Krem półtłusty z biolipidami Jadwiga

Witajcie
Ostatnim kosmetykiem, który dostałam od firmy Jadwiga
w ramach współpracy –testowania jest

Krem półtłusty z biolipidami
nawilżająco-ochraniający


Kilka słów od producenta:
Specjalna emulsja o unikatowym składzie elementów głęboko nawilżających a jednocześnie odżywiających i ochraniających naskórek w trudnych warunkach atmosferycznych jak wiatr, mroźne powietrze (zawiera naturalne filtry promieniochronne, kompleks ceramidowy, wyciąg olejowy z marchwi i inne cenne naturalne składniki). Polecany do skóry w każdym wieku, również do skóry dojrzałej i zwiotczałej, suchej, przy skłonościach do alergii. Stosować na dzień w zimie; na noc w lecie. W gabinecie kosmetycznym stosować przed lub po zabiegach. Zawsze uprzedzić tonizowaniem skóry tonikiem ziołowymi ewentualnie serum kolagenowym.


Krem zupełnie mi nie przypasował, jest tłusty, aż pudełeczko zostało wyciapane, 
(opakowanie troszkę poniszczyło się w transporcie)



- konsystencja bardzo fajna treściwa, biały odcień kremu


- skóra po nałożeniu jest bardzo gładka, przyjemna,

- okrutnie śmierdzi, lubię kremy do twarzy z zapachem
 lub bezzapachowe nie mogłam znieść noszenie tego kremu ciągle go czułam fee...

- czytałam gdzieś, że jest bez zapachowy jak to?
chyba , że dostałam jakiś zły, no trudno

- używałam trochę na noc, nie  miałam po nim pryszczy 
na szczęście,

- wydajny, bo starcza trochę na całą twarz

- nie zatyka porów, nie podrażnia

ocena: 3-/5
ze względu na zapach nie da się go nosić, nie dla mnie!
Raczej bym go nie kupiła, niestety nic na siłę!

Cena: 18zł/ 50ml


Dziękuję serdecznie firmie Jadwiga i Pani Ani za udostępnienie
mi kosmetyków do testowania
moje opinie są rzetelne, pisze to co czuję.

Komentarze

  1. Ja tez lubie ładnie pachnące kremy, albo bezzapachowe, inaczej odpadają totalnie, bo jestem strasznym wrażliwcem zapachowym:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ostatnio kupiłam krem z Alterry, który ma straszny zapach.
    Nie da się go nakładać na twarz, strasznie śmierdzi.. a szkoda. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe dlaczego tak śmierdzi, ale ja też nie lubię jak takie kremy mają intensywny zapach

    OdpowiedzUsuń
  4. nie no półtłusty równiez i nie dla mnie, więc jakby Cię rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również nie lubię kremów, które po porostu śmierdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam przeczucie, że u mnie by się nie sprawdził, tym bardziej, że jest półtłusty...

    OdpowiedzUsuń
  7. oj ja tez nie mogę jak zapach jest fatalny :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Poszukuje jakiegos dobrze nawilzajacego kremu na noc na zime, bo w tym okresie mam troche przesuszona skore, ale potrzebuje czegos lekkiego a ten krem bedzie chyba za tlusty a jak smierdzi to tym bardziej nie kupie, bo lubie ladnie pachnace kosmetyki, ktorych aplikacja to przyjemnosc ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam teraz z wymiany bioderma sebium hydra świetny krem naprawdę i nawilża, tylko nawilża, już nie długo opinia

      Usuń
  9. uwielbiam jak krem ładnie pachnie! ava z zieloną herbatą jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Krem półtłusty to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. czyli nic nie napiszesz, bo Ci smierdzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam przecież w skrócie, zalety tez ma

      Usuń
  12. Też nie lubię kiedy krem nie ma zbyt przyjemnego zapachu nie mogę tego znieść. Wolę delikatny zapach np. kremowy zapach dove, gdyby tak pachniał każdy krem to nie miałabym żadnego ale. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ok, widze tylko, że buzia gładka;) dlatego sie pytam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. to znaczy najważniejsze jest oczywiście to żeby krem spełniał nasze oczekiwania pod względem działania ale fajnie jest jak ładnie pachnie ...:):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie smrodkowe kremy są najgorsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co do maseł z sweet secret wydaje mi się ze występuje jeszcze kokos/migdał/ wanilia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Co do maseł z sweet secret wydaje mi się ze występuje jeszcze kokos/migdał/ wanilia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma co się męczyć ze śmierdziuchem!

    OdpowiedzUsuń
  19. ojej, śmierdzący krem? niefajnie :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Raczej też by mi nie podszedł.

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy produkt, ale mnie jakoś nie zadowolił ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. jeszcze nic nie mialam z tej firmy :) Też chcę testować

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie już na samym wstępie jak kosmetyk śmierdzi to dużo traci w mojej opinii:D

    OdpowiedzUsuń
  24. lubię delikatne zapachy w kremach no chyba że mi sie bardzo podoba to wtedy i intensywny zniesę :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty