Wazelina kosmetyczna do ust o zapachu i smaku pomarańczy lip Care Floslek

Witajcie

Spierzchnięte usta? już nie!

Z wazeliną kosmetyczną do ust
o zapachu i smaku pomarańczy 
lip care Floslek


Zapomniałam o tym problemie.
Wystarczy jedno nałożenie wazeliny,
która bardzo dobrze natłuszcza usta od razu czujemy ulgę.
Bez jakichkolwiek suchych skórek.
Usta są wystarczająco nawilżone, wygładzone,
tryskają zdrowiem i cudownym zapachem pomarańczy.
Gdzie każdemu leci ślinka na ten smak.

Wazelina zamknięta jest w bardzo malutkim, odkręcanym, aluminiowym
pudełeczku, który jest przyjemny dla oka.


mamy do wyboru kilka wersji:
- czekoladowa
- poziomkowa
- różana
- waniliowa
- pomarańczowa

wybór naprawdę duży
z tych wersji można także dostać pomadkę ochronną
jeśli Wam nie pasuje „grzebanie” paluchami.
Różnica w cenie jest, ale tylko 1zł.

Wiem, że opakowanie jest jedną wadą, bo też nie lubię „grzebać” palcami w pudełeczku, 
to takie nie higieniczne. A jeśli któraś z Was ma długie paznokcie to już całkiem źle się wydobywa. Wtedy polecam pomadkę. Fajnie, że jest ten wybór. Tych samych wersji smakowych. To się chwali. 
Floslek tym sposobem zdobywa moje serce po raz kolejny. 
Potrafią zadbać o klientów.:)

Na razie opakowanie prawie jest pełne to przykładam do ust i kręcę
 w ten sposób unikam pchania palców do środka:)

Wazelina zapobiega dodatkowo przed:
- wysuszeniem, łuszczeniem, pękaniem naskórka
- nabłyszcza wargi
- daje uczucie głębokiego nawilżenia
- szybko nie schodzi z ust, ciągle czuję tłusta powłokę chroniąca moje usta
- chroni usta przed wcielona czynnikami atmosferycznymi (zimno, wiatr, zmiana temperatury..)
- nie zawiera parabenów
- nie zawiera barwników,
- nie testowany na zwierzętach


to prawdziwy pomarańczowy smak i zapach
bez chemicznych dodatków czy polotów,
 gdzie się często czuje przy innych tego typu kosmetykach do ust!

NAPRAWDĘ sama jestem zdziwiona, że wazelina może być taka

- cena: ok.7zł/15g
możecie dostać w sklepiku firmy
a także pytajcie w aptekach

u mnie sprawuje się lepiej niż wszystkim znany Carmex
Jestem bardzo zadowolona, że dostałam ten produkt do testowania, 
bo nigdy nie skusiłabym się na zakup wazeliny, której nie cierpię, 
a ta pomarańczowa przypadła mi do gustu niesamowicie.

polecam ocena: 4+/5

Dzięki uprzejmości firmy Floslek a szczególnie Pani Elżbiety mogłam przetestować kosmetyk, 
który otrzymałam w ramach współpracy. Nie wpływa to na moją opinię,
są to moje własne spostrzeżenia, nikt z góry nie zarzucił mi
(jak to się zdarzyło przy innej firmie,)żadnej sugestii.
Więc możecie być pewne, mojej subiektywnej oceny.

Komentarze

  1. szalejesz dziś z tymi postami:P
    chciałabym czekoladową;D

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście super, że jest tyle wersji smakowych do wyboru :) ja na razie "kocham" Netrogenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pomarańczowy zapach już mnie przyciąga.

    OdpowiedzUsuń
  4. brzmi zachęcająco ale zanim zużyje moje smarowidła do ust może troszkę minąć... muszę zapisać sobie gdzieś aby nie zapomnieć o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna rzecz, a zapach bardzo kusi.

    OdpowiedzUsuń
  6. ta wazelina jest swietna trafilam na nia przypadkiem w aptece:)


    www.w-studenckiej-kosmetyczce.blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi zachęcająco :) Ja jednak muszę najpierw zużyć balsam/wazelinę Kleenex ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiej jeszcze nie widziałam. Jak tylko spotkam na pewno kupię :) "Smakowa" wazelina to na pewno nie to samo co zwykła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie przepadam za wazeliną, ale skoro Ty się przekonałaś, to może się skuszę na poziomkową pomadkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z 7 zł to? Zdecydowanie bardziej wolę Ziaję za 1.80.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1,80 ziaja to wiesz bez zapachowa przez nią odechciało mi się jakichkolwiek wazelin, jest przecież śmierdząca, stosuje ją w domu
      do butów!nie wyobrażam sobie nakładać tego na usta!ble...

      Usuń
    2. a ja moją ziaję uwielbiam, moja nie śmierdzi...

      Usuń
  11. kusiły mnie ostatnio w rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale super:) cos takiego idealnego dl amnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie używałam, chyba muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wiedziałam że są takie ,,smakowe'' ;p
    może sobie zakupie czekoladową bo moja się już kończy .

    OdpowiedzUsuń
  15. lubie takie smakowe i zapachowe wazeliny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie tylko w aptekach ale i mniejszych drogeriach można ją kupić.Ja mam wazelinę malinową ale innej firmy całkiem fajna jednak lepiej spisuje się czyste nierafinowane masło shea.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mialam kiedys wersje czekoladowa i byla naprawde dobra a pachniala slicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja bym się skusiła na wanilię:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Mmmm ciekawa jestem jak smakuje na żywo ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Oooo chętnie kupię tym bardziej, że moja Vaseline już się kończy, a u nas jest niedostępna :(

    http://nuttinbutstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mmmm chyba poszukam waniliowej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Musi pięknie pachnieć ! : )
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Z chęcią bym wypróbowała dla samego zapachu :) Bardzo lubię korzystać z dobrodziejstwa wazeliny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. muszę ją wypróbować ;)
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)

    moda-style-i-uroda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna ta wazelina jak będzie gdzie w zasięgu to kupię

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę sprawić sobie takie "cuś" :) tym bardziej, że mrozy zupełnie sponiewierały i wysuszyły mi usta.

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczywiście : ) Ja olej nakładam rano lub popołudniu i zmywam późnym wieczorem : )

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja na ogół nie przepadam za wazelinami, ale ta kusi mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  29. lubię tego typu kosmetyki, bo są na prawdę świetnej jakości. nie lubię za to formy - słoika, bo zawsze zbiera mnóstwo paprochów.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale po tym co napisałaś rozważam przetestowanie tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. miałam poziomkową. Zachwyciła mnie zpachem i działaniem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zostałaś otagowana!:) Podziel się z nami tym, co lubisz. Więcej informacji na moim blogu: http://fragranceofbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. miałam podobna, kupioną w aptece , niestety zgubiłam : (

    OdpowiedzUsuń
  34. chętnie bym się skusiła na pomarańczową i poziomkową ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo lubię tę wazelinę, miałam poziomkową i pachniała na prawdę niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. O u mnie nie widziałam tej wazelinki a bym wzięła czekoladową waniliową muszę poszukać gdzieś musi być:))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty