Nawilżający korektor pod oczy moisturisng under eye cover Pierre Rene

Od pewnego czasu dałam sobie spokój z korektorami kryjącymi,
które i tak mało kryły, a jak już kryły
 to zupełnie oddzielały się od mojej cery jak i od podkładu:( porażka

Całkiem przypadkiem zdecydowałam się na
Nawilżający korektor pod oczy
moisturisng under eye cover
Pierre Rene,


który otrzymałam od tej firmy.
Odcień nawet mi przypasował Classic beige nr 03
Zawiera kompleks witamin młodości(A+E) i odżywczych,
pielęgnujące ekstrakty. Ma za zadanie rozświetlać okolice oczu,
tuszować niedoskonałości, wygładzać zmarszczki i delikatnie ujędrniać skórę.
Czy tak samo sprawdza się u mnie? Zobaczmy..

Malutkie opakowanie (zupełnie jak błyszczyk safari Quiz) płynnego korektora pod oczy,
który nawilża skórę wokół nich, dbając, aby nie przesuszyć ani nie podrażnić jej.

gdy się go rozetrze to stapia się ze skórą

Pędzelek jest malutki i króciutki nabiera trochę za mało.
Ale dobrze się rozprowadza.
Przy nakładaniu bardzo szybko się wchłania. Ale z czasem znika z twarzy.
Nie podrażnia, ani nie uczula.


Posiada w sobie zapach, który przypomina mi
 „adwokata” (babski trunek:P)

Słabo rozświetla skórę, z kryciem to już nie wspomnę, bo tego nie robi,
ale producent tego i tak nie zapewnia, więc nie będę się czepiać:)

Przeraża mnie trochę cena za 4ml to sporo,
a wydajność jest bardzo mała.
Szybko znika z twarzy jak i z opakowania:(
Cena: ok.15zł/ 4ml
Do wyboru 4 odcienie

Komentarze

  1. ehh dla mnie za duża cena za taką mała ilość :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się całkiem ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest fajny nawilżający, ale później gdzieś znika:(

      Usuń
  3. E to nie dla mnie ja potrzebuję krycia:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. ale to jest korektor nawilżający pod oczy, a nie kryjący

      Usuń
  5. dla mnie bubel... mialam go i absolutnie nic nie robil oprocz tego ze znikal po paru sekundach;/

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda że nie zrobiłaś swatcha, bo nie wiadomo jak prezentuje się kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam DiorSkin pod oczy i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam go ostatnio i zastanawiałam się nad zakupem, ale ostatecznie zrezygnowałam

    OdpowiedzUsuń
  9. marka jest mi znana, ale nic od niej nie posiadam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. uuuu.. spodziewałam sie czegoś lepszego po nim

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak jak Anitk4, nie znam tej firmy.

    Ja obecnie uzywam ELFa na zmiane ze Sleekiem ;)
    a probowalas Bourjois healthy mix concealer?

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy ktoraś firma wyprodukuje wreszcie korektor idealny???

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak szybko znika z twarzy, to szkoda go kupować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety ja potrzebuję mocnego krycia więc on nie jest dla mnie :]

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda, że się nie sprawdził. No cóż. Ale najlepsze jest to, że zakrętka większa od opakowania haha;)







    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaaa uwielbiam "adwokata"zapach też:D
    Co do korektora to nie miałam,ale na pewno się nie skuszę:))

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam ten korektor i więcej na pewno nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  18. zapach adwokata? oO hahah :D
    no ale dla zapachu nie idzie go używać, szkoda

    OdpowiedzUsuń
  19. po tej firmie spodziewałam się czegoś lepszego a szkoda ,
    w ogóle poszukiwanie dobrego korektora graniczy z cudem i obecnie nie mam żadnego pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  20. mam go i nie jestem zachwycona :) nie mogę go zmęczyć..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty