Maseczka do twarzy intensywnie nawilżająca +25, Flos-lek, z serii Happy Per Aqua


Lubicie maseczki? też pytanie -  na pewno,
a szczególnie te nawilżające prawda, bo ja tylko takie lubię.

Maseczka do twarzy 
intensywnie nawilżająca +25,
z serii Happy Per Aqua
 Flos-lek



Biała, lekka konsystencja maseczki, cudownie wchłania się,
wręcz wsysa w suchą skórę twarzy.
Ślicznie, bardzo delikatnie pachnie, co nie przeszkadza w używaniu,
bo zapach nie dusi, ani nie drażni.
Nakładam cienką warstwę na wieczór (na 10minut),
później zmywam, (producent zaleca ściągniecie wacikiem reszty),
wolę nie ryzykować i zmyć. Efekt jest dla mnie wystarczający.


Po maseczce nakładam krem nawilżający z tej samej serii.
Maseczka spełnia swoje role i faktycznie nawilża, łagodzi podrażnienia,
nie czuje ściągniętej, szorstkiej skóry, i to się liczy.


Uwielbiam maseczki nawilżające, bo moja sucha skóra
tego najbardziej potrzebuje.
Jest gładka, przyjemna w dotyku, przede wszystkim odświeżona.


Cena: ok.4zł/10ml podwójnego opakowania

Możecie dostać tutaj

skala 4/5
zdecydowanie lepiej na mnie działa niż Ziaja

Komentarze

  1. ja nie lubię maseczek, wolę glinki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maseczki wprost uwielbiam. Średnio dwa razy w tygodniu jakąś robię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wera pozwolisz, że zaproszę Wszystkich do mnie na konkurs testuj kosmetyki Flos-Lek z tą maseczką w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z większości maseczek, właśnie najbardziej lubię te o właściwościach nawilżających :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wolę glinki, ale czasami użyję jakiejś maseczki :) Tej nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam tę maseczkę i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam słabość do maseczek oczyszczających pory. Ale czasem też stawiam na nawilżanie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam maseczki :) zwłaszcza nawilżające i kojące

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę pomyśleć o czymś nawilżającym. Ostatnio po kuracji przeciwtrądzikowej, moje policzki proszą o nawilżenie.
    Może ją kupię :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Też robiłam recenzję tej maseczki. Jest super, u mnie się sprawdzila i zgodzę się z Tobą, że lepiej działa niż maski Ziaja!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja lubię firmę flos lek i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam tą maseczkę (mam jeszcze połowę), ale po jej nałożeniu (po 15 sekundach) buzia zaczęła mnie piec i zrobiła się czerwona. Szybko ją zmyłam i boję się jej użyć ponownie. Mam suchą skórę i zastanawiam się czy to może dlatego... Miałaś tak kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie spotkałam się z tym u siebie

      Usuń
    2. No właśnie, bo czytam dużo pozytywnych recenzji tych kremików do twarzy i nawet chciałam kupić, ale boję się, że będę tak reagować jak na tą maseczkę :/

      Usuń
  13. Ojej a miałam taką chętkę kupić...dobrze wiedzieć Werciu :) dzięki za info :)
    ee te maseczki robia taką seksi miękką i nawilżoną skórę? Mm ale ja tych maseczek nigdzie nie widziałam nooo ej dlaczego nie ma ich w Rossmanie ?..ja żądam tej firmy w drogeriach Rossman i Astor w Wyszkowie ! Heh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bym chciała aby cała oferta Floslek była w Rossmannie:)
      tak skóra jest miękka

      Usuń
  14. ja ogólnie lubię maseczki, taki trochę maniak ze mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  15. 25+ coś dla mnie :D lubię maseczki bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak spotkam to kupię:))

    OdpowiedzUsuń
  17. również uwielbiam nawilżające maseczki, miałam i tą nie narzekałam ale polecam bardziej z Lirene aqua:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czaje się na krem z tej serji;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio stosuję wiele maseczek. Mam mieszaną skórę, mimo to wolę maski nawilżające niż matujące - po nich towarzyszy nieprzyjemne uczucie ściągnięcia. Z chęcią wypróbuję. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty