Delikatny krem do rąk i paznokci hand Care Floslek

Witajcie
W nie wątpliwie szybkim tempie wzięłam się za testowanie
kosmetyków Flos-lek, które otrzymałam od firmy w ramach testowania.
Kolejnym kosmetykiem jest:
Delikatny krem do rąk i paznokci hand Care


Dzięki jego delikatnej formule z proteinami kaszmiru , oleju z migdałów
 oraz witamina E ,nasze ręce są zadbane, cudownie gładkie i pachnące.

Krem zamknięty jest w mocnej tubce, która cieszy oko,
opakowanie jest miękkie i przyjemne w dotyku.

- Krem bardzo dobrze nawilża

- jest biały, gęsty

- lekko natłuszcza, choć nie pozostawia tłustych plam, jak przy innych

- dobrze się rozsmarowuje

- szybko się wchłania, pozostawiając po sobie delikatne uczucie wygładzenia
 (wszystko dzięki właściwością kaszmiru)

- dobrze chroni ręce przed zimnem i mrozem

- posiada dodatkową ochronę dla paznokci oraz skórek wokół nich

- wydajny, wystarcza kropla na rozsmarowanie rąk


Zapach migdałów może Wam się kojarzyć bardzo mdle, ale nie jest nachalny,
bardzo delikatny, przyjemny dla nosa, a jednocześnie dobrze wyczuwalny.


Ręce wyglądają na zdrowe, odżywione,
nie mam problemu z wysuszeniem odkąd go posiadam.

Dla mnie jest to godny uwagi kosmetyk do rąk.
Od pierwszej chwili go pokochałam
Mój numer 1 wśród kosmetyków do rąk
Szczególnie ta przyjemna gładkość, nawilżenie i oczywiście sam uroczy zapach,
który przecież jak wiecie dla mnie jest najważniejszy.

Dodatkowe info:
- brak parabenów
- nie testowany na zwierzętach
- testowany dermatologicznie
- cena: ok. 9zł100ml
- ocena: 5/5

Możecie go dostać w sklepiku firmy

lub pytajcie w aptekach

 dla zainteresowanych skład:



Dzięki uprzejmości firmy Floslek a szczególnie Pani Elżbiety mogłam przetestować kosmetyk, który otrzymałam w ramach współpracy. Nie wpływa to na moją opinię,
są to moje własne spostrzeżenia, nikt z góry nie zarzucił mi
(jak to się zdarzyło przy innej firmie,)żadnej sugestii.
Więc możecie być pewne, mojej subiektywnej oceny.

Komentarze

  1. jak już zużyję swoje zapasy 6 kremów do rąk to chętnie sięgnę po ten:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie będę wspominała o moich zapasach innych kosmetyków:P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się zraziłam do Flos Leku przez te żele, co wszyscy chwalą.. a u mnie nie działają, więc będę musiała się kiedyś przełamać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze to jeszcze nigdy nie miałam produktów tej firmy :) Może czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. całość wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. od wczoraj go uzywam, jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paczka przyszła do mnie tydzień temu w poniedziałek!
      dostałam też terminy, więc proszono mnie o wyrobienie się niestety

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. oczywiście, że masz prawo wyrażać swoje zdanie, jak na razie to każdy ma,
      dostałaś do podpisu dokumenty z Floslek?bo ja dostałam, a także terminy o które mnie proszone!
      używanie kremu przez tydzień codziennie po kilka razy dało mi naprawdę spore pole do wypowiedzenia się. A przy np. kremie czy toniku na wybielającym nie da rady sprawdzić tego w tydzień. Resztą co ci się będę tłumaczyć.

      Usuń
    4. usuwam, bo widzę, że coś Cie tu mocno zablolało ....

      ps. dwa razy tego samego komentarza nie musisz pisać szczególnie pod postem na inny temat ....

      Usuń
    5. nie boli mnie, tylko nie lubię jak ktoś mi coś narzuca, widzę że nie spełniasz warunków współpracy

      Usuń
  8. Przede wszystkim genialnie pachnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę koniecznie go spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dostałam do testów ziaję do rąk, jest chwalona na kwc, dzisiaj zaczynam testy.

    OdpowiedzUsuń
  11. FLos Lek chyba zaczął ostatnio porządną kampanię reklamową, bo wszędzie ich pełno :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nie spotkałam się z tym kremem

    OdpowiedzUsuń
  13. Flos lek ma wiele dobrych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam zapach migdałów i nie uważam go za mdły.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. hmm mam swoich ulubieńców w tej kategorii i chyba ich nie zdradzę tak szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie widziałam go jeszcze mam slaby dostęp do tych kosmetyków są ale nie te co bym chciała:/

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę nad zamówieniem z Flosleku, hmmm może i na ten krem się skuszę, za tą cenę to aż grzech nie przetestować skoro jest aż tak dobry.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie że nie ma parabenów:) niestety nigdzie go nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmmm wygląda ciekawie :) Może wkońcu krem, który może się sprawdzić na mojej skórze rąk :P Tylko szkoda, że jest tak mało dostępny, bo pytałam u mnie w aptekach i nigdzie nie ma :/ to samo z serum do rzęs L'biotica :( Niewiem co jest z tymi aptekami :(

    OdpowiedzUsuń
  20. a właśnie kończy mi się krem do rąk z perfecty, który jest dla mnie za zadki. moze ten bedzie następny :)??

    OdpowiedzUsuń
  21. Opakowanie trochę mi przypomina Kremy Sally Hansen ale i tak uwielbiam produkty tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, że ta firma wypływa na horyzonty:)
    Widze, że ten krem idealnie sprawdziłby się na te mrozy.

    OdpowiedzUsuń
  23. już długo, długo słyszę że kosmetyki tej firmy są godne uwagi, nie miałam jeszcze okazji się z nimi zapoznać bliżej, ale myślę że jest to nieuniknione:)
    tzn. mam nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. w końcu przyszła do mnie mega paka i zaczynam testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Już zaczynam poszukiwania tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie orientujesz się, który balsam pachnie tak samo (lub przynajmniej podobnie) jak krem do rąk o którym pisałam?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty