Święto bloga - pół roku z Wami

Witajcie

Dziś 6 stycznia,
to wyjątkowa data dla mnie i mojego bloga
bo właśnie mija 6 miesiąc czyli jestem z Wami,
piszę dla Was jużł roku
jej jak ten czas szybko zleciał,


ile dobrego się dowiedziałam z Waszych blogów,
ile nauczyłam się od Was,
ile mniej miłego mnie spotkało, ale myślę, że to dla mojego dobra,
poprawiłam się, mam nadzieję, że te osoby to zauważyły...

tyle komentarzy, wejść,
świetnych współpracy, z których jestem ogromnie zadowolona,
i mam nadzieję na kolejne, wielkie dzięki firmom
za danie mi tej szansy...

Dziękuję wszystkim odwiedzającym, komentującym,
bez Was nie byłoby mojego istnienia tutaj
Jesteście wspaniali!!

wirtualny toaścik:)

Komentarze

  1. Niechaj pierwsza pośpieszę z życzeniami!
    Niegasnącej frajdy z blogowania, optymizmu i spełnienia wszystkich planów!
    Pozdrawiam i gratuluję stażu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your blog!!! xoxo from Rome

    www.rockandfrock.com

    Ps. Follow each other???

    OdpowiedzUsuń
  3. Love your blog!!! xoxo from Rome

    www.rockandfrock.com

    Ps. Follow each other???

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę następnych rocznic bloga:)
    mój w maju będzie obchodzić rok, nie wiem kiedy ten czas tak szybko zleciał...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! I jeszcze wielu kolejnych takich świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I oby tych miesięcy było jeszcze więcej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) oby ta dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje :) i miłego dalszego blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :) Ja również dowiedziałam się z Twojego bloga dużo ciekawostek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana jak ten czas leci :) Życze Ci jeszcze wieeelu miesięcy i lat spędzonych z Nami :):*:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulację oby więcej takich chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulację! Życzę kolejnych takich miesięcy, ba, lat! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje! ja dokładnie "świętowałam" półmetek 24 grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje!!! i oby więcej takich rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje i życzę kolejnych rocznic

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty