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama osobiście go nie używam ale słyszałam że jest fajny :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Widze, ze biedronkowe produkty robia sie slawne... No ja dostepu do biedronki nie mam... wiec nawet nie mam co marzyc!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie próbowałam tych żeli z Biedronki, ale za tą cenę warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te żele biedronkowe są naprawdę godne uwagi, zresztą widziałaś u mnie, też je lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te żele biedronkowe są naprawdę godne uwagi, zresztą - widziałaś u mnie, ja też bardzo je lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzieś wyczytałam że produkuje je tołpa

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam żel micelarny z BeBeauty i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jednak wolę wersję w białym opakowaniu :)
    Jestem zdziwiona, że wystarcza Ci na 2 miesiące, u mnie 3 tygodnie to maksimum:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedną małą kroplą umyje twarz, aż czasem jest to za dużo, więc nie ma sensu przedawkowywać:)

      Usuń
  12. ja mam ten zielony ;) i też jestem mega zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zużyłam wieeeele tubek micelarnego z tej serii, masz może porównanie? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy, nie używałam jeszcze kosmetyków z BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam ten w wersji dla skory tlustej i mieszanej i musze powiedziec, ze jako peeling rowniez dobrze sie sprawdza;) skora jest oczyszczona, a pory nieco mniejsze i to widac golym okiem;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie go uzywam, już w sumie drugie albo trzecie opakowanie. Dla mnie to jest dobry produkt za świetną cenę.

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie w Biedronce jeszcze go nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja z tej serii używam tylko micela.

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam go, calkiem fajny i tani produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam,ale jak polecasz to wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  21. recenzja całkiem całkiem :D
    zapraszam do mnie na wymiankę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. W konsystencji i wyglądu żeli przypomina mi żel z Nivei z identycznymi granulkami. Może się na niego skuszę, choć póki co ciągnie mnie bardziej do micela:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja nie lubię takich żeli co się nie pienią :(

    OdpowiedzUsuń
  24. A ten żel nakłada się na suchą skórę na twarzy czy na wilgotną? I czy nadałby się do skóry suchej? Bo ostatnio miałam jakiś badziew ktory nakładało się na suchą skórę twarzy i był okropny. A ten mnie zastanawia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię żele z Biedronki :) ciężko mi było przekonać się że produkt z dyskontu może być taki dobry mimo niewielkiej ceny, ale teraz już zagościły u mnie na stałe i dobrze nam się razem żyje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty