Szampon regenerujący ELESTABION R Flos-lek

Cześć dziewczyny

Szampon regenerujący ELESTABION R 
Flos-lek,
polecany do włosów suchych i zniszczonych,
które są poddawane farbowaniu, używanie suszarki, lokówki czy prostownicy.


Moje włosy są proste, farbowane to potrzebują nawilżenia,
a że dodatkowo je suszę i podkręcam,
to kocówki włosów są okropnie zniszczone:(
oczywiście co pół roku chodzę podcinam,
bo wcześniej szkoda mi ich długości:)

Małe nietypowe opakowanie 150ml szamponu z bardzo dobrym otwarciem,
 ale małą dziurką. Gęsty i zbity szampon ciężko się przez nią wydobywa,
(ale powiększyłam ją i jest lepiej) to trzeba porządnie ścisnąć.

Po pierwsze w szybkim tempie pozbyłam się łupieżu, z którym się męczyłam,
ostatnio po Dove dostałam, więc w pierwszym tygodniu problem zniknął.


Moje włosy są:
- bardziej grubsze, mniej wypadają (ale jednak wypadają i od nowa rosną mi małe,
więc wiecznie mam takie krótkie włosy przy twarzy:().
- puszyste, u mnie robi takie siano, więc koniecznie następnym razem używałam odzywki, 
bo dodatkowo plątało mi włosy. Z odżywką nie było już problemu.

- zauważyłam poprawę włosów, są nawilżone, miękkie

A zapach może nie jest tutaj, aż tak ważny,
Ale warto o nim wspomnieć, bo jest delikatny, pachnie tak specjalistycznie

Używanie tego szamponu trochę się różni od innych, bo nie spłukujemy od razu 
tylko czekamy do 5 minut z nim na głowie, 
jak np. z odżywką i wykonujemy czynność dalej.

Najbardziej ucieszył mnie fakt pozbycia się łupieżu i stanu poprawy włosów.

Chciałabym go mieć na dłuższą metę, bo dobrze się sprawdza,
ale starcza mi go na bardzo mało,(miesiąc) gdyż jest mało wydajny, 
pojemność jak pisałam wyżej jest nietypowa tylko 150ml. 
Mam długie włosy, więc nalewam na rękę tego sporo,
a także dla lepszej piany.
I porządnie szoruję.

Polecam 5/5

Możecie go dostać tutaj za ok.20zł
wiem, ż cena za sam szampon jest wysoka,
ale jeśli nie jesteście pewne to można także dostać w saszetce za ok.4zł
więc warto spróbować i się samemu przekonać.

Firma Flos-Lek nie testuje na zwierzętach!


Dziękuję serdecznie Pani Elżbiecie za udostępnione kosmetyki,
nie wpływa to na moją, ocenę, gdyż nikt na mnie nie wywarł opinii.

Komentarze

  1. Kurcze, mam nadzieję, że u mnie nie będzie robił siana, nienawidzę tego... Tak samo robi szampon z Syoss, do niego używałam tej maski ekspresowej z Dove i było ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chcialabym go wypróbowac , ale chyba nie bede miała okazji :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda,że ma małą pojemność:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam szamponów z tej firmy :) na razie jestem wierna Babydream ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. No powiem szczerzę że jak na szampon to sporo trzeba zapłacić,zdziwił mnie fakt że pozbyłaś się łupieżu dzięki niemu,bo z tego co widzę jest on do włosów zniszczonych:D
    Ciekawy szamponik,bardzo lubię firmę floslek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się zdziwiłam, ale wyczytałam, że dodatkowo usuwa łupież:)

      Usuń
  6. nie mam włosów suchych ani farbowanych więc ten egz. nie dla mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za recenzję! Rzadko miewam problem z lupiezem ale dobrze wiedziec ze jest cos co szybko dziala ;) I chyba tego typu szampony nie uwzgledniaja rodzaju wlosów wiec plus dla firmy

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdzie w sklepach jeszcze ich nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. drogi troszkę za taką małą buteleczkę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się rozejrzeć - szukam dobrego, nawilżającego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Otagowałam cię na moim blogu. Jeśli masz wolny czas i chęć do zabawy, serdecznie zapraszam. :)
    http://fraisefashion.blogspot.com/2012/04/tag-50-pytan-do.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli nadal masz ochotę na tonik, a jedyną przeszkodą jest opublikowanie zdjęcia - wyślij mi je na maila. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Szampon ciekawy, ale raczej nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. a nie orientujesz się czy można go dostać gdzieś w sklepie? bo bardzo mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Potrzebuje dobrego szamponu, ostatnio odstawiłam suszarkę i normalnie mam puch taki jak mi schną,że aż szkoda;/, potem jednak są ładne, gładkie i miękkie ale sam proces ich schnięcia dobija mnie tragicznie :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przydałby mi się taki:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda ze testują bo jesteś ich konsultantką

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem w trakcie testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy produkt - poszukam w aptece bo stale zmagam się z łupieżem

    OdpowiedzUsuń
  20. oj, jak robi siano z włosów tzn że szampon nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie praktycznie każdy szampon jest mało wydajny. Ale super, że zwalczyłaś szybko łupież tym produktem:)) Muszę go swojemu narzeczonemu go polecić, bo on właśnie nabawił się łupieżu i póki co nic na niego nie działa.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty