Ulubieńcy Stycznia

Witajcie

Jak to w zwyczajach mojego bloga bywa
Przedstawiam Wam swoich ulubieńców miesiąca:

Oto oni:


 cudo w tej dziedzinie, cena: ok4zł

2. Tusz do rzęs essence, 
bardzo fajnie radzi sobie z moimi rzęsami, 
nie robi owadzich nóżek cena: ok.10zł

jak pisałam, nie zmywa makijażu, ale dobrze radzi sobie w pielęgnacji 
twarzy, to mi się podoba za te pieniądze, 5zł

ostatnio przez ten miesiąc ulubiony cena uwaga 2,47!

5. kokosowy krem do rąk Farmona, 
prześwietny kem do rąk, uwielbiam:) ok.7zł

fajna zabawa z tym lakierem, ciekawe wzory, polecam ok.8zł

Avon nie zastąpiony w pielęgnacji stóp ok.10zł

ostatnio moje ulubione odcienie, ok.5zł

9. Krem nawilżający Bioderma, 
świetny, ok.45zł drogi, ale dobry, można trafić na promocje za 10zł

ubóstwiam zapach, wycofany ze sprzedaży, 
trochę go oszczędzam, ale w tym miesiącu sobie pozwoliłam:)
kosztowała 80zł

i to by było na tyle:)
klikając na dany kosmetyk przeniesiecie 
się do opinii produktu:)

tylko na niebiesko kosmetyki,
 które czekają na swoją kolej, aby wstawić

Komentarze

  1. Ciekawią mnie te kosmetyki z Biedrony.Tylko, że w mojej najbliższej jakby o tym zapomnieli i micela nie ma wcale nie mówiąc o tych masłach i peelingach:/
    Ale zmywacz kupię na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ten zmywacz strasznie przebarwił paznokcie. Szkoda, jak za taką cenę można by kupować litrami, a tak :(
    Tne kokosowy krem do rąk mnie zastanawia, uwielbiam zapach kokosa

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ten żel micelarny z biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zmywacz z Biedronki i jestem nim zachwycona :)
    Co do tuszu z Essence.. jakoś go za bardzo nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te perfumy z Avonu są niesamowite :D i uzywam tego samego zmywaczu do paznokcj z biedronki ;p :D
    +zapraszam, ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam lakiery magnetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. również lubię ten zmywacz z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Micelarny z Biedronki kupiłam już 2 raz i na pewno nie ostatni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja kuzynka ma ten błyszczyk Safari, kilka razy używałam i dziwi mnie to, że za 3zł możemy dostać tak fajny błyszczyk ;) A krem do rąk pachnie ślicznie, musze sobie kupić mus do ciała o tym zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest kokos i banan, możliwe, że jeszcze jest z tej serii czekoladowej

      Usuń
  10. A ten krem Farmony to jest jeszcze w innej wersji niż kokos?

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny jest ten zmywacz z Biedronki, uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bo jestem ciekawa tego kremu, ale mój mąż nie cierpi kokosu więc ten kokoswy odpada :P

    OdpowiedzUsuń
  13. biedronka ma parę perełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie biedronkowy micel czeka na użycie.

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę znajome rzeczy :D cieszę się że Ci służą

    OdpowiedzUsuń
  16. Żel z Biedronki mam zielony i bardzo go lubię, tak samo jak sławny tusz:D Krem z Biodermy też miałam właśnie z promocji w SP i spisywał się świetnie, ale teraz jest dla mnie za drogi;/

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam sweet secret!:) cudownie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kokosowy krem do rąk w moim przypadku odpada - nie znoszę zapachu kokosa :D

    OdpowiedzUsuń
  19. równeiz lubie zel z biedronki i ten blyszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. brrr tego zmywacza to nie cierpię szczerze ;) ale ten tusz z essence jest rzeczywiście rewelacyjny, chociaż uparcie szukałam jego wad.

    OdpowiedzUsuń
  21. tez bardzo dlugo uzywalam tego zmywacza,ale potem paznokcie mi sie zaczely prze niego lamac i wysuszyl mi skorki niemilosiernie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiedziałam, że micelek przypadnie Ci do gustu;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie mogę trafic na ten zmywacz w Biedronce :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Micel również jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie lubie tego zmywacza paznokcie mi się po nim rozdwajały ..

    OdpowiedzUsuń
  26. nie znoszę biedronkowego zmywacza!
    ale za to żel do twarzy jest również moim ulubiencem:)

    www.w-studenckiej-kosmecztyce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Błyszczyk ma śliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  28. krem do rąk pachnie fenomenalnie, od tego zapachu można się uzależnić:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię ten błyszczyk z Safari Quiz :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładny ten błyszczyk muszę go poszukać za taką cenę warto zaryzykować;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zmywacz jest i moim ulubionym, głównie przez zapach i to, że nie wysusza :)

    OdpowiedzUsuń
  32. tusz essence również uwielbiam a lakier magnetyczny muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  33. super ulubieńcy!
    muszę wypróbować sweet secret bo wygląda zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Też lubię ten zmywacz i żel micelarny z Biedry :) Dobre kosmetyki za niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zmywacz będzie mój ;d

    OdpowiedzUsuń
  36. Właśnie zastanawiam się nad kupnem tego kokosowego kremu do rąk

    OdpowiedzUsuń
  37. Zrobiłam drugie podejście do zmywacza z Biedronki i tym razem jestem zadowolona. Poprzedni śmierdział nieziemsko, więc tym razem powąchałam go w sklepie przed zakupem:)

    OdpowiedzUsuń
  38. rowniez uwielbiam te blyszczyki z safari ~! a cena jest smieszna ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty