Lakier do paznokci colour friend firmy Mariza

Witajcie

Uwielbiam lakiery perłowe, sama nie wiem czemu jakoś tak lepiej, ładniej
prezentują się na paznokciach moich rąk czy nóg.

Kolejnym takim jest lakier od paznokci
colour friend  firmy Mariza,


dawniej nałogowe kupowałam lakiery z tej firmy,
bo można je dostać w bardzo wielu odcieniach i za śmieszną cenę 2,50
- skusił mnie kolor, oznaczenia tylko w postaci liczb, ja posiadam 13

- pojemność 6ml

- trwałość jak za ta cenę bardzo słaba, do 3 dni max

- trzeba nałożyć do 3 warstw, aby choć lekko pokryło płytkę paznokcia,
chyba, że potrzebujecie bardzo delikatny efekt to 1 warstwa.

- długo schnie, często miałam zaraz defekty ,
 bo coś musiałam na gwałt zrobić


- perłowy

- łatwo się nakłada

- pędzelek mały, precyzyjny

- szybkim ruchem nawet nie pomaluje skórek
 jak przy innych lakierach

- ocena: 3/5

za tą cenę naprawdę warto wypróbować lakier z tej firmy,

Komentarze

  1. Nie znoszę perłowych lakierów, według mnie ciężko trafić na perłę, która nie jest tandetna. Nie mój kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Perła zazwyczaj mocno smuży i trudno równomiernie ją rozprowadzić. Niemniej sam kolor mi odpowiada.

      Usuń
  2. oj niestety ja pereł nie cierpię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. średnio za perłami przepadam..

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki delikatny może być, chociaż wolę bez perełek to z chęcią bym go użyła.

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie perła nieładnie wygląda ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie lubię perłowych lakierów, ale jeżeli w swojej ofercie mają kremowe czy metaliczne to przy okazji bym mogła wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię takich lakierów:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też rzadko którą perłę toleruję na moich paznokciach. U Ciebie prezentuje się 100 razy lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na odwyku lakierowym a tu takie śliczne, małe, błyszczące... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Perłowe lakiery lubie oglądać u kogoś na paznokciach. Sama się w nich źle czuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie wyglada jak taki zwykly, tani lakier do paznokci i wydac, ze slabo kryje

    OdpowiedzUsuń
  12. mi nie za bardzo podoba się akurat ten kolor, chociaż na Twoich paznokciach wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Perłowe lakiery to zupełnie nie moja bajka

    OdpowiedzUsuń
  14. ja perły lubię, ale zmatowione;))

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja kiedys cały czas nosiłam takie paznokcie ;D podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno nie kupowałam lakierów Mariza.

    OdpowiedzUsuń
  17. Odcień ładny, ale te kreski pozostawione przez ten lakier wyglądają strasznie. Szkoda, że się nie rozpływa na płytce paznokcia.

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy kolor, ale chyba nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj jak ja nie lubię perłowych lakierów:(

    OdpowiedzUsuń
  20. ładny odcień, chociaż nie przepadam za perłowymi lakierami:)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie podoba mi się ta perła niestety:(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty