Liftingująca maseczka na twarz i pod oczy Dax cosmetics Perfecta

Witajcie

Gdy tylko dostałam kilka próbek maseczek, chętnie spróbowałam każdej,
wolę te nawilżające, ale w moje ręce także wpadła

 Liftingująca maseczka na twarz i pod oczy 
Dax cosmetics Perfecta
do każdego rodzaju twarzy.


Maseczka trochę się różni od pozostałych, bo inne się zmywa, 
a tą trzeba wklepać, i już mi się to nie spodobało, 
bo pozostałość wg producenta ma się wchłonąć,
 a ona po prostu się zaczęła rolować, co niestety u mnie odpada,
wolę nadmiar po prostu zmyć.

Po jednej próbce liftingu nie widać, jak 
i zapewne po ciągłym systematycznym używaniu.


- Na pierwszy rzut idzie zapach ma taki dziwny, nie zbyt ładny zapach.
- Kiepsko się wchłania, jak wyżej napisałam roluje,
 nie da się jej wklepać, tylko trzeba usunąć
- tania, ok.2zł/10ml próbka, a duże opakowanie w granicach od 15-20zł/60ml
- nie powoduje podrażnień, nie uczula, nie zapycha,
- lekko nawilża
- opakowanie wydajne, używam tylko pod oczy, więc starczyło mi na długo


na pewno jej nie kupię.

Komentarze

  1. ja mam małe doświadczenie z maseczkami :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz na samej górze taki pasek w którym jest opcja "Obserwuj", także zapraszam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. na szczęście jeszcze nie muszę używać tego typu maseczek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio zakochałam się w tych maseczkach, a w szczególnści w tej z miodem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś miałam jedną maseczkę z Perfecty, ale już nie pamiętam jaka to była :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze 35+, nie wyglądasz mi nawet na 30 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mialam jakies maseczki z perfecty - bez szału ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. moim zdaniem Dermika ma duzo lepsze maski.

    OdpowiedzUsuń
  9. cat girl@ bo tyle nawet nie mam:)
    ale co przeszkadza

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Perfecty miałam tylko gruszkową. Miała fajny zapach, taki przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie się nie sprawdziły :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam z tej serii płatki pod oczy, które polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podobno najlepsze maseczki są z zielonej glinki...:) ale wiadome, każda maseczka jest na coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam produkty z tej firmy a w szczególności peelingi :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty