Lakier do paznokci Beauty Finish Cherie Nr 113 Quiz cosmetics

Witajcie

Kolejnym kosmetykiem który otrzymałam w ramach współpracy od firmy
Quiz cosmetics jest
Lakier do paznokci Beauty Finish Cherie Nr 113



- perłowy, rozświetlający

- utrzymuje się 3-4dni,  
praktycznie jak każdy lakier u mnie, z odżywka Avon

- wystarcza 1 warstwa, kolor jest głęboki

- średnio schnie

- pędzelek trochę brudzi skórki

- trochę widać smugi, ale przy takim zbliżeniu to zawsze

- nie zawiera szkodliwego toluenu i formaldehydu

- bardzo gęsty

- 12ml/ok.8zł

lakiery można dostać w sklepiku firmy




lakier nie różni się od innych niczym szczególnym, oprócz koloru oczywiście
dla mnie jest ok., żadnych wad nie zauważyłam
oczywiście polecam,

wiem, wiem większość z Was nie lubi perłowych,
znowu zanudzam tym:)
ale zobaczcie jaki on śliczny:)

Komentarze

  1. nie podoba mi się, jest za perłowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor:) Lubię gęste lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się podoba, chociaż ostatnio mam manię na ciemniejsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo moja mama uwielbia taki kolor i efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ładny, ale wykończenie mnie jednak nie przekonuje...

    OdpowiedzUsuń
  6. nie podoba mi się takie wykończenie, kolor też średnio mój.
    jeśli szukasz olejku do kąpieli to ja ci tego raczej nie polecam. postawiłabym raczej na oliwkę w żelu chyba że wolisz coś konkretnie do wanny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przepadam za perłowymi lakierami, ale kolor jest interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobre i drogie są kosmetyki dla dzieci oilatum. ale mojemu chrześniakowi do wanienki laliśmy zwykłą parafinę jak miał mocno wysuszoną skórkę i też była dobra. po kąpieli smarowało się go albo oliwką albo balsamem dla dzieci nivea.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam bardzo podobny kolor lakieru. Kolor jest bardzo ładny, ale jakoś ciężko się mi go zmywa...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki ładny kolor:)choć jakoś nie przepadam za perłowymi lakierami.

    OdpowiedzUsuń
  11. myślę, że do wanienki oliwka wystarczy :) balsam też będzie dobry jeśli twój szkrab ma bardzo suchą skórkę. mój chrześniak się zawsze uspokajał przy wcieraniu i to był taki początek usypiania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wykończenie zdecydowanie nie dla mnie, ale grunt, że Tobie się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O ten kolorek to nawet z takim wykończeniem mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię lakierów, które zostawiają smugi. Ale kolor ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak : ja nie przepadam za perłowymi ale już 1 warstwa wystarcza ;o czasami lakier kosztuje 25zł a trzeba nałożyć dwie albo i 3 warstwy

    OdpowiedzUsuń
  16. kojarzy mi się z babciami :D (bez urazy ;*)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor ładny ale strasznie smuży :(

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja bede nudna: nie lubie pereł i już ::D ale u Ciebie ładnie wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie mam zakładki :)
    wymieniam się tylko czasem

    OdpowiedzUsuń
  20. Kompletnie nie mam czasu się tym zająć :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Hymm coś tam może i by się znalazło :D

    OdpowiedzUsuń
  22. kolor jest śliczny, tylko gdyby nie było widać tych pociągnięć pędzlem... wiem wiem takie wykończenie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny i pasuje do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie lubię w lakierach perłowych tego, że widać jak się malowało. Te ślady pędzelka psują całość. Niestety większość perłowych lakierów tak ma...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty