Świąteczny czas

Cześć dziewczyny

Jak mnie cieszy, że to już prawie po wszystkim
po tych całych świętach, których nie cierpię,
bo zawsze jest z nimi wiele problemu
ale dobrze, że jesteście Wy i Wasze blogi,
bo nie nudzę się:)

2 pierwsze zdjęcia moje, trochę się uczę techniki fotografii,
chyba, źle nie jest:P 



Jakoś tak w ten świąteczny czas nie mogę wstawić opinii
 sama nie wiem czemu, niby różnicy mi nie robi,
ale jednak poczekam jeszcze,
więc dziś pokazowo

Strój i makijaż świąteczny



I Makijaż bliżej
 wykonany paletka Sleek Oh So Special
oraz tusz Rimmel day2night
świetny jest
podkład Pharmaceris kryjący, 
ale jego mało widać:)


 A u Was jak? objadłyście się?
bo ja nie, zjadłam tyle ile trzeba, 
aby później nie narzekać:P

Komentarze

  1. Śliczny makijaż. Ja tam sobie nie żałowałam, bo takie pyszności były, ale postanowiłam, że po świętach się odchudzam (tak na serio :P) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancki strój i ładny makijaż :)

    BTW, pierwszy raz widzę baranka z brwiami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe:D serio?ja nigdy na to nie zwracałam uwagi, taki był od zakupu

      Usuń
    2. Spoko, rozumiem, że takiego kupiłaś :) Fajne ma te brwi :D

      Usuń
  3. Śliczny makijaż ;)
    Ja się objadam do tej pory hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat bardzo lubię Wielkanoc, wolę ją od Bożego Narodzenia, ponieważ na drzewach są widoczne pąki liści:)Ale wszystkie święta są fajne, ponieważ można w nie wypocząć:)
    Jeśli chodzi o obżarstwo, to zawsze jem tyle samo, niezależnie od tego, czy święta czy nie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny makijaż :)

    Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny makijaż;]

    a święta też na spokojnie-lepiej zjeść mniej ale za to nie umierać potem przez 3 dni;d

    wesołych:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Świąt ! Sliczna sukienka :)
    Do twarzy ci w malinkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż i spódnica też fajna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak można nie lubić świąt :) Faktycznie jest dużo zamieszania ale to czas bardzo rodzinny :) W tym czasie trzeba Go przeznaczyć dla najbliższych a nie na siedzenie na internecie cały dzień...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie lubię Wielkanocy. Jest to świto przechodzone ( zawsze jest innego dnia), po drugie Boże narodzenie jest bardziej tradycyjne moim zdaniem..

    makijaż i stój piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie wygladasz :)
    dziekuje za odwiedziny po tak dlugiej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądałaś :)!
    Ja jak zwykle się objadłam (w końcu tyle pyszności na stole:D) ale już jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też jakoś nie przepadam za świętami:) Ładnie wyglądasz, makijaż też elegancki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja codziennie się objadam i leże do góry brzuchem :P

    OdpowiedzUsuń
  15. ufff u mnie już też po, teraz dogorywam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekałam na Twoją całą odsłonę od dłuższego czasu :) Bardzo ładnie Ci w tej sukience, a Twoim oczkom w tym makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wpadłam wieczorkiem, ale nie siedzę cały czas :)
    Rozumiem że nie każda rodzinka jest fajna tylko, że z tego co wiem to masz męża i synka. Moim zdaniem powinnaś im więcej czasu poświęcać. Blog ma nie być uzależnieniem a hobby w wolnym czasie :)

    Dziewczyny wyluzujcie :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty