Róż do policzków Blush fushia fusion i pędzel do różu Blush Brush ELF

Witajcie

To mój drugi róż do policzków
który dostałam w ramach testów od firmy 

Posiadam odcień fushia fusion piękny różowy kolor




Przypadł mi do gustu bardziej niż Quiz, 
ale tylko z powodu koloru
Bo praktycznie niczym się nie różni od poprzednika,

- trwałość ok

- posiada drobinki połyskujące

- nadaje policzkom naturalnego wyglądu


- wystarcza jedno muśnięcie i od razu efekt jest




- łatwo się nakłada

- jedwabista konsystencja


- nie obsypuje się na twarzy, ale pędzlem z opakowania się pyli

- dostępny w 6 odcieniach,

- posiada wygodne lustereczko, ładne opakowanie

- wydaje się być mało wydajny, szybko schodzi

- poj. 2,75g
-cena: ok.5euro

i tak naprawdę niczym się nie różni od Quiz, tylko kolorem jaki posiadam,
bo jest mi bliższy ten -polecam jak najbardziej 5/5

pędzel do różu Blush Brush ELF


Od razu przy opisze Wam pędzel, który używam do tego różu wyżej

- ma bardzo miękkie włosie, miły w dotyku


- idealnie dopasowuje się to kształtu twarzy
- nawet nakładanie pudru tym pędzlem to świetna sprawa
- włosie nie wypada przy myciu, nie traci swojego pierwotnego kształtu
-cena: ok.5 euro


wadą tych produktów jest tylko dostępność,
 można kupić na stronie producenta i poznać ceny w euro

jestem zachwycona 5/5

Dziękuję serdecznie firmie za udostępnione produkty do testowania,
nie wpływa to na moją recenzję, są to moje prywatne odczucia.





Komentarze

  1. Nie używam różu. Pędzel całkiem fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurczę muszę sobie sprawić jakiś porządny pędzel.
    a kolor różu kompletnie nie mój, ale tak ogólnie życiowo piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ale świetne ! Szkoda, że ja nie dostałam takiego cuda od nich:(

    OdpowiedzUsuń
  4. oo ja Cię ale fajne te pędzle i ten róż..och śliczne normalnie mnie zatkało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super pędzelek, chętnie spróbowałabym tego różu, tylko może w innym kolorze, bo ten by do mnie chyba nie pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. róż ma śliczny kolor :) A pędzla do różu też potrzebuję :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny róż i wielki plus za dostępność kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pędzel się wydaje :) Ja teraz czaję się na eco tools do różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Róż ma fajny kolorek muszę sobie go sprawić już dawno na nie patrzyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Róż ma naprawdę śliczny kolor! Ja używam skośnego pędzla do różu Inglota.

    OdpowiedzUsuń
  11. używam podobnego odcienia tyle że z inglota :) z racji tego , że jestem blondynką, takie róże bardzo mi odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam kolor Candid Coral i bardzo, bardzo go lubię, ale niestety nie jest trwały, ani szczególnie wydajny - już mi się kończy

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię ten róż choć się go pozbywam :D tylko dlatego, że mam wiele innych, z którymi nie sposób mi się rozstać

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny kolor różu i pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pędzelek bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Różowy róż =) muszę w końcu jakiś kupić... chociaż sama nie wiem, czy by mi pasował
    moja cera pozostawia wiele do życzenia.. a wydaje mi się, że róże pasują osobom o idealnie gładkiej cerze...

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie wyglądają te produkty :) jak Ty to robisz że bez przerwy coś testujesz?

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kolor:) Muszę taki znaleźć:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też bardzo ciekawy róż. Nawet chyba wg mnie ładniejszy od poprzedniego, który prezentowałaś:) Aczkolwiek nie miałam okazji mieć ani jednego ani drugiego. Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  20. kolor różu jest prześliczny :)!

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny ten kolorek różu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny róż ^^ ale raczej kolorek nie dla mnie :(
    a ten pędzel jest mega śliczny . <3333333

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam chrapkę na parę kosmetyków i pędzle z elfa, ale zamówię sobie dopiero jak wrócę do Francji:) obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty