Delikatny Fluid intensywnie kryjący Pharmaceris O przedłużonej trwałości spf 20

Witajcie

Borykając się z problemami skóry pewnego dnia natrafiłam
na cudowne kosmetyki Pharmaceris,
Łapiąc się wszystkiego co mogło pomóc mojej skórze postanowiłam spróbować i tej firmy
Szkoda, że wcześniej sporo używałam takich kosmetyków,
 które mi nie sprzyjały.

Problemy z cerą doprowadziły mnie do nawyku
świetnych kosmetyków Pharmaceris,
najpierw krem peelingujacy na noc, później krem nawilżający z filtrem, 
a teraz fluid,

dużo czytałam o nim dobrego, wiec postanowiłam jak pamiętacie
 za pkt z apteki postawić na fluid, stwierdziłam że nie płacąc nic, 
zobaczę jego działanie,
wtedy nie będę zła ze wydałam tyle kasy:)
A teraz możecie poczytać jak działa u mnie:

Delikatny Fluid intensywnie kryjący
O przedłużonej trwałości spf 20 Pharmaceris


Zalety:
- dobrze kryje, fajnie maskuje zaczerwienienia i drobne pryszcze (gdy potrzebujemy więcej można podratować się korektorem)
- fluid jest treściwy jak dobry gęsty krem, dobrze się rozprowadza, nie powodując tym efektu maski
- posiada filtr 20
- nie uczula, nie podrażnia
- nie zatyka porów
- fajnie rozświetla cerę, choć nie posiada żadnych drobinek
- jest bez zapachowy
- trochę nawilża
- świetne opakowanie z pompką (od dłuższego czasu stawiam tylko na takie, bo są wygodniejsze, praktyczne i na dodatek higieniczne)

Wady:
- cena, choć jeśli widać efekty to warto zainwestować
- podkreśla suche skórki
- są tylko 3 odcienie:
Ivory - kość słoniowa
Sand – piaskowy
Bronze- brązowy


Posiadam odcień sand, mam bardzo jasna cerę,
więc idealnie mi pasuje ten kolor,
powiem Wam, że to był czysty strzał z tym odcieniem,
nie miałam styczności z żadnym
o ivory naczytałam się, że jest bardzo jasny wiec wybrałam pośrodku:)
Jest takim odpowiednim  podkładu rozswietlajaco - antystresowego Avon Creme,
bardzo podobny odcień
Też taki ciepły, idealny z moja cerą
Na temat świecenia się nie wypowiem, bo nie mam z tym problemu,
a ten podkład akurat nie pogarsza tego stanu.

Jednym słowem jeśli szukacie dobrego podkładu który dobrze kryje,
i posiada na dodatek filtr to z czystym sumieniem
polecam  Pharmaceris,


Zdjęcie przed i po tylko się mnie nie wystraszcie:D


A tak apropo to chyba przerzucę się na wszystkie kosmetyki tej firmy, serio bardzo mi sprzyjają,
Wyleczyły trądzik, nawilżają, kryją ech cudności

Cena ok: 38zł/30ml
Ocena: 5/5

Komentarze

  1. recenzja podobna do mojej, praktycznie nie ma się do czego przyczepić jeśli chodzi o ten podkład :) też jestem blada, dlatego nie miałam problemu z wyborem odcienia. niektóre firmy nie produkują tak jasnych podkładów, na szczęście Pharmaceris o nas zadbało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kiedyś próbkę tego podkładu, ale jakoś nie przypadł mi do gustu.
    no i szkoda, że taki mały wachlarz kolorów, ja mam zawsze problem z doborem odcienia..

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie:) Możesz wstawić zdjęcia jak wygląda na skórze?:) Chodzi mi przed i po nałożeniu :)?

    OdpowiedzUsuń
  4. sama zrobię recenzję o nim, ja jednak nie jestem bardzo zadowolona z niego:))

    OdpowiedzUsuń
  5. o moja siostra go ma i właśnie narzeka na te kolory.. :/

    OdpowiedzUsuń
  6. To jeden z najgorszych fluidów, jakie miałam do tej pory. Kompletnie nie nadaje się do mojej tłustej cery. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i kolejna dobra recenzja :) tylko ta cena mnie troszke boli :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuuu u mnie taki odcien byłby za ciemny, ja używam IVORY z Magixa, więc może ta kość słoniowa? Kiedyś spróbuję, też lubię kosmetyki z Pharmaceris.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy produkt:) ale kolorow malutko

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że podkreśla suche skórki. jak zwalczę ten problem to wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten sam odcień i zużyłam go do połowy, w sumie to byłam zadowolona ale zamieniłam go na Revlon, który utrzymuje się u mnie dłużej i można lepiej dobrać kolor.

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa recenzja , czekałam na nią i teraz mam dylemat bo nie wiem czy podkład będzie dobry do cery tłustej ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Też byłabym wdzięczna za zdjęcie jak wygląda na twarzy :)
    Jestem w sumie zdecydowana go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też mam dobre doświadczenia z tą firmą, a że podkład ma filtr, to rozważałam jego zakup, ale ivory okazało się dla mnie niestety za ciemne... A szkoda, bo mógłby się całkiem fajnie sprawować:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również jestem ciekawa jak prezentuje się na skórze przed i po nałożeniu. Muszę się za nim rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę ładnie kryje, jestem zadowolona, ale jako że mam problemy ze świeceniem nie wybaczę Pharmaceris tłustej warstwy- przy nim potrzebuję dość silnie matującego pudru

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że są tylko 3 odcienie :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zastanawiałam się kilka razy na kupnem tego podkładu,ale trochę odstraszała mnie jego cena, bałam się zaryzykować. Zachęciłaś mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno wypróbuję ciekawi mnie to delikatne nawilżenie jeszcze takiego podkładu nie miałam prawie każdy go zachwala może i mi posłuży:)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak na podkład to nie jest wcale taki drogi.
    eh, szkoda, że ja nie przeczytałam, że odcień ivory jest najjaśniejszy...teraz nie musiałabym kombinować co zrobić z nowym podkładem...a w Rossmannie ten ivory prezentował się lekko ciemniejszy od mojego poprzedniego podkładu z Loreala...

    OdpowiedzUsuń
  21. Kusząca recenzja - muszę się zastanowić nad jego zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam mieszaną, ale jak masz problemy ze świeceniem, to może być dla Ciebie nie odpowiedni, bo nie które dziewczyny narzekają, że pogłębia ten stan, ja na szczęście, nie mam tego problemu

    zdjęcia dodam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też go używam, tylko, że tego najjaśniejszego:D

    mam podobne odczucia co Ty; gdyby nie podkreślał suchych skórek (bo cenę jestem w stanie przeżyć) to byłby ideałem :D

    OdpowiedzUsuń
  24. też miałam ten sam odcień - niestety okazal się dla mnie za ciemny, za żółty. A poza tym bardzo się świeciłam po nim i był nietrwały:(

    OdpowiedzUsuń
  25. Mialam go kupic, ale w koncu wybralam Rimmel Lasting Finnish, nastepnym razem na pewno go kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na twarzy ładnie się prezentuje, jednak moja skóra znowu się buntuje, bo okolice nosa mam strasznie przesuszone.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładnie kryje, naprawdę ;) Widać apteczne kosmetyki czasami są jednak znaczne lepsze od tych drogeryjnych.

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że podkreśla suche skórki :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Może kiedyś spróbuję tego fluidu, narazie miałam zamiar kupić jakiś krem na dzień z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. będę musiała spróbować go kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też mam i używam, dla mnie idealny podkład.

    Ps. Ktoś kradnie CI zdjęcia:
    http://allegro.pl/avon-belive-i2033224941.html

    OdpowiedzUsuń
  32. efekt jest faktycznie super :)!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię Polskie firmy, choć są nie doceniane.
    Kiedyś przykładałam się do jego zakupu. Teraz widzę, że zakup wart zachodu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny :)) jak tylko będę w aptece to z penością go kupię :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda że podkreśla suche skórki :/

    OdpowiedzUsuń
  36. efekt jest naprawde fajny
    ! Pierwsza z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  37. nie znalazłabym swojego koloru bo jestem wręcz przezroczysta a te kolory są za ciemne

    OdpowiedzUsuń
  38. moim zdaniem masz NAPRAWDĘ bardzo ładną cerę,a ten fluid jednak mocno kryje, mimo wszystko ; ) sama go używam i właśnie się zastanawiam, czy nie kupić czegoś lżejszego : )

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja nic takiego nie zaobserwowałam, u mnie delikatnie oczyszcza twarz.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja miałam tylko mgiełke i wlasnie ten nieszczesny balsam.

    Niezły fluid, chociaz ja teraz mam sucha skore, wiec u mnie odpada.

    OdpowiedzUsuń
  41. Długo byłam fanką tego fluidu, ale nie wiem czy wiesz wyszła teraz ich nowa wersja do skóry suchej i tłustej. To może być dopiero hit:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ooo widać różnicę, zdecydowanie! ;) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Lubię tą markę, w ogóle apteczne kosmetyki są bardzo dobre i to ostatnia deska ratunku dla tych, którzy mają problemy z cerą czy skóra ciała. Z pharmaceris stosowałam inne kosmetyki, ale zwrócę uwagę na te, które opisujesz.

    OdpowiedzUsuń
  44. Muszę go kupić, ale wersję dla skóry nawilżonej, wiem że taka już jest w aptekach po pytalam :)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  45. Minusem tego podkładu jest podkreślanie zmarszczek. Spójrz na zdjęcia po prawej - widać zmarszczkę obok kącika ust, oraz kurze łapki, które bez podkładu są prawie niewidoczne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty