Płyn micelarny Safira

Cześć dziewczyny

Nie muszę Wam pisać, że demakijaż to podstawa
i każda powinna o tym pamiętać. Więc nie będę na ten temat przynudzać.
Od kiedyś zaczęłam się malować, przy demakijażu towarzyszyło mi zawsze mleczko,
a od kiedy sięgam po płyny do nie chce wracać do mleczek:)

Takim preparatem do demakijażu, który warto polecić jest własne

Płyn micelarny Safira



Płyn mnie totalnie zaskoczył, bo świetnie zmywa,
ale od początku.

150ml płynu micelarnego do demakijażu zamkniętego w plastikowej buteleczce,
który posiada bardzo dobre otwarcie, małą dziurkę, nie wylewa się za dużo,
z łatwością można dozować.
Wydajność raczej nie jest wysoka, gdyż schodzi jak woda.
Od tego miesiąca maluję się codziennie, 
(a wcześniej raz lub dwa w tygodniu się malowałam), 
więc zostało mi prawie połowa po dwóch tygodniach. 
Po przetestowaniu kilkunastu tego typu kosmetykach 
od razu ma się wyrobione zdania na temat innych.

Płyn świetnie oczyszcza, zmywa makijaż i pozostałości
po zanieczyszczeniach w ciągu dnia. Doskonale radzi sobie z kredkami Avon,
które bardzo ciężko jest zmyć „byle jakim płynem lub mleczkiem”.
Przede wszystkim nie jest tłuste, nie klei się, mam wrażenie,
że używam po prostu wodę, ale wzmocnioną, bo przecież zmywa makijaż.


Skóra mnie nie piecze, nie jest podrażniona, ani nie obsypało niespodziankami, 
a tego bałam się najgorzej, więc jest ok.

Co ciekawe jest w tym płynie to zapach, nigdy nie zgadniecie co mi przypomina
Po prostu jest to zapach rzodkiewki hehe:D serio pachnie jak rzodkiewka.
Zapach nie pozostaje długo na skórze, zresztą później
 i tak zmywam dodatkowo żelem BeBeauty, więc go wcale nie czuję.

Płyn jest przeźroczysty:)

Dodatkową informacją jest, że posiada w sobie wyciąg z żeń-szenia,
który stymuluje odnowę naskórka.

Jedynym minusem jaki widzę to jest niestety cena:(
Za 150ml trzeba zapłacić 22,50zł
Niestety dla mnie dużo jak za płyn:(,
który jest naprawdę bardzo dobry w oczyszczaniu.
skala: 4+/5
reszta to cena:(


I najważniejsza informacja dotycząca dostępności,
Można dostać u konsultanta SafiraClub


 na stronie


Zapraszam serdecznie również na stronę fb

Nigdy wcześniej nie miałam styczności z  tymi kosmetykami,
są to moje prywatne odczucia. Jestem zaskoczona tak dobrą jakością.
Dziękuję za możliwość testowania.

Komentarze

  1. pierwszy raz słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie:-) Można go dostać tylko przez internet?

    OdpowiedzUsuń
  3. niby fajny płyn, ale ja wolę tańsze kosmetyki do demakijażu :) też nie lubiłam mleczek, ale corine de farme zmieniło moje nastawienie :) kosztuje ok. 10 i na pewno będę wracać do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używałam kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wolę takie płyny od mleczek :)
    cena faktycznie wysoka :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt, ja teraz używam płynu micelarnego z Bourjois i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie mam go na liście, chce kupić:)tylko poczekam, aż skończę swoje,
      ale to już nie długo, teraz szybciej mi takie kosmetyki schodzą

      Usuń
  8. Pierwszy raz słyszę o takiej firmie - moim faworytem póki co jest micel z Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy płyn..nigdy nie widziałam takiej firmy...kosmetyki ich produkowane są w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak produkowane w Polsce, nie testowane na zwierzetach

      Usuń
  10. a radzi sobie ze zmyciem tuszu do rzęs, eyelinera, cieni itd? rzodkiewka? ojej. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie słyszałam o tej firmie ;D Ja używam mleczka do demakijażu z Ziaji i jest on moim faworytem, ponieważ nie podrażnia mojej wrażliwej skóy warzy.


    Zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam płyn micelarny z AA. Na początku też było mi trudno przejść z mleczka na taki płyn. Jak narazie używam i to i to :-)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na mojego początkującego bloga one-more-dress

    OdpowiedzUsuń
  13. Też Go właśnie testuję :)
    Mała uwaga- nie jest biały a przeźroczysty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy raz słyszę :) ale szkoda że cena dość wysoka

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba mój komentarz się nie dodał. :(

    OdpowiedzUsuń
  16. nie moge sie przekonać do płynów micelarnych , jakoś wolałam toniki i mleczka do demakijażu , a teraz oleje

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam go nigdy. Skończę mleczko z Garniera a potem rozejrzę się za płynem micelarnym. Ten niestety jest trochę za drogi.
    :]

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam nigdy o tej firmie. Ja na razie używam żelu-kremu od L'oreal Paris.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jej nigdy nie słyszałam o Firmie Safira. Ja uwielbiam płyny micelarne. Ostatnio odkryłam bardzo dobry z kolastyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz widzę ten płyn ! ; D
    Ale nie powiem zaciekawił mnie . Muszę się rozejrzeć w mojej okolicy za nim :P

    OdpowiedzUsuń
  21. trochę się cenią, ale wydaje się być okej
    też wolę micele od innych kosmetyków do demkaijażu

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę się w jakiś płyn zaopatrzyć, bo mój już dawno się skończył :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cena nieco wysoka, ale też bez przesady, jeśli coś działa to czasem warto zapłacić. ja mam ulubiony hydrolat za który płacę 19,90 / 200ml, a to też przecież zwykła woda kwiatowa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też pierwszy raz o tej firmie słyszę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz widzę tą firmę. Rzeczywiście cena wysoka, dlatego lepiej poszukać tańszych, a równie dobrych zamienników :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja szczerze mówiąc nigdy nie korzystałam z płynu-zawsze mleczko ale chyba się skuszę na jakiś bo przecież ktoś musi te wszystkie cuda testować :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też już nie mam ochoty wracać do mleczek :P zostaję przy micelach :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tej firmy, ale zapach rzodkiewki brzmi ciekawie, bo lubię tę woń:)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie znam tej firmy, ale ze względu na cenę to pewnie nie poznam :D

    OdpowiedzUsuń
  30. to pozostaje mi wierzyć na słowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Płyn jest na prawdę świetny. Właśnie jestem w trakcie testów. W ogóle Safira ma bardzo dobre jakościowo kosmetyki. Szkoda, że dostępne tylko za pośrednictwem ich strony.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty