Maybelline MY VARNISH - odcień 343


Witajcie

Nie mam mani lakierowej, ale każdy lakier, 
który posiadam lubię przetestować,
Czasem w taki sposób można odnaleźć swój ulubiony:)
A dziś o Maybelline MY VARNISH


Posiadam odcień 343, na żywo wygląda jak pomarańcz,
a na zdjęciu bardziej jak coral lub czerwień
i tak z każdym odcieniem jest problem, więc trzeba uważać.

To mój pierwszy lakier do paznokci od Maybelline, aż wstyd się przynać,
 że Testerka Maybelline i nie posiada w swojej kosmetyczce żadnego lakieru,
Po prostu tak wyszło, ale dzięki wygranej z blokowych rozdań,
mam okazję  go spróbować.
(malowane na szybko, jak zawsze coś robię w biegu, 
więc przepraszam za nie dokładnie pomalowane paznokcie)

Czy mnie zachwycił?
Jeśli byłby to odcień czerwonego to na pewno, a tak tylko po tych testach leży sobie
w koszyczku, z którego nie będę korzystać.


- lakier wodnisty, bardzo rzadki
- pędzelek w sam raz, dobrze się maluje
- krycie: 2 warstwy,
- trwałość do 4dni
- duży wybór kolorów
- cena: ok.10zł/7ml
niestety nie wiem czy można go dostać np. w Rossmannie, 
lub gdziekolwiek indziej, bo swój wygrałam jak pamiętacie w rozdaniu
-ocena: 4/5
polecam

Komentarze

  1. Na zdj kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślałam, że droższe są te lakiery

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się taki odcień czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolorek:)

    Ja go w rossmanie jeszcze nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przejmuj sie na dzien dzisiejszy nie mam nic z mny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem ładny :) tylko zastanawiam się jak na żywo wygląda , skoro bardziej pomarańcz

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że go nigdzie nie widziałam:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor ładny na zdjęciu :) szkoda, że często nie uchwyci się koloru rzeczywistego :/

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolor! te lakiery są dostępne w rossmanie na pewno bo widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no poważnie ,nic nie mam mialam dwa tusze to wykonczylam, mialam korektor tez wykonczylam, dawniej mialam mnostwo z mny teraz juz nie mam ;] mam ochote na korektor pure mineral ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor śliczny, ale ja bardzo nie lubię takich wodnistych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor jest boski !
    też byłam ( nadal jestem? ) testerką maybelline:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor ze zdjęć mi się bardzo podoba, szkoda że na żywo jest pomarańczowy...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolorek ;) nie widziałam jeszcze tych lakierków. Chętnie zobaczę jakie są inne kolory

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor ze zdjęcia mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na zdjęciu kolor bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny kolorek
    posłuchałabym troche o AVON`ie

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie do końca mój, ale ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny kolor :) widziałam wczoraj w rossmannie te lakiery w promocji

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna czerwień, mam jeden odcień z tej serii, strasznie słabo kryje ale to pewnie zależy od koloru.

    OdpowiedzUsuń
  21. kolor ma śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli ktoś jest zainteresowany tymi lakierami, to polecam zakupy w Pepco, wychodzi taniej niż w drogerii:) Też mam jeden pomarańczowy lakier i nawet go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo prosze genialny kolor a do tego buteleczka ma super opakowanie :D design jest super ;))
    no tak cena jest troche wysoka, ale warto ;**

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja posiadam fioletowy. Kupiłam go w Rossmanie. To, że jest rzadki mi nie przeszkadza ale jak dla mnie trochę za mało kryjący.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam cien i tusz tej firmy i calkiem fajne sa, bardzo tanie, moze i na lakier sie skusze, bo wyglada ciekawie, ale chyba inny odcien wybiore, bo jakos nie przepadam za tak ostrymi kolorami na paznokciach u rak ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. A, ok, już nie musisz odpisywać, sama znalazłam. Kurczę, jak dla mnie, to krótko się trzyma. Te tanie lakiery z Wibo trzymają się u mnie min. tydzień. No ale przynajmniej nie jest drogi jak na MNY, więc pewnie wypróbuję. Ostatnio mam manię testowania nowych lakierów różnych marek.
    Pozdrawiam
    Sol

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty