Miyo Nailed it! Cocktail no 18

Cześć dziewczyny

Uwielbiam lakiery o kolorze różowym, jasne pastele,
cukierkowe odcienie, można by powiedzieć bezpieczne kolory
takim właśnie jest

Miyo Nailed it!
 Cocktail no 18


Idealny na tę porę roku,
a z jeansowym stylem sprawdza się doskonale.

Malutka kwadratowa 8ml buteleczka
ślicznego pastelowego koloru, a tyle radości.
Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z lakierem tej firmy,
a już jestem na tak

- po pierwsze  cudowny kolor,

- po drugie mega trwałość, nawet ścierające się końcówki dopiero po 3 dniach,
a kolor nosiłam przez 5 dni, później myłam i na nowo,
bo nie mogę się nim nacieszyć, wieczne paznokcie ach:)

- Po trzecie szybkie schnięcie, nawet przy 3 warstwach na raz,
 bo tyle nakładałam,(na zdjęciu też tyle jest)


Niektóre lakiery mają problem z jedna warstwą, bo tak długo schną,
a tutaj migiem, więc nie trzeba czekać ani uważać, że będą odciski.

Mały wąski pędzelek dobrze rozprowadza wodnisty lakier,
po pierwszym nałożeniu robi mi małe smugi,
 ale z kolejną warstwą wyrównuje kolor.

Przy zmywaniu nie ma problemu schodzi szybko,
nie przebarwia płytki:)


I chociaż trzeba nałożyć 3 warstwy dla dobrego krycia
 to kolorem jestem zachwycona i już chce kolejny:)
 teraz już wiem skąd ta radość na blogach po lakierach MIYO:)


Nie wiem jak z dostępnością, mniej więcej rozeznałam się, że można dostać
w drogerii Jaśmin, muszę to u siebie sprawdzić:)

Cena: ok.5zł
Polecam 5/5

Dziękuję serdecznie Pierre Rene/ Miyo za udostępniony kosmetyk do testowania,
nie wpływa on na moją ocenę.

Komentarze

  1. Uwielbiam takie kolory na paznokciach ♥

    Wera, podziel się Coctailem no 18 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolorek, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 warstwy i dalej prześwity :(
    szkoda, bo kolor śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor przepiękny! Za taką cenę tyle rewelacji ? Też jestem na Tak. Teraz muszę tylko zlokalizować te kosmetyczne cuda ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor słodziutki jak cukiereczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor. ;)

    PS. Powracam do blogowania, w wolnej chwili zapraszam.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczę, kolor idealnie pasuje do mojego gustu:-) Chyba muszę za nim pobiegać. Dodaję do ulubionych:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolorek. Ciekawa jestem kosmetyków tej firmy, jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nie lubię takich kolorów ;p
    Ale na inny lakier z Miyo chętnie bym się skusiła... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolor, ostatnio właśnie na taki mam ochotę :D
    ale szkoda że aż 3 warstwy

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam kilka kosmetyków Miyo i bardzo je lubię, są tanie a bardzo fajne, wypróbuję też lakier

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczny kolorek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Drogerię Jasmin mam praktycznie pod nosem ;) Lakiery Miyo bardzo lubię, a Twój wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe jest to, że pomimo tylu warstw które trzeba nałożyć i tak lakiery z Miyo i Tobie i mnie się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  16. taki cukierkowo różowy ale wygląda super;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się że szybko schnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jest to mój ulubiony kolor, ale pozytywne opinie na pewno skusiły mnie do poszukania jakiegoś dla siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też lubie lakiery tej firmy :) są niedrogie ale jakościowo niezłe :) No a kolor cudony :):)
    No i chciałabym Ci podziękować, dzisiaj okazało się że jesteś jedną z dwóch najbardziej aktywnych bloggerek na moim blogu :):*

    OdpowiedzUsuń
  20. nie przepadam za różami, ale lakiery z miyo bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny cukierkowy róż, bardzo lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Cukierkowy kolor:) Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne, kremowe wykończenie:) Lubię takie lakiery:) I z tego co piszesz trwałość jest świetna, a lakier tani:) Tylko nie wiem gdzie u siebie dostanę Miyo.

    OdpowiedzUsuń
  25. This looks like the perfect shade of pink, love it <3
    You're invited to enter Romwe Easter Giveaway: win a collar and $ 40 gift card on Romwe !
    Fashion and Cookies
    If you want we could follow each other on gfc, bloglovin and facebook !
    Fashion and Cookies on Facebook
    Follow me on Bloglovin
    My Twitter

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowny kolor !
    pastele to raczej moj faworyt wrod tredow tego lata :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny kolor :) Tylko właśnie szkoda, że tak ciężko z nim z dostępnością, u mnie to chyba w takich rynkowych drogeryjkach można go znaleźć i to nie zawsze :(

    OdpowiedzUsuń
  28. wow ocena super i kolor mega!


    obserwuje oczywiście;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor zauroczył mnie już w buteleczce ale na paznokciach tak samo pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny kupiłam ostatnio bardzo podobny z Vollare:)

    OdpowiedzUsuń
  31. kuszą mnie różowe lakiery MIYO
    naprawdę ładne kolory, jednak nie chcę kolejnych
    może wszystkie prócz niebieskich i różowych? hehe
    świetne są :]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty