wymiana, wygrana, brak neta:(

Witajcie

Nie było mnie tyle dni, bo miałam problemy z Internetem,
jak się okazało przez prawie 4 lata męczyliśmy się z zepsutym ruterem,
ciągle wyrzucało i zakłócało ściąganie.
Później „fachowcy” zostawili nas bez neta,
dopiero moja reakcja do wyższych stanowisk dała radę i oto jestem
Ale za Wami tęskniłam!

W między czasie dotarły do mnie paczki:

z drugiej wymiany z Monusią
o której Wam pisałam wcześniej


roll-on Garnier, którego bardzo chciałam przetestować
i kremy nawilżające Bioderma


oraz wygrana carmex


 u blogerki Paulus
Zapraszam serdecznie na blogi blogerek:)

Z oby paczuszek jestem bardzo zadowolona:)
Dziękuję dziewczyny



Komentarze

  1. Jestem bardzo ciekawa tego roll-ona z garniera : )

    OdpowiedzUsuń
  2. tego truskawkowego carmexa sama bym chętnie wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super wymianka i gratuluje wygranej :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie tylko Ty tęskniłaś :) Jestem ciekawa kremów Biodermy, daj znać jak Ci się sprawują.

    OdpowiedzUsuń
  5. A dziwiłam sie, że Cię nie ma, bo zawsze jesteś aktywna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam ten roll- on z Garnier do skóry śniadej i bardzo mnie zawiódł. Nakładałam go na niedoskonałości, a skórę wokół nich baaaardzo mi wysuszył, chyba nigdy go już nie użyję. Moja mama go teraz używa, ale też rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem tej Biodermy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję wygranej :) ten roll-on z garniera jest fajny :)

    teraz jakoś niedawno mi się ten błyszczyk napatoczył

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje z powodu wygranej :) ten roll on od garniera wydaje mi się dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kremy z Biodermy są ponoć niezłe, tak przynajmniej słyszałam. Czekam na Twoją recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jest Carmex :)

    to czekam na lawinę wpisów :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na recenzję roll-ona Garniera.

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję wygranej i zachęcam do udziału w konkursie u mnie:)
    kremy Bioderma są bardzo dobre, miałam je:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam całą serię z biodermy sebium :) http://anythingiseverythingforwomen.blogspot.com/2011/12/moja-codzienna-pielegnacja.html

    o tutaj mam krem , żelik i najlepszy na świecie płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Współczuję z powodu braku netu. Mi zmieniali kable w poniedziałek i przez te parę godzin myślałam, że wyjdę z siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Carmexa smakowego jeszcze nie próbowałam..:)
    a z "fachowcami" to najlepiej od razu ostro!

    OdpowiedzUsuń
  17. Równiez gratuluje wygranej :D
    Z carmexem miałam tylko jedno spotkanie i od tego czasu omijam go szerokim łukiem. :/
    Widze, że otrzymałaś też próbkę szamponu biały Jeleń. Ja uzywam tego szamponu do mycia pędzli ;)
    PS: Albo z moim netem jest coś nie tak albo ten drugi link, który podałaś nie chce działac...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za zwrócenie uwagi, już działa, źle mi się dodało

      Usuń
  18. Od dawna czaję się na ten rolon,ciekawe jak u ciebie się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja sobie nie wyobrażam, ze mogłabym funkcjonować bez takich rzeczy jak internet czy telefon......
    Gratuluję paczuszek:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anuullaa ja też sobie nie wyobrażam:D
    Gratuluję:))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty