Paczka z wymiany

Witajcie

Ciąg dalszy przesyłek,
Ostatnio pisałam Wam o zakładce Wymiana,

Pozaglądałam do Waszych i udało mi się wymienić z dwoma blogerkami:)
Akurat jedną paczkę dostałam, a na drugą jeszcze czekam:)

Mam nadzieję, że zacznie się od poniedziałku, bo wtedy cały tydzień,
 będę coś dostawać:)

Więc kolejne kosmetyki do testowania:)
Uwielbiam to:)

Zobaczcie co mam:


- Paski wybielające, chciałam je przetestować i się udało:)
- Tusz do rzęs essence
- Krem do rąk i paznokci Farmona, cudnie pachnie kokosem i bananem

Z wymiany jestem bardzo zadowolona! Dzięki Anitko:)
zapraszam na bloga blogerki http://anitk4.blogspot.com/

oczywiście serdecznie polecam Wam wymianę i bloga,
blogerka jest godna polecenia, przesyłka ekspresowa
kosmetyki jak według opisu
Wszystko na wielki plus
to się chwali:)


I zapraszam Was do mojej zakładki, może któraś się na coś skusi
a Was zachęcam do założenia takiej,
te które oczywiście jeszcze nie mają:)

Komentarze

  1. wymianka z Toba była samą przyjemnością :) jednym słowem super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak przetestujesz paski, to daj znać :D od pół roku nurtuje mnie, czy działają :D może przetestuję też na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tych pasków na zęby i tuszu! i kremu w sumie też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tusz i krem:D
    tusz jest okej ale krem....mam nadzieję że u CIebie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna wymianka :)
    Daj znać jak sprawują się te paski, jestem bardzo ciekawa czy działają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie już od dawna ciekawią te paski mam occhotę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paski są cudowne, stosowałam je już dość dawno temu, a efekt widać do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam tych pasków i niestety okazały się dla mnie bublem. Dużo lepiej sprawdziła się u mnie biała perła. Ale może u Ciebie będzie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biała perła na mnie nie działa:(więc jest odwrotnie,
      poczekamy tydzień i zobaczymy efekty

      Usuń
  9. ciekawa jestem pasków, ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jestem ciekawa pasków, krem mnie niespecjalnie zachwycił, nie mogę go wykończyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. super sprawa z tą wymianą:) czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli masz choć lekko pęknięte szkliwo to zęby będą Cię bolały przy paskach...sama stosowałam 2x w życiu Whitestrips Supreme (najwięcej mają wybielacza) i czułam kłujący ból. Na dodatek uwidaczniają się plomby i pęknięcia jesli masz z przodu...Ale efekt mi się podobał, prawie rok czasu miałam białe zęby, a nie 6 miesięcy jak podają. Warto używać pasty specjalnej, która dostałam gratis (ta sama co paski).

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka wymiana to bardzo ciekawa sprawa, muszę się zastanowić, czy faktycznie takiej zakładki nie założyć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcę ten tusz wypróbować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem ciekawa tych pasków :) chyba jak tu większość Hehe :) czekam na recenzję :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Kremu musi pachnieć cudnie, mam ten tusz- nawet się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  17. w życiu się nie wymieniałam i chyba trzeba będzie spróbować może kiedyś :)

    te paski są calkiem dobre, przyanjmniej na mnie dzialaly, ale trzeba uwazac bo bola zeby po nich :P jest lekka nadwrazliwosc.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kupiłam te paski, ale zacznę ich używać w ferie, były na promocji w Super Pharm z prawie 70 na prawie 40 ;D Jak miałam ich nie kupić ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na recenzje tych wybielajacych paskow, poniewaz mam zamiar je sobie kupic, ale cena jest dosc wysoka a zdania na temat tych paskow podzielone

    OdpowiedzUsuń
  20. mmm uwielbiam polaczenie bananow z kokosem :>

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja szukam czegoś skutecznego do wybielania zębów

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tusz i krem i z obu jestem całkiem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  23. też zamierzam wrzucić coś na wymianę, u siebie na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O, to może faktycznie te paseczki Ci zadziałają. Ja chyba przetestuję jeszcze te najnowsze, bo są dużo wygodniejsze niż szczęki z białej perły ^^ Powodzenia w każdym razie i miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne ^^ ale słyszałam, że te paski na zęby podrażniają dziąsła . więc musisz uważać, żeby ich na nie nie nałożyć . :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty