Rozświetlający Błyszczyk do ust Love& Kiss firmy AA Oceanic

Witajcie
Został mi jeszcze jeden błyszczyk do zrecenzowania,
więc dziś zaprezentuje Wam
Rozświetlający Błyszczyk do ust 
Love& Kiss firmy AA Oceanic


Efekt trójwymiarowego powiększenia,
nie posiada żadnego oznaczenia jaki to odcień,
na wizażu widziałam 5 odcieni i ten co mam ma być najciemniejszy,
ale nie jest, więc spokojnie

Nigdy nie miałam nic z tej firmy, nie wiem dlaczego tak się stało:)
Pierwsze co rzuca się w oczy to kolor, jest mocniejszym różem,
bardziej jaśniejszym kolorem czerwieni, ale bardzo mi się podoba ten odcień.


Błyszczyk szczypie podobnie jak carmex, czuć chłód na ustach.
Niektórym osobom może to przeszkadzać.
W czasie zimy bardzo zimno jest w usta,
wiec na tą porę roku nie polecam

wydaje się, że to niby ten efekt powiększenia, ale niestety nic takiego nie ma,
więc nie ma co się łudzić. Jedynie tylko operacja powiększy usta:)
Mi tego nie potrzeba, uwielbiam swoje usta takie jakie są:)

- Zapach przypomina mi jeżyny.
- Błyszczyk jak błyszczyk szybko się „zjada”,
 trwałością nie grzeszy, zwyklaczek,
który tylko ładnie wygląda, i pachnie
- nie skleja ust
- nie wysusza
posiada w sobie błyszczące drobinki, fajnie rozświetla
-cena:8-10zł/7ml
- ocena: 4-/5


czy bym go kupiła?
nie wiem, ten akurat dostałam z rozdania,
a raczej nie zachwycił mnie tak,
żeby go kupić!
Choć zły nie jest, wart swojej ceny.

Komentarze

  1. Kolorek nie dla mnie. :) Poza tym, odkąd używam błyszczyków wolę matowe wykończenie. W tym jest o dużo za dużo drobinek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor.. ale.. błyszczyk jak błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jest zły, ale ja nie lubię tych drobinek świecących:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie wiedziałam że AA ma błyszczyki fajnie iskrzy zatem ładnie musi rozświetlać:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ładnie, ale ma ciut za dużo drobinek

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam nigdy błyszczyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze to nie wpadł mi nigdy w ręce błyszczyk z tej firmy.....

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bardzo ładnie, choć obawiam się tych drobinek-ich przemieszczania na całą twarz:).

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się z poprzedniczkami .Akurat tego co najmniej lubię w błyszczkach to nadmiar świecących drobinek wolę matowe naturalne kolorki. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wygląda! Na imprezę w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ten błyszczyk :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie prezentuje się na ustach

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda ładnie, ale fakt sporo drobinek, chcociaż mi to nawet nie przeszkadza w błyszczykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te drobinki absolutnie kasują dla mnie błyszczyk, chociaż sam kolor jest ładny.

    OdpowiedzUsuń
  15. no nie mam pojęcia dlaczego mnie nie widzisz... nikt inny nie zgłaszał problemów :( pozdrawiam Wera - a ten błyszczyk na twoich ustach wygląda znakomicie

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki za tip - ale w kanałach mam w ustawieniach wszystko okay - zagląda do mnie mniej więcej tyle samo osób ale co ciekawe - ja siebie też nie widzę ze strony blogspota...

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się jego kolor, chociaż ostatnio nie przepadam za drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ladnie wyglada na ustach, chociaz rzadko kupuje blyszczyki z drobinkami, ale na jakies wieczorne wypady bylby chyba dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja jakoś nie mogę błyszczyków z tymi drobinkami... Potem cała buzia się mieni jak bombka jakaś:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny kolor, będę musiała się zaopatrzyć w niego kiedy wykończę obecne ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie - za bardzo błyszczący ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny kolor. Ja kupiłam dziś z Essence Crystaliced za taką samą cenę jak ten, który recenzujesz, a kolor brzydszy niestety. :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakoś nie przemawia do mnie brokat w błyszczykach..
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używam błyszczyków :) Choć gdyby był w beżowym kolorze, to może, może...

    OdpowiedzUsuń
  25. Naprawdę ładnie wygląda na Twoich ustach:D

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny efekt ^^
    podoba mi się . XD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty