Paczka od Dr Irena Eris, zakupy Avon

Witajcie

Do mnie także trafiła paczka niespodzianka od Dr Irena Eris,
to naprawdę świetna firma, która potrafi zadbać o swoich klientów,
a także o współpracujące blogerki, bardzo mnie to cieszy,
bo wiedza jak się zachować, to się chwali!

Oto co otrzymałam:


zagłębmy się bliżej:


- fluid matujący z laktoflawiną Pharmaceris x2
(odcień: 01 ivory, 02 natural)
świetne są te fluidy, mam kryjący)
- wyżej kalendarz na biuro, super


- płyn micelarny do demkaijażu twarzy i oczu Lirene Dermoprogram
- klocki magnetyczne GEOMAG
od tej pory jak paczka dotarła do mnie synek ciągle się nimi bawi:)










kosmetyki  tak pięknie zapakowane, 
aż szkoda było otwierać,

by nie popsuć opakowań, 
dekoracje zachowam sobie do zdjęć,

zresztą tutaj z płynem są kulki fajnie to wygląda












Dziękuję serdecznie jeszcze raz Dr Irena Eris, 
za docenienie, danie szansy, na testowanie kosmetyków, 
i sama świadomość otrzymywania tak pięknie zapakowanych paczek
 robi ogromne wrażenie. To jest prawdziwe wyróżnienie!


*************************

i jeszcze ostatnie zamówienie z Avon:


- żel pod prysznic senses with love cudnie pachnie

- żel pod prysznic senses Spirit,
 nazwa niby wskazuje,a mi kojarzy się z śmierdzącym alkoholem serio!

- kremowy żel do mycia twarzy naturals mleko i miód

- odżywczy krem do twarzy mleko i miód

- uniwersalny balsam z woskiem pszczelim słodki lubię go:)

- tusz do rzęs pogrubiający
okropna szczoteczka, efekt naturalny, 
praktycznie jakby się nie miało go na rzęsach
ale znalazłam zastosowanie tylko na dole rzęsy,
bo idealnie rozdziela i nie skleja, o nim więcej napisze później.

Komentarze

  1. ale wszystko cudoowne nic tylko pozazdroscic :))) gratuluje!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. avonove zakupy ciekawie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eris od nas dba! :) Potwierdzam, fluid super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Firma Eris naprawdę się postarała, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lirene faktycznie dba o bloggerki, co chwilę widzę gdzieś, że wysyłają ciekawe niespodzianki :) Marzy mi się współpraca z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem jak się u Ciebie sprawdzi ten krem do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszcze Ci tych wszystkich wspolprac, mam nadzieje, ze tez kiedys bede tak mogla ;) Czekam na recenzje kosmetykow a najbardziej ja fluid matujący z laktoflawiną

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na recenzję płynu micelarnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe kosmetyki. :) u mnie pojawiła się już zakładka WYMIANA. :) tak więc zapraszam, jeszcze będę dodawać kosmetyki ale to nie dzisiaj. póki co u Ciebie nic nie wypatrzyłam dla siebie ale będę na pewno zaglądać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisalam juz pare razy do roznych firm kosmetycznych, ale ja na razie zaczynam przygode z bloggerowaniem i mam za malo obserwatorow itp., ale mam nadzieje, ze bedzie ich przybywac i w niedalekiej przyszlosci nawiaze wspolprace z jakimis firmami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, gratuluję współpracy z dr Eris:)

    OdpowiedzUsuń
  12. chodziło mi o ten odżywczy krem do twarzy mleko i miód w tym słoiczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oho, czekam na recenzję!:) Piękne te paczki od Dr Ireny Eris. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Otrzymałam taką samą przesyłkę i strasznie się cieszę z tych podkładów : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje współpracy i czekam na recenzje. Kiedy Ty zdążysz zużyć te wszystkie kosmetyki:D

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję paczek:) bardzo fajna zawartość:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę, ja też bardzo lubię ten balsam Honey z Avon, podkradam go mamie ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. wow! zazdraszczam ;) paczuszki od dr Ireny Eris
    mój Synio też ma takie klocki magnetyczne i wcale mu się nie nudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. my teraz siedzimy i pykamy w Geomag'a :D

    OdpowiedzUsuń
  20. A mnie znowu baaardzo podoba się zapach nowego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeeej ;) zazdroszczę paczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę współpracy, bardzo ciekawą paczkę dostałaś :) Mam nadzieje, że kosmetyki się u Ciebie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję paczuszki :) Ależ Cię wszytscy ostatnio rozpieszczają :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Własnie po Twojej recenzji tak bardzo chciałam go zakupić , jednak szufladka z podkładami pęka w szwach dlatego odkładałam to na potem , a tu proszę taka niespodzianka : )
    Oba są rewelacyjne jednak 01 jest dla mnie troche za jasny :(

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem bardzo ciekawa tego fluidu matującego, bo też mam kryjący :) w ogóle świetna paczuszka!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe od kiedy słowo SPIRIT oznacza spirytus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mi się jakoś kojarzy, jest okropnie zajeżdzający spirytusem:(

      Usuń
  27. gratuluje ^^
    co to tego tuszu z Avon'u - moja kuzynka go ma i jest rewelacyjny ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo podoba mi się ten uniwersalny balsam z woskiem z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Serdeczne Ci gratuluję i bardzo zazdroszczę!! : ))
    Ja mam za mało widzów, ale może kiedyś mi się uda : D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty