Paski żelowe Whitestrips od Blendamed

Witajcie

Piękny uśmiech, białe zęby każda o tym marzy....
Dzięki różnym firmom zajmującym się wybielaniem zębów mamy okazję
spróbować kilka takich kosmetyków.
Zabiegi u dentysty nie są na tyle przyjemne i drogie, 
że warto sięgnąć po paski do zębów 
Whitestrips od Blendamed.


28 pasków, na dolne i górne zęby
Przeźroczyste paski pokryte żelem, maja dać efekt pięknych białych zębów już po 7 dniach testowania –tak zapewnia nas producent
A czy działa naprawdę? przekonajmy się

Zrobiłam zdjęcia przed i w czasie trwania wybielania, aby Wam przybliżyć działanie pasków.


Zęby jak widać mam praktycznie żółte i mimo dbania o higienę jamy ustanej nie jest do końca efektem widocznym. Piję kawę, herbatę...więc też nie ma co się dziwić.
W trackie testów nie ograniczałam picia tych napojów, było jak dotychczas.

Nakładałam paski jak zalecał producent 2 razy dziennie rano i po południu
Nadwrażliwość złapała mnie już w 3 dniu testów, ale zrobiłam jak kazano czyli
na drugi dzień tylko raz. Choć nadwrażliwość jest dla mnie nowością, bo nie mam tego problemu tutaj jednak się pojawiała.


W 3 dniu zrobiłam kolejne zdjęcie, więc jak się okazało efekt widać tyle żółte zęby
lekko do połowy wybieliło! WOW to dało mi większa motywację, aby testować dalej.
Od tego czasu(3 dnia) efekt był już taki sam jak i 7 ostatniego dnia testów.




czyli


I ostatnio dzień testowania czyli po tygodniu czasu, moje zęby wyglądają tak,


Pasków starczyło mi na więcej, bo boczne się marnowały to je wykorzystałam czyli nie miałam pełnego opakowania, ale starczyło mi na więcej niż tydzień.
A konkretnie tydzień i 4 dni.

zdjęcie porównawcze przed i po

widać bardzo duży efekt!

po zakończonym testowaniu mogę śmiało powiedzieć, że:
- warto kupić te paski
- widać naprawdę po tygodniu efekt ładniejszych, bielszych zębów!
- powodują dużą nadwrażliwość, ale po odstawieniu raz dziennie, nadwrażliwość spada
- do tego 2 razy krew mi leciała
- denerwowało mnie, że cały czas mi ślina leciała(ślinotok), i tym sposobem raz pozbyłam się
pasków z zębów:(
- trzeba dobrze przytrzymać jak się zakłada, szczególnie dole są słabe
- a zakładanie jest bardzo łatwe
- paski stosować w ciągu dnia nie przed myciem, ani po umyciu zębów
- okropny smak żelu


teraz mogę się cieszyć śnieżnobiałym uśmiechem, mam nadzieję, 
że ten efekt utrzyma się przynajmniej pół roku!


aktualizacja po 3 miesiącach dodano zdjęcie 25.04.2012


Niestety cena jest ogromna nawet do 70zł
można trafić na różnych promocjachza 30-40zł
Ale uważam że i tak warto je kupić, bo dzięki tym paskom
 mamy w bardzo szybkim tempie
efekt białych zębów!

śmiało mogę polecać
Wiadomo jeśli ktoś ma białe zęby to na pewno nie pomogą!
Ale w moim przypadku jak widać podziałały
Dla mnie 4/5, byłoby 5/5 ale nadwrażliwość!

Komentarze

  1. jak na 7 dni wybielania efekt jest naprawdę niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze mnie kusiły te paski, ale mam strasznie wrażliwe zęby i obawiam się, że bym tego nie przeżyła :/

    OdpowiedzUsuń
  3. aż takiego parcia na nią nie mam, nie musisz przetrzymywać :) Jak będę mieć kasę i nie zapomnę to Cię o nią zapytam, ale jak sprzedasz to nic się nie stanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojjj sama przy moich wrażliwcach bym się na to nie zdecydowała, latem czeka mnie wizyta z kuracją u dentysty ;) sama bym się nie podjęła. Ale dla osób z barakiem jakichkolwiek problemów z zębami i nadwrażliwością wyglądają ok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusza mnie te paski i mam zamiar sobie kupic, ale dopiero we wakacje jak do nowej szkoly pojde ;) Efekt jak dla mnie bardzo zadowalajacy, chcialabym miec takie biale zabki, bo chociaz o swoje bardzo dbam to nigdy takie nie beda, wiec musze sie wspomoc jakims dobrze wybielajacym je preparatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny efekt;] muszę spróbować;]

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt jest super te paski kusza:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. kurde juz dawno o nich czytałam ale cena troszke mnie zatrzymuje.. ale efekty super! tez mam problem z kolorem zebów przez nadmiar kawy i herbaty :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już dwa razy miałam te paski i jestem ogromnie zadowolona, i efekt nadwrażliwości u mnie się nie pojawił (na szczęście :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt swietny,od dluzszego czasu chcialam je kupic,jak bylam w Polsce byly po 80zl czekalam na promocje i sie nie doczekalam,niestety we Francji one nie sa dostepne,wiec znowu musze polowac:))

    OdpowiedzUsuń
  11. o kurde, jak będę mieć kasę to sobie kupię te paski :D

    OdpowiedzUsuń
  12. biegnę po nie w najbliższym czasie;)
    super recenzja;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt bardzo mi się podoba, ale z uwagi na efekt uboczny - nadwrażliwość - zdecydowanie nie spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też miałam te paski i byłam zadowolona z efektów:) Kochana wkradł Ci się błąd w nazwie: nie Winterstrips tylko Whitestrips;) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam kilka lat temu pasków, ale innej firmy. I nosiło się je rano i wieczór przez dwa tygodnie. Efekt był o wiele lepszy. Tylko nie pamiętam firmy:/
    Ale te też całkiem fajnie wybielają.

    OdpowiedzUsuń
  16. super,!! musze zainwestować i ja ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać różnicę, a tak wogle to ładne masz uzębienie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie utrzyma się niestety,przynajmniej tak było w moim przypadku...

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam te paski, ale w wersji mocniejszej, Luxe i byłam baaardzo zadowolona :) Zastanawiam się czy za jakiś czas do nich nie wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jest bardzo duży efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wybieliły :) jak ściągnę retainer to może wypróbuję takich pasków, bo 600 zł na wybielanie mi szkoda ;x

    OdpowiedzUsuń
  22. rzeczywiście efekt niesamowity:) ale co innego osad, a co innego 'naturalny' odcień zęba, na który nie mamy wpływu...ciekawe, ile zdziałałyby u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny efekt nie myślałam że podziałają w tak krótkim czasie z chęcią bym wypróbowała jednak ja mam wrażliwe zęby i moje zęby raczej by tego nie wytrzymały:))
    A tak nawiasem masz bardzo ładne ząbki i uśmiech:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurczę efekt naprawdę widoczny, chyba muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam kiedyś ale jakiegoś super efektu nie zauważyłam ;( Za to bardzo lubię pastę do zębów Biała Perła (dostępna w aptekach), na mnie naprawdę działa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A ile to się trzyma na zębach? Efekt ladny trzeba przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wooww efekt naprawdę fajny :) Myślę, że za takie efekty cena nie jest tak bardzo wygórowana, oby efekt utrzymał się jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale się ząbków naoglądałam :D efekt naprawdę szok :) chcę takie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. miałam je kiedyś.. okropnie podrażniły mi szkliwo:( ledwo mogłam jeść..

    OdpowiedzUsuń
  30. Efekt naprawdę zadawalający czekam na wzmiankę przez ile się utrzymał na zębach.

    OdpowiedzUsuń
  31. faktycznie, efekt dobry, jak zauważę je na promocji to na pewno kupię.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi nie pomogły ;/
    Sprawdziły się natomiast paski z białej perły i sa dużo tańsze :)
    Efekt u mnie utrzymuje się juz od 2 miesiecy :D

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mówiłam, że dobre sa...ale widac już u Ciebie ryski na zebach czyli miejsca, gdzie popekane jest szkliwo. Tych miejsc paski nie wybielaja. O nadwrazliwosci tez pisalam...ale to minie:P Jak bys miala specjalna paste wybielajaca (np Signal White now) to przez rok bedziesz miala biale zeby:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Używałam i byłam zachwycona!:) Efekt utrzymał się prawie rok.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja mam te paski, ale czekam na ferie, bo rano chodzę do szkoły i nie miałabym czasu ich nakładać. Dobrze, że działają :) Kupiłam je niedawno na promocji w Super Pharm za 37zł :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Na MNY mamy nowa edycję!!! Szok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. zastanawiałam się nad tymi plastrami, ale teraz widzę, że naprawdę warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. też używałam pasków (tyle że crest), miałam podobnie jak Ty - nadwrażliwość, ślinotok... to wszystko było uciążliwe :D ale efekt jest i warto :)
    pamiętam, że robiłam to przed studniówką... :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty