Ulubieńcy Kwietnia

Cześć dziewczyny

Ulubieńcy miesiąca,
ten miesiąc był takim przełomowym
gdzie z ciężkich podkładów, lakierów czy wód
zmieniłam na lekkie,
tak jakoś pory roku na mnie zadziałały:)


bardzo fajny płyn starczy spokojnie na miesiące,
została mi jeszcze mniejsza połowa, nie podrażnia,
cena ok.15zł, apteka, Floslek

2. Serum ujędrniające do biustu Lirene,
 to chyba drugi tak fajny kosmetyk zaraz po Eveline,
 i tak się składa, że od 1 kwietnia, (to nie żart) zużyłam połowę,
więc tez starcza na 1,5-2msc, ujędrnia, ale o nim więcej napisze,
ogólnie dobry, nie klei się,
cena ok. 15zł, rossmann

świetny płyn idealnie zmywa wszystko,
tylko cena mnie w nim przeraża ok.22zł, safira

o tym, że uwielbiam fluidy Pharmaceris to nawet dziecko wie:)
zmieniłam z kryjącego ze względu na wiosnę,
jest lekki, ma jaśniejszy odcień, nie wiem jak z matem,
bo nie mam tego problemu, ale najważniejsze,
że mnie nie podrażnia, i ma filtr:),
cena ok.40zł, apteka

świetny tusz, szczoteczka dociera nawet do małych rzęs,
nie robi owadzich nóżek, nie skleja, 
nawet jak zauważyłyście same 
rzęsy wyglądają na gęste:)
dla mnie super,
cena: 25-30zł, Rossmann


śliczny odcień, lubię go, zresztą widać,
jak często maluje nim paznokcie:)
trwałość do 4 dni
cena:10zł, Avon, konsultantka



Jest jeszcze więcej kosmetyków, które używałam,
ale są to powtarzające się z tamtych miesięcy,
więc nie ma sensu o nich ponownie pisać
np. Paletka Sleek, z której co chwila korzystam, krem do stóp
czy żel Bebeauty lub żele pod prysznic:) to już taka norma.

Komentarze

  1. też pokazałam swoich:)
    bardzo fajny efekt daje ten tusz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię podkład Pharmaceris.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor lakieru bardzo mi się podoba ;) Mam ochotę na któryś z podkładów Pharmaceris już od bardzo dawna, ale jakoś się zdecydować nie mogę ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten tusz świetnie wygląda na Twoich rzęsach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresował mnie płyn micelarny Safira tylko ta cena taka mało zachęcająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy to serum do biustu z Lirene też zapycha jak to z Eveline?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapycha?u mnie nic takiego nie ma miejsca, już zużyłam pól opakowania i nic się nie dzieje

      Usuń
  7. przepiękny kolor lakieru

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tusze z maybelline:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez lubię ten lakier z Avonu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny kolorek tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :)

    Lakier jest super- ma bardzo ladny kolor. Ja sie wlasnie przymierzam do zamowienia z Barry M!
    Pharmaceris- ja mam matujacy i nawilzajacy, bo kryjacy wydawal mi sie byc zaciezki jak na mnie (a uzywam teraz revlon colorstay haha).

    Czekam na recenzje Lirene, mam ich serum na noc antycellulitowe, ale jesli jest podobny do Eveline to dla mnie wielkie nie, bo nie lubie ich produktow!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. skoro używałaś wcześniej wersji kryjącej Pharmaceris to możesz mi porównać krycie obu tych podkładów? Matujący dużo słabiej kryje?

    OdpowiedzUsuń
  14. A, i czuć po nałożeniu na twarz że jest faktycznie lżejszy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię lakiery z Avonu-ten odcień śliczny jest..taki delikatny

    OdpowiedzUsuń
  16. Maybelline ma bardzo dobre tusze do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny ten lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię ten lakier z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę kupić sobie ten tusz:))

    OdpowiedzUsuń
  20. ja się lubuję w tym peelingu Lirene z tej zielonej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam lakierów z Avon, wolę tańsze tak jak GR :D

    OdpowiedzUsuń
  22. aj tusz rewelacja- piękny makijaż oczka :)

    lakier cudo ♥

    a co do serum chyba sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Również podoba mi się kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  24. lakiery z Avonu mają rewelacyjne kolory, wybór prawie taki jak przy Inglocie. szkoda, że z trwałością jest średnio, ale nie próbowałam utwardzać - może to by pomogło mu wytrzymać trochę dłużej.

    zapraszam do mnie, zostałaś otagowana (11 pytań) więc jeśli tylko masz ochotę, odpowiedz ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lakier jest super ;)Bardzo fajnie tu !

    Zapraszam do siebie !

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny kolor lakieru, ogólnie ciekawe produkty.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  28. kolor lakieru idealny. a co do mojego nieszczęsnego masła z flosleku... albo mamy inny gust, albo to Twoje owocowe jest poprostu lepsze ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty