Lakier Editt cosmetics, odcień perłowo-biały

Witajcie

Chciałam Wam dziś pokazać jak wygląda drugi kolor
 lakieru firmy Editt cosmetics,  odcień perłowo-biały,
(nie ma oznaczenia żadnego na buteleczce)

o pierwszym różowym pisałam tutaj
ładniejszy kolor

I tak samo jak w tamtym nie polecam zakupu tego lakieru
Są to słabej jakości lakiery, szybko odpryskują (2dni),
 a jak pamiętacie poprzedni kupiłam ze względu na kolor

- szybkoschnący lakier, z perłowym dodatkiem


- nie zostawia smug, ale potrzeba aż 3 warstwy,(na zdjęciu tyle jest)
ale wydaje się, że potrzeba jeszcze jedną

- nawet szybko schnie
- cena: śmieszna 1,95

chyba, że interesuje Was kolor a nie możecie znaleźć innego
zresztą za te cenę nie spodziewałam się wiele

Można dołożyć 1-2zł i ma się o wiele lepszej jakości lakiery

Na zdjęciu wygląda ślicznie, a w rzeczywistości
 jakiś jest taki brudny kolor


Komentarze

  1. kolor mi się nie podoba niestety:(
    ja zmywam sama lakier co 1-2 dni :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena bardzo fajna, 2 dni to tez tak nie najgorzej, kiedys kupiłam taki ze po 3h mi zaczął odchodzic z paznokcia :) ale kolorek mi sie nie bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię takich perłowych kolorów, a jak widzę perłowo-biały to ciarki mnie przechodzą...

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze ten odcień lakieru nawet na zdjęciu wygląda podejrzanie. Używam głupie kosmetyków z Avonu, a co do kosmetyków, znasz się na pudrach? Jaki mogłabyś mi polecić? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam trzy lakierki z editt cosmetics jakaś inna seria i mi się podobają:)
    Chociaż w niektórych lakierach editt nie podobają mi się wykończenia ale za tą cenę nie ma co się spodziewać cudów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię takiego wykończenia

    OdpowiedzUsuń
  7. nie cierpię takiego wykończenia na swoich paznokciach, ciągle się wgapiam bo widać wszystkie pociągnięcia pędzelkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię białej perły, po prostu nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kolorek :)

    w między czasie zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. na zdięciu wyglada fajnie :) i ta cena rzeczywiście smieszna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki średniaczek jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny kolorek :)ale niestety nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie lubię perły... kojarzy mi się jakoś tak - staro? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie się essence baaardzo krótko trzymają, więc taki lakier za 2zł chyba by wypadł przy nich lepiej ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. nie lubię takich kolorów, tym bardziej,że trzeba nakładać aż kilka warstw

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny efekt :) za tę cenę warty próby :)
    pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że jest słaby;/ Nie kupię z tej firmy żadnych lakierów. Jakoś nie przemawiają do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam ten lakier w Netto i masz rację, że na zdjęciu wygląda dużo lepiej niż w rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj ja też nie nawidzę takiego wykończenia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Na zdjęciu wygląda fajnie, ale nie lubię takiego lakieru na swoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  21. mi się podoba, widzę to tego bransoletkę z perełek :P

    OdpowiedzUsuń
  22. napisałaś 'nie zostawia smug', ale widać, że zostawia ;)
    takie kolorki strasznie mi się nie podobają :/

    OdpowiedzUsuń
  23. oj nie..:/ ale masz ładny kształt paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  24. cena faktycznie b. niska, ale kolor mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten podkład antystresowy to teraz będę zamawiać tylko teraz szukam pudru, nie koniecznie z Avonu, może być Rimmel, czy innej marki, byle by był dobry :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze nie słyszałam o takiej marce kosmetyków Jadwiga ;D gdzie można to spotkać?

    OdpowiedzUsuń
  27. Biała i jasna perła kojarzy mi się ze starszymi kobietami :D Oczywiście bez obrazy :))

    OdpowiedzUsuń
  28. nie lubię perłowych lakierów jednak cena poprostu szokująca :) wolę dodać 1-2zł i kupić lakier quiza :)

    OdpowiedzUsuń
  29. perła wyszła z mody..ale wygląda na Twoich pazurkach b.elegancko i jeszcze wróci do łask...! Werciu buziaki no i tam dawaj jakiś pościk o avonie na co się skusić i nieżałować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie się prezentuje na Twoich pazurkach. Ja jednak nie przepadam za tym odcieniem lakieru. Nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie się prezentuje : ) nakładanie 3 warstw kiedyś by mnie przerażało, pod względem schnięcia, ale teraz to już przeszłość, także ;> nie mam nic przeciwko niemu ; )

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie czuję się dobrze w takich kolorach. :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty