wygrana, wymiana...x3

Cześć dziewczyny
Prawie jak w każdy poniedziałek zaczynam od paczek
tak cały tydzień, i tak samo było w tym tygodniu.

Każda paczka przychodziła po kolei,
więc zebrałam je do przysłowiowej „kupy”,
aby pokazać wszystko razem

W końcu przyszła moja upragniona wygrana
„zostań celebrytką Eveline”, przyznam, że bardzo lubię tą firmę,
miałam dużo razy te kosmetyki spory czas temu,
A teraz od nowa goszczą w mojej kosmetyczce,

Paczka bardzo mnie zdziwiła bo miałam dostać zupełnie inne kosmetyki,
ale i tak jest lepsza, bo sporo serum, które uwielbiam
 i co najważniejsze działają na mnie,
kilka kosmetyków miałam też
 na liście zakupowej więc odpadło:)

Oto cała paczka:


Kolejnymi paczuszkami były kosmetyki z wymiany
ze świetnymi blogerkami, które polecam,
dziewczyny spisały się świetnie jak zawsze zresztą,
 paczki przyszły w mega tempie i dobrze zabezpieczone.

W pierwszej kolejności przyszła paczuszka z wymiany od:







Z każdej wymiany jestem zadowolona, zyskałam różne kosmetyki,
które chętnie wypróbuję. Dzięki dziewczyny,
ogólnie to już moja 8 wymiana na blogach.
Super sprawa:)

więc czekają mnie spore testy, 
w pierwszej kolejności napewno lakiery... 


Cały tydzień bardzo miło upłynął w przesyłkach 
w sam raz na moje urodziny, które miałam wczoraj:)



Komentarze

  1. Wow, dużo tego. Zazdroszczę :D
    Bardzo lubię kosmetyki Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą wodę toaletową z Avonu i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, wow. Świetna paczka od Eveline i świetne produkty z wymian!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale paka od Eveline! :O Świetna!!! Daj znać jak sprawdzi się tusz, bo widzę, że jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery są świetne, czekam na recenzję:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Werciu mam pytanie.
    Gdy chciałam włączyć wiele notek w nowych kartach wyskoczył mi ten komunikat.
    jak go zrobiłaś??
    mogłabyś mi napisać na mój email ?
    n.puchala@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ tego :) gratuluję i życzę miłego testowania,

    OdpowiedzUsuń
  8. oby tak dalej ;)
    spóźnione sto lat! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę dużo ślicznych lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super produkty dostałaś z eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paczka z Eveline : WOW! Duzo fantastycznych rzeczy. Czekam na recenzje i opinie :)

    Co do wymian: pozazdroscic. Ladne lakiery ;) W ogole to podoba mi sie pomysl takich wymian :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wymiana to super sprawa, więc zachęcam do założenia swojej zakładki:)

      Usuń
  12. Wszystkiego najlepszego! Wymianka była super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo lakierów, ale widzę też perfumy Eternity, o ile dobrze odszyfrowałam nazwę;) Uwielbiam ten zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie przygarnęłabym kosmetyki eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  15. paczka eveline wymiata :D
    dużo testowania ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też uwielbiam Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale duużo kosmetyków.. Fajna sprawa z wymianą :)

    Gratuluję, i życzę wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem ciekawa tuszu z Wibo. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne wymiany:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Też lubię kosmetyki Eveline :) I większość tych ze zdjęcia miałam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. infinite moment mam niezaczęte i mi leży w szufladzie :P

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne rzeczy, same konkrety

    OdpowiedzUsuń
  23. chodzi mi o komunikat : "złodzieju ! nie kradnij mojej własności"

    OdpowiedzUsuń
  24. milusiego testowania samych cudowności ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale widzę cudowności, no nono :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje tak fajnej wygranej :))

    OdpowiedzUsuń
  27. paczka od Eveline jest PIERWSZA KLASA !o.O

    OdpowiedzUsuń
  28. Zostałaś otagowana
    http://monccia.blogspot.com/2012/04/tag-11-questions.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, super, gratki! :D
    Niedługo będziesz tak przesycona kosmetykami, że zaczniesz rozdawać znajomym gratis... ;) Ja tak miałam przez jakiś czas, gdy wygrywałam ich dużo w necie. Od tamtej pory przestałam brać udział w konkursach. Do tej pory nie wszystko zużyłam... ;)
    Pozdrawiam
    Sol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo wymieniłam, rozdałam w domu, więc mam tak w sam raz:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty