Oriflame Body Lotion Mango i Jogurt

Oriflame 
Body Lotion 
 Mango i Jogurt



Balsam do ciała o cudownym zapachu, którego chciałoby się zjeść.
Bardziej czuć jogurt niż mango.
Ale i tak jest śliczny, bo śmietankowy, słodki, owocowy.

Balsam jest leciutki, bardziej powiedziałbym rzadki, wodnisty.
Średnio się rozprowadza, bo jest taki lejący,
ale przy mniejszej ilości daje się to opanować.
Przy tym fatalna wydajność. Na miesiąc niestety nie starcza.
Jakoś nie specjalnie się szybko wchłania,
bo zostawia po sobie przez dłuższa chwilę tłusta powłokę.


Niby codziennie balsamuje ciało, a po tym czułam
jakby tego nie robiła.
Ale jakaś taka „nie dosmarowana” byłam,

Więc w ogóle nie nawilża:( i osoby z suchą skórą
 nie będę zadowolone.
Ale na szczęście nie klei się.

To mój pierwszy i ostatnio kosmetyk tej firmy,
 niczym lepszym od Avon się nie przebije, nawet powiem, że gorzej,
 bo jakość podobna, a ceny wysoko wygórowane

200ml/ok.15zł

podciągnięte za zapach
2+/5

Komentarze

  1. kiedyś go miałam, ale był fatalny ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. oj pachniał pięknie :) ale szkoda, że się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda , że z nawilżeniem jest tak słabo :) Ale zapach na pewno jest cudowny :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś ten balsam, zapach cudowny, ale działanie kiepskie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam kiedyś ten wariant w brązowej butelce (chyba kokos lub coś w ten deseń) i tak samo nie dawał nawilżenia. po godzinie już śladu nie było po balsamowaniu. jedyny atut to przyjemny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach też mi się w nim podoba, ale tylko to. Jest bardzo wodnisty, i fakt ceny wyższe jak w Avon.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kiedyś miałam jakiś balsam z oriflame i też nie byłam z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam, że okaże się lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  9. te balsamy z ori i avon są wg mnie beznadziejne. ostatnio odkryłam balsam z YR, extra nawilżenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ten balsam też jakoś nie przypadł mi do gustu... świetne recenzje kosmetyków :) zapraszam do mnie, dopiero zaczynam;) http://mysmallcosmeticsreview.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. oj oj szkoda że ma tylko zapach a nie ma działania .. nie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jakoś nie przepadam za kosmetykami Oriflame, wogóle nic nie zamawiam od nich, ale lotion musi ładnie pachnieć ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie zamawiam nic z Oriflame ani z Avon. Zapach musi być cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeden nieudany kosmetyk nie powoduje, że cała firma jest zła. Balsam słonecznikowy jest bardzo dobry. Świetnie nawilża, szybko się wchłania i nie klei się. Może warto dać jeszcze jedną szansę tej firmie ?

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam ładnie pachnące zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już daawno nie miałam nic z oriflame ;d
    zostałaś otagowana ;)
    link do tagu -> http://uroda-kosmetyki-opinie.blogspot.com/2012/04/tag.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie probowalam i nigdy nie mialam slabosci do Oriflame'u czy Avonu (z wyjatkiem jednych perfum, 3 blyszczykow i kremu do rak).
    Ja obecnie nawilzam cialo Bio Oil, a jak mi sie skonczy to czeka juz na mnie Oliwka z rumiankiem dla dzieci :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam kosmetyków z oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  19. Musi pięknie pachnieć :-) Szkoda, że na zapachu się kończy...

    OdpowiedzUsuń
  20. No ten zapach mnie kusi, ale nie przepadam za balsamami .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty