Masło Kakaowe Ziaja

Cześć dziewczyny

Dziś znowu Was skuszę dobrym kosmetykiem do pielęgnacji ciała,
Mogę śmiało powiedzieć, że na tyle wypróbowanych kosmetyków
 stałam się „małym znawcom”. Ale do rzeczy, co chce Wam polecić:

Masło Kakaowe Ziaja


Masło polecane do skóry suchej i normalnej. Ma poprawić koloryt skóry,
ale nie robi tego tak, aby to był samoopalacz,
więc nie ma obawy przed brązowym ciałem.

Zamknięte w wygodnym opakowaniu z odkręcanym wieczkiem masło,
które wykańczamy do ostatniej kropli.
Po kąpieli zawsze mam czyste ręce, więc jak dla mnie najbardziej jest
higieniczne „wpychanie” palców do środka.
Masło dobrze się nakłada, idealnie rozsmarowuje i wchłania. Nie roluje się
Bardzo lekkie, miękkie, świetne...zastanawiam się do czego to porównać
może do budyniu:)tak do masy budyniowej:)


Ku mojemu zaskoczeniu nie jest mdłe,
dla przykładu mus waniliowy avon jest bardziej mdły.

Tłuste może, aż tak nie jest, ale szybko ten film znika.


Nawilża bardzo dobrze, tutaj nie ma u mnie problemy,
a wymagam od tego typu kosmetyków tego także.

No i zapach super kakaowy, długo utrzymuje się na skórze,
 nawet na ubraniu

do wyboru są oczywiście inne warianty zapachowe,
więc każda znajdzie sobie swój idealny zapach
- waniliowe
- kokosowe
- oliwkowe

za minus uważam, że szybko się kończy:( słabo wydajne,
przed świętami mi się skończyło

skóra jest miękka, delikatna w dotyku, aksamitna:)
nawet po goleniu nóg nakładam każde musy, masła czy balsamy i to tez widać,
że na podrażnionej skórze dobrze sobie radzi, szybko nawilża, wygładza

Cena: ok.10zł/200ml, Ziaję można dostać wszędzie
Ocena: 5/5 Polecam

Komentarze

  1. ja mam z tej serii krem do twarzy i na pierwszym miejscu jest parafina. akurat w kosmetykach do twarzy nie toleruję parafiny :) zapchane pory gwarantowane

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej fajny produkt chyba zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego produktu, ale uwielbiam zapachy tego typu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że to jakaś nowa wersja tego masełka :) Strasznie lubię masło kakaowe Ziai :) Pięknie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja polubiłam się tylko z jednym kremem do twarzy z Ziaji. Za serią masło kakaowe nie przepadam ale lubię stosować na ciało Ziaję kokosową :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam ale wąchałam :)
    Niestety dla mnie zapach zbyt mdły...

    OdpowiedzUsuń
  7. W tej serii podoba mi się zapach. Wolę oliwkową, którą stosuję w sumie tylko do ust.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam. Na razie mam inne do zużycia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię, zwłaszcza w okresie letnim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, nie mam dostępu do polskich kosmetyków :/ co dość często mnie dobija :(
    Zapraszam cie tez na pierwsze rozdanie u mnie http://duszyzwierciadlo.blogspot.com.es/2012/04/ogaszam-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie krem jest za tłusty, ale mam masło do ciała i pachnie ślicznie, jest moim ukochanym masłem do ciała ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubię tych maseł z ziaja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo je lubię, i często do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś dla mnie :) muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety jedyne co w nim lubię to zapach, zupełnie się u mnie nie sprawdza :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam krem do twarzy z tej serii i się zawiodłam :( był taki tłusty , że masakra , poprawił koloryt ale tak jakoś dziwnie nierówno no nie wiem :i ale to masło do ciała jest godne polecenia , ponieważ je tez miałam i to było moje pachnące cudeńko ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię ziaję i jej produkty, ale miałam z tej serii krem do twarzy i niestety mnie uczulił, a nie jestem wrażliwcem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kobieto przecież ja przez Ciebie zbankrutuję :P

    OdpowiedzUsuń
  20. ja tez lubię zarówno wersje do twarzy jak i do ciala:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy ten krem poprawia faktycznie koloryt skóry? Bo ja jestem strasznym bladziochem i nie mogę się opalić na twarzy. Co polecasz Wero? Może jakiś inny krem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. usuń kochana weryfikację, bo mam z nią problemy nie wyświetla się żaden obrazek:( więc nie mogę odpisać
      nie, nie zmienia koloru ani trochę, to taki tylko chwyt marketingowy:(

      Usuń
  22. Miałam to masło ale w ciut innym opakowaniu, nie było napisane "lekka formuła", może miałam jego starą wersję. Masełko świetnie nawilża, cudownie pachnie ale niestety nie jest zbyt wydajne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałam go nigdy,wydaje się fajny

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bym brała kokosowe:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam je kiedyś i mydło pod prysznic. Miło wspominam :]

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawe, czy ten zapach nie byłby dla mnie za ciężki, bo trochę mnie kusi ten kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  27. Aktualnie też masz ziaję masło kakaowe, ale ja mam te 'bardziej podstawowe' zauważyłam, że ty masz 'lekka formuła' Ja natomiast takiego napisu nie mam.:)

    OdpowiedzUsuń
  28. kiedyś miałam ten krem o zapachu kokosowym. uwielbiam ten zapach a i nawilżenie jest ok. narobiłaś mi ochoty tym postem na ponowny zakup:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten krem generalnie nie jest do ciała tylko do twarzy :) Do ciała jest masło - na którym jest napisane "masło kakaowe" ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten krem generalnie nie jest do ciała tylko do twarzy :) do ciała jest masło o tym samym zapachu, a to jest krem do twarzy: jest w wersji tradycyjnej (tłustej) i właśnie w formule lekkiej tak jak i seria oliwkowa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty