Maść ochronna z witaminą A. Hasco-lek

Witajcie

Maść ochronna z witaminą A.
Hasco-lek


Skusiłam się na tą maść, bo wyczytałam, że ma wiele zastosowań,
jest wszechstronna, nadaję się praktycznie na wszystkie części ciała.
Chroni przed zimnem, suchą skórą, zmarznięciem.
Nawet goi rany, oparzenia i odmrożenia

- zapach cytryny, bardzo chemiczny
- kolor biały, maść trochę gęsta, ale dobrze się rozsmarowuje
- używana do twarzy zapycha, za bardzo tłusta,
- na pewno powoduje świecenie się u cery tłustej
- pozostawia tłustą warstwę, długo się wchłania
- sprawdza się na suche ręce, łokcie, kolana,
- nawet na kąciku ust
- przyśpiesza gojenie się ran
- wydajna

kupiłam ją , bo gdzieś wyczytałam, że znikają cienie pod oczami!
Bzdura! nic takiego nie robi


w tych czasach jest pełno balsamów, mleczek, kremów, ładnie pachnących,
które umilą i jednocześnie podobnie się sprawdza jak ta maść.

Więc jak dla mnie nie ma sensu jej używać! Do twarzy czy rąk...

Ale jako pomoc oparzenia czy gojenie się ran to polecam
Chyba, że na rękach pęka Wam skóra i piecze to fakt maść ukoi
I szybko zagoi Wasze problemy

Inni chwalą na wypryski, u mnie się nie sprawdza

Dodatkowo zimą pomogła, gdy były mrozy -37, 
wtedy spękane dłonie, po suchej wodzie wyleczyła

-można dostać ją w aptece, za ok.4zł,

ocena: 4/5

Komentarze

  1. Nigdy nie używałam :)
    Podejrzewam, że nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam maść w witaminą A. Poleciła mi ją babcia mojej koleżanki- świetnie sprawdziła mi się na ustach (choć trzeba jej bardzo mało, bo inaczej daje nieprzyjemne uczucie). Pomogła mi też na podrażniony nos.

    OdpowiedzUsuń
  3. ta maść pomogła mi na krostki na ramionach-miałam je dawno temu, a po kuracji maścią mam spokój:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ją zawsze w domu,lubię używać na stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj na zimę ta maść jest niezastąpiona ;) Na zakatarzony nos, bardzo mocno spierzchnięte usta, na twarz wyjątkowo wysuszoną - wystarczy jedna noc z nią i efekt jest powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam maść z wit.A. Jest niezastąpiona.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już mam swoją maść ochronną

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam, ale za taką cenę warto spróbować i przekonać się na własnej skórze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy jej nie używałam, chociaż słyszałam o niej wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na cienie pod oczami? Ciekawe kto to wymyślił ;) Ta maść jest zdecydowanie za ciężka pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektórzy używają je na suche skórki na twarzy,ale sama nie wiem czy bym jej tak używała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardo ją lubię, mnie akurat nie zapycha ale to sprawa indywidualna, lubię nią czasem smarować ręce, to prawda, że długo si wchłania - ale efekt jet super. Często także smaruję nią usta, zwłaszcza na noc. Słyszałam także o rozjaśnieniu cieni - mnie na to nie pomaga ale spłyca drobne zmarszczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. tez planuję zrobic w najbliższym czasie post i tej cudotwórczyni, osobiscie borykam się ze strasznymi zmianami na polikach i ta maśc własnie mi pomaga, myślałam ze mnie 'pozapycha' ale rzeczywistość jest taka że ładnie goi..ale wiadomo ile ludzi tyle opinii. ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Maść z wit A bardzo mi pomogła na zmiany atopowe na policzkach.Kremy nawilżały na chwilę a maść nawliżyła dogłębnie i nie mam już łuszczących się zmian na policzkach i w okolicach ust.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja stosuję maść cynkową m.in. na wypryski, ale może też wypróbuję tą z witaminą A i porównam ich działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam masc, co do stosowania pod czoy to cieniach nei slyszalam ale podobno ma dzialanie przeciwzmarsczzkowe /w koncu wit A/, lubie ta masc czesto ja stosuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już o niej słyszałam i nie zdecyduję się na zakup.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam i mam o niej podobne zdanie, mogłabym się podpisać pod tym co napisałąs:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam! Świetna na spękane usta, skórki czy na pięty ! Niezastąpiona :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. o działaniu na worki pod oczami nie słyszałam :D ja ja stusuje ja właśnie do ran, nawet u mojego psa kiedyś używałam tej maści i maści pranowej - pomogło na przetarte łokcie (bo pies chyba też ma łokcie? Nie wiem jak to inaczej nazwać :D)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze wiedzieć, tania i możliwe ze dobra.
    Ja jak na razie ożywam pomadki pomarańczowej z witaminami.
    Kosztowała około 2 zł i również się sprawdza.
    jak na razie nie mam problemów z ustami.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oo tylko 4 zł no to muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  23. kiedyś używałam jej na noc - na usta i dłonie, ale przestawiłam się na inne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawy produkt i nawet tani ^^ chyba się skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. kocham ta maść, szczególnie zimą jak mam katar. świetnie łagodzi rany:)

    OdpowiedzUsuń
  26. mam w swojej apteczce od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mi bardzo pomogła na wyschnięte skórki wokół paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  28. hej kochana!:*
    właśnie zostały dwa dni konkursu u mnie na kolczyk! Wpadaj zostawić maila! Całuje mocno:*

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo tania co jest oczywiście plusem, jestem ciekawa, jak u mnie by sie sprawdziła. Choć czytając Twoją recenzję chyba nie spróbuję jej.

    OdpowiedzUsuń
  30. Przydałaby mi się na zadrapania po kocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię maść z wit.A:))

    OdpowiedzUsuń
  32. też ją używam, głównie do smarowania ust i na przesuszone partie skóry:)
    http://cynamonoweprzemyslenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty