Lakier do paznokci: Colour OBSESSION 612 i 615 HEAN


Witajcie

Dziś trochę o lakierach do paznokci,
jakie otrzymałam od firmy Hean

Posiadam odcienie:
612 - gold - colour obsession
615 - wild orchid - colour obsession


Małe buteleczki sprawiają wielki uśmiech na twarzy, 
bo mamy ogromny wybór,
 aż 22 odcienie
Do wyboru do koloru:)


Lakiery dają:

- trwały połysk

- trwałość do 4dni u mnie, ciągłe mycie sprawia,
że to i tak długo się utrzymują

- bardzo szybko wysychają

- dobrze kryją: 612 wystarcza jedna warstwa, 615 dwie warstwy,
choć producent zaleca na każdy odcień po 2:)


- odcień 612 jest rzadki, a 615 bardziej gęsty,
nie wiem od czego to zależy

- kolorki bardzo ładne żywe
- bardzo wygodne pędzelki, przy ciemnym zawsze poplamię sobie skórki:)
 wybaczcie :)

- nie tworzą bąbli

- są bez Toluenu i formaldehydu, szkodliwe substancje

- cena: 4,99/7ml

możecie dostać w sklepiku firmy




Polecam serdecznie lakiery z serii Obsession,
które można dostać za niewielkie pieniądze.

U mnie sprawują się znakomicie,
jestem ogromnie zadowolona 5/5
wiem, że wadą jest dostępność, ale pamiętajcie o stronie producenta:),
bo nie tylko lakiery są dobre i można od razu przy jednej wysyłce 
zakupić kilka kosmetyków wartych spróbowania:)

Dziękuję serdecznie Pani Magdalenie za udostępnione kosmetyki,
nie wpływa to na moją opinię.



Komentarze

  1. ten fiolet jest bardzo ładny, lubię kremowe wykończenie z połyskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy kolor jest moim zdaniem tragiczny...bardzo nie lubię takich perłowych lakierów. za to drugi podoba mi się znacznie bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten złoty kolor jest świetny! Idealny na karnawał:). Ja bardzo lubię cienie z Hean.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne odcienie, podobny złoty mam, ale w ten fioletowawy bym się chętnie zaopatrzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kolory, szczególnie ten złoty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oba lakiery bardzo mi si epodobaja mysle z emozna by bylo je fajnie polaczyc:))

    OdpowiedzUsuń
  7. ten matowy bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 piękny
    ja kosmetyki Hean widuję w sklepach zielarskich

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne kolory Ci się trafiły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jej, ten amarantowy jest cudowny ;o ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się ten złoty .
    Jest piękny !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten amarantowy jak mi się zdaje jest prześliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha, też testuję złoty kolor! Widzę, że u Ciebie prezentuje się bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten jagodowy odcień jest taki, że aż chciałąbym go zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne są, chętnie bym je kupiła :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kolory, złoty ślicznie prezentuje się na Twoich pazurach:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, chyba nie... Złoty lakier już mam, a tego drugiego zapewne bym nie używała...Pomimo tego, że jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten fiolet jest świetny. Miałam kiedyś taki z Eveline i bardzo żałowałam, gdy go zużyłam. To był jeden z nielicznych lakierów zużytych do końca. Nie był zbyt wytrzymały, ale jak przepięknie wyglądał;) Lubię takie kremowe wykończenia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana jak wazelina z Ziaji możne jak ty napisałaś cytuję śmierdzieć skoro jest bezzapachowa. A skoro ci się nie podobał zapach to czemu ją kupiłaś, przecież w sklepie można ją powąchać? Ja przynajmniej tak zrobiłam i nie narzekam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Popatrzyłam na buteleczki stwierdziłam, że ładniejszy fiolet. Gdy spojrzałam na Twoje paznokcie wygrał złoty! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten drugi bardziej mi przypadł do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj ja też zawsze mam skórki upaćkane:D
    Piękny ten drugi:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Drugi kolor bardziej mi się podoba, bo nie jestem wielką fanką złota na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  24. powiem tyle ten bordo jest najładniejszym kolorkiem ,piękny !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. obydwa kolory są przepiękne :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty