Kaszmirowy balsam do ciała z serii Natural body firmy Flos-lek O zapachu Mango/ Marakuja

Cześć dziewczyny

Dziś o moich ulubionych kosmetykach do pielęgnacji ciała.
Mam tutaj na myśli:

Kaszmirowy balsam do ciała
z serii Natural body firmy Flos-lek
O zapachu Mango/ Marakuja



Duża tubka balsamu do ciała w przyjemnym opakowaniu jak i dotyku
(można by powiedzieć, że tak samo kaszmirowy jak sam balsam).

Bardzo lekko się otwiera i zamyka,
przy śliskich rękach nie ma mowy
 o problemie z otwarciem.

Balsam jest bardzo delikatny, lekki, po prostu kaszmirowy
 idealnie się rozsmarowuje i wchłania,
pozostawiając po sobie miękką skórę ciała.


Zapach jak zawsze jest to indywidualna sprawa.
Ale co jak co uwielbiam zapach mango,
tutaj z markują odgrywają doskonały duet.
Nie jest przesadnie mdły, ale słodki:)

Oprócz tego świetnie nawilża, skóra nie jest szorstka, ani ściągnięta.
Nie podrażnia, nie uczula. Jest po prostu super.

Cena: /250ml
skala: 5/5 Polecam
Znowu Was skuszę, ale to naprawdę są doskonałe produkty,
 dla maniaka balsamów, mleczek czy musów do ciała to istne szaleństwo
zapewne żele z tej serii, które chętnie bym spróbowała są świetne:)

możecie go dostać tutaj
za ok.15zł
można dostać jeszcze drugą wariację zapachową
opuncja – biała herbata
serdecznie zapraszam

Kosmetyki Flos-lek nie są testowane na zwierzętach

Dziękuję serdecznie Pani Elżbiecie za udostępnione kosmetyki,
nie wpływa to na moją, ocenę, gdyż nikt na mnie nie wywarł opinii.

Komentarze

  1. I znowu kusi...ale najpierw poziomkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kuś mnie balsamami bo mam duży zapas;P

    OdpowiedzUsuń
  3. opuncja biała herbata byłaby mi bliższa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiesz może czy ten kosmetyk jest dostępny w zwykłych drogeriach? Uwielbiam balsamy, smaruję się codziennie, więc jeśli ten produkt tak wychwalasz, chyba powinnam się na niego pokusić:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam je w drogerii Jaśmin na dworcu centralnym w warszawie.

      Usuń
    2. Widziałam tylko w Super Pharmie całkiem dobre mają zaopatrzenie w kosmetyki z Flos Leku

      Usuń
    3. ja niestety nie mam dostępu do SuperPharm:(
      tylko Rossmann i Jaśmin w którym i tak wszystkiego nie ma:(
      więc zostaje internet

      Usuń
  5. na samo słowo kaszmir już kusi :) jednak ja balsamuję się od czasu od czasu, dlatego muszę zużywać powoli to co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapach mango nie kojarzy mi sie zbyt ladnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny produkt , którego na oczy nie widziałam ;) Kusiii ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zapachy mango, marakuja. Strasznie kusisz!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny kosmetyk, który bardzo bym chciała mieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, nie kuś, nie kuś! Mam multum balsamów, a ten zachęca zapachem:P

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam żel ze swietlika z flos laku i jeśli ten krem jest tak dobry jak tamten żel to się na pewno opłaca i cena nie duża, zapach musi byc piękny

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię lekkie, delikatne balsamy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyki Flos-lek coraz bardziej mnie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  14. Już sobie wyobrazam ten cudowny zapach :))

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba się na niego skuszę, jak skończą mi się moje zapasy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dziewczyny wyżej napisały "nie kuś" hehe. Dzięki za recenzję, skończe moje balsamy i wtedy skuszę się na ten :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. kusisz kusisz:) nie mialam nigdy kosmetykow z tej firmy ale wiele dobrego o nich slyczalam - skusze sie pewnie niebawem:)papa

    OdpowiedzUsuń
  18. ja już zakupiłam sobie specyfik do ciała a o tym nie slyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Musi być cudny :)) A można go dostać gdzieś w stacjonarnym sklepie ? I napisz czy jest wydajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. normalnie...mango ..uwielbiam ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  21. Też uwielbiam zapach mango.:) Jak będę miała przypływ gotówki, to może się skuszę.:P

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię balsamy o zapachu mango :))

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam próbkę balsamu z garnier o zapachu mango i jakiś taki nijaki był...

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapach musi być cudny:))

    OdpowiedzUsuń
  25. nie kuś, bo u mnie grzecznie stoi i czeka na swoją kolej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Flos-Lek ma coraz lepsze kosmetyki. Moim hitem jest żel na powieki i pod oczy ze świetlikiem i chabrem bławatkiem dla osób spędzających dużo czasy przy komputerze ( czyli dla mnie :) ) Jest super, przynosi ukojenie zmęczonym oczom.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty