Zakupy, wygrana...

Witajcie
Nie ma to jak iść na zakupy, a jeszcze lepiej wygrać:)
To moje pierwsze kosmetyczne zakupy w tym roku,
i na pewno ostatnie w tym miesiącu,

 Jestem oszczędna, lubię być, nawet mam to wpojone:)
A teraz jeszcze szukam pracy, więc tym bardziej na duże wyskoki
nie ma pieniędzy, ale na najpotrzebniejsze zawsze się znajdzie

Oto moje zakupy:


skusiłam się na świeczkę, o której większość z Was pisała  
cudnie pachnie



I jeszcze zakupiłam sobie fajna tuniczkę :)

Zakupy jak najbardziej zaliczam do udanych:)

 ***********

Oraz wybrałam kolejny kosmetyk za pkt z apteki,
o którym Wam pisałam wcześniej


A teraz pochwale się wygraną u Candice, zapraszam na jej bloga:) http://myownbeautyspace.blogspot.com/
To moja pierwsza w końcu wygrana z rozdania:)
poprzednio były tylko same próbki, też cieszą, jak każda wygrana:)




Komentarze

  1. Świetne zakupy :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje:) a zakupy fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy :))
    i gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. o moja ulubiona biedronkowa świeca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję wygranej:)
    świeczkę też mam, przepięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. sporo tego :) bardzo jestem ciekawa tej świecy

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tak samo....na kosmetyki, oczywiście POTRZEBNE, zawsze znajdę pieniądze, chociaż bywa czasami ciężko ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje wygranej, ah od razu poczułam zapach tego peelingu z joanny :P śliczny kolor tuniki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej i fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję wygranej :) jestem ciekawa tego lakieru:>

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wygranej, szampon babydream coraz bardziej popularny- też sobie go chwalę również ze względu na oszczędność:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tą świeczke tylko w innym zapachu. Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam tą świeczkę ze Spierdoliny:) Ładnie pachnie, ale nie czuć nic jak się zapali.
    Piękny kolor tuniki^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakupy, muszę kupić tą świeczkę wszyscy tak zachwalają;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej!. Muszę powąchać te świeczki bo jakoś nie zwróciłam nigdy na nie uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulujeee c: a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (:

    OdpowiedzUsuń
  17. i bardzo dobrze, że jesteś oszczędna :) maż na pewno jest zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Luksja pięknie pachnie....

    Poprawiłam już okienko z obserwatorami, gdzieś coś źle zamieściłam i żyłam w nieświadomości ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zakupy :)
    gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie zakupy udane, jestem ciekawa tego mleczka bo o nim nie słyszałam. gratuluje wygranej; )

    OdpowiedzUsuń
  21. Granuluje wygranej! Znam ten ból poszukiwania pracy, trzymam kciuki za powodzenie.

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne zakupy i gratuluje wygranej:))

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję wygranej! wąchałam tą świecę, ale jakoś nie kupiłam bo myślałam że trafię na wersję pomarańcza-wanilia, ale niestety akurat jej nie było

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej!:) Z niecierpliwością czekam na Twoją recenzję kremu z Pharmaceris z filtrem 30. Sama zastanawiam się nad zakupem (ciekawi mnie też zapach), ponieważ miałam 50 z Iwostinu ale jakoś specjalnie mi nie podszedł.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja z tej serii świeczkowej mam Jabłko&cynamon, pięknie pachnie...no i gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam te plastry do depilacji twarzy, są średnie;) Aaa, dostałam w prezencie ten spray do ciała z Avonu, ale chyba oddam go mamie, bo ja nie lubię złotej skóry, a moja mama tak:)

    Gratuluję wygranej i życzę szybkiego znalezienia pracy;)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne zakupy;] świeczki z biedronki bardzo lubię bo są niedrogie i pięknie pachną;]
    gratuluje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świeczki nie miałam, chętnie sobie kupię, a bluzeczka bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Blzueczka ladna, a swieczki zapachowe wielbie!; ) Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę :) moze poobserwujemy się? : )

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobrze wiedzieć;) Ja go nawet nie otwierałam, bo nie chcę mieć złotej skóry, uwielbiam swoją jasnoróżową;) Ale moja mama lubi być lekko muśnięta słońcem ze sprayów, więc pewnie będzie z niego zadowolona, przynajmniej jeśli chodzi o działanie;) Ale generalnie cieszę się, że ktoś kupił mi kosmetyki na prezent, maseczka jest dużo ciekawsza;)

    OdpowiedzUsuń
  31. nom i jest całkiem niezłe póki co:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam ten sam płyn Luksja i plastry depilacyjne, które jak dla mnie są do kitu :P Po prostu nie radzą sobie z moimi włoskami nad wargą więc używam kremów depilacyjnych :P Świeczkę również mam taką samą ślicznie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. aa i zakupki z avon obowązkowe?heh super są te olejki..nio nio buziaki Wera:* też kupiłam tą świeczkę biedronkową !

    OdpowiedzUsuń
  34. Też muszę zakupić tą świeczke ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ekstra zakupy!!! Mam nadzieję, że udało Ci się znaleźć pracę, jaką chciałaś:) i że jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świeczka z biedronki jest świetna! Cały pokój pachnie:). Polecam też jabłko-cynamon!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty