Mleczko oczyszczające pure & natural Nivea visage

 cześć dziewczyny

Mleczko oczyszczające 
pure& natural 
Nivea visage


Uwielbiam mleczka, ech może tak uwielbiałam
do czasu kiedy na mojej drodze nie stanęły płyny do demakijażu

Miałam ich trochę, ale od kiedy poznałam lepsze preparaty
nie da się zmienić zdania, aby do nich powrócić, o nie..

Mleczko jest totalnym nie wypałem,
i już to Wam napiszę na początku,
gdyż nie spełnia podstawowych zadań, 
które zapewnia nam producent,

nie oczyszcza demakijażu,
jest jakieś takie dziwne kleiste, wodniste nie wiem
z porównaniem do mleczka Garnier
 to niestety cienko wypada

Zapach jest idealny, śliczny, świeży, ale on tutaj w ocenie nam nie pomoże,
gdyż kupując mleczko oczekujemy oczyszczenia, odświeżenia...


Usunie tylko lekką powłokę podkładu, ale dla upewnienia użyłam
 inny preparat i wacik jest okropnie brudny,
do oczu to zupełnie nie polecam próbować, gdyż piecze jak diabli

i jeszcze najgorsze dorobiłam się pięknych zatkanych porów,

jednym słowem tłuste i do niczego, cena za wysoka

plus tylko za zapach, ale to nie ma znaczenia 1/5
200ml/ ok. 20zł


***** 
a teraz wracam do swoich obowiązków 
i przygotowań świątecznych


Komentarze

  1. Ja osobiście nie lubię mleczek do makijażu, są dla mnie za tłuste.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za mleczkami do demakijażu zdecydowanie wolę płyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I dlatego właśnie nie lubię mleczek do demakijażu.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez nie lubię mleczek :/ wole płyny miceralne i olejki. Obecnie używam tego z BU.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście w ogóle nie używam mleczek :) Nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie przepadam za mleczkami, jednak mam jedno z Celii i jest całkiem niezłe, ale rzadko go używam ..:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dotąd znalazłam jedno mleczko do demakijażu, które nie piecze mnie w oczy (a nie mam zbyt wrażliwych)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może ja trafiłam na same kiepskie mleczka, nbo nigdy ich nie lubiłam .:)

      Usuń
  8. Mleczka u mnie dawno odeszły w zapomnienie szczerze mówiąc.Tylko micele się liczą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm ja lubię tylko mleczko z Ziaji ale ostatnio zmywam się chusteczkami i to daje u mnie przynajmniej sto razy lepszy efekt niż mleczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie wszystkie mleczka podrażniają :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mogę stosować mleczek, mam po nich mega tłustą cerę:/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja lubie mleczka, ale nivea nigdy mnie nie interesowało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dzisiaj byłam w naturze to złapałam się za głowę gdy zobaczyłam ceny balsamów i maseł do ciała. nie wiem dlaczego tak podnieśli ceny sztucznie.. Pewnie za jakiś czas obniżą i będą "ekstra promocje", a tak naprawdę to nas naciągają jak nie wiem:/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja do demakijażu oczu nie używam mleczek, a dwufazówki lub micele, a mleczko do reszty twarzy, choć zastanawiam się nad odstawieniem mleczka i stosowaniem tylko miceli.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze wiedzieć ale i tak bym pewnie nie kupiła, bo nie przepadam za Nivea. Dziś zaopatrzyłam się w żel do mycia twarzy i będę próbować używać zamiast mleczka/płynu do demakijażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z początkiem, tez nie przepadam za nivea

      Usuń
  16. Miałam z tej serii krem do twarzy i zapchał mnie cudownie + wysyp małych krostek też zawdzięczam.... ech.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jestem fanką mleczka. A te z nivea okazuje się, że nie dość że drogie to jeszcze nic specjalnego ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. nie przepadam za mleczkami, za to moja mama bardzo je lubi. to mleczko Nivea też miała.

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe jak tonik z tej serii się sprawuje, ale od mleczek i ja dawno odeszłam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja jakoś nie przepadam za mleczkami do twarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam styczności z mleczkami z Nivea,miałam Garniera i byłam zadowolona:))

    Co do wanienki to kupiłam ją w Rossmanie była ostatnia i dlatego była przeceniona:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Też nie przepadam za tym mleczkiem do demakijażu. Zapach ma obłędny, to fakt, ale nic poza tym.

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś ogólnie produkty do demakijażu z NIVEA nie są za dobre...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty