Pierre Rene i Miyo oraz Safira moje nowości kosmetyczne

Nowości w mojej kosmetyczce trzech firm i to prawdziwe,
gdyż nie miałam okazji próbować tych kosmetyków nigdy,
 tym bardziej jest to wielkie wyzwanie.
Firmy, które nawiązały ze mną współpracę nie wymagały 
pozytywnych opinii,i to mnie cieszy.
Bardzo jest mi miło je gościć na swoim blogu,
gdyż ostatnia moja współpraca z nową firmą była na początku lutego,
a kontynuacje to inna sprawa i powiem, że najlepsza wtedy można stwierdzić,
że te firmy najlepiej się sprawdzają u mnie
Paczki były jeszcze przed świętami, więc testuję sobie
 kosmetyki kolorowe od tygodnia:)




Do testów otrzymałam:
- lakier do paznokci delicate rose frencz 53- top Flex
-3in1 Action preparat wielofunkcyjny nr 20
- błyszczyk do ust no 39 electrie love lip gloss sweet berry
- tusz do rzęs pogrubiający nowej generacji silicone volume
- kredka automatyczna supe contour liner
- korektor pod oczy beige nr 03 moisturisng under eye cover
- portojne cienie magic star 07 trio eye shadow
- błyszczyk w pisaku
- miyo- lakier do paznokci coctail no18
-miyo-bezacetonowy zmywacz do paznokci z ekstraktem z pestek winogron

Zapraszam serdecznie na fan page fb



- maseczka regenerująca z glinką czerwoną
- relaksujący krem do pielęgnacji i masażu ciała
- chłodzący żel do ciała z olejkiem eukaliptusowym
- hydro żel nawilżający z żeń –szeniem
- hydro żel nawilżający z aloesem
- 2xkapsułki regeneracyjne do włosów

Dziękuję:)

Znacie firmy?

Komentarze

  1. Gratuluję współprac :)) czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję:)
    I zazdroszczę lakieru MIYO, bardzo bym chciała je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. nie mogę napisać u Ciebie komentarza, bo mam problemy z weryfikacją
      Safira to kosmetyki pielęgnacyjne, do masażu, więcej możesz poczytać na stronie firmy

      Usuń
  4. Oczywiście gratuluję ;)
    Kurczę jak wy to robicie , że dostajecie kosmetyki do testowania ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze blogerkom zazdroszczę kosmetyków MIYO bo ja mam do nich trudny dostęp, a bardzo je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzieś czytałam, że można je dostać w drogerii Jaśmin ale na 100% tego nie wiem, muszę sprawdzić w swojej:)

      Usuń
    2. tak, tam też można. ;)

      Usuń
    3. No ja niestety drogerii Jaśmin też nie mam w pobliżu. Tutaj http://wizaz.pl/forum/archive/index.php/t-534922.html przeczytałam gdzie mogę nabyć kosmetyki MIYO. Znalazłam adres też niestety nie blisko mojego miejsca zamieszkania ale wiem, że jak będę tam przy okazji to sprawdzę to i mam nadzieję, że w moje rączki wpadną te cuda :)

      Usuń
  6. Gratuluje współprac - fajne kosmetyki otrzymałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super, szczególnie jestem ciekawa kolorówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszą znam, drugiej nie:)

    gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie jestem ciekawa lakierów top Flex - już kilka razy zastanawiałam się czy jakiegoś nie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, ja lubię kolorówkę z Pierre Rene :)
    Mają fajne kosmetyki w przystępnych cenach!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko pozazdrościć:) gratuluję współprac i czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. no no super :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz słyszę o Safirze:) Jestem ciekawa, jak spisze się zielona glinka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Safiry nie znam ale Pierre Rene owszem. Czasem zdarzało mi się kupować ich kosmetyki, mają niezłą bazę pod cienie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję współprac,świetne kosmetyki podoba mi się ten lakier z Miyo:))
    Życzę miłego testowania:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na recenzję :) I gratuluję oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne kolory w zestawie :)
    gratulację, czekam jak będą się sprawować nowości ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje współpracy i oczywiście czekamy na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty